HaRdCoRe-WeZ
MF veteraan
Nog updates GB, al is het maar iets kleins?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat kontje moet gewoon netjes in lijn staan met de lijn van de bovenkant van de tank.
There is no other way.
Eerst tank terug plaatsen, dan een lat er op om de lijn te verlengen. En dan het kontje zo kantelen dat de lijn van de buddy seat gelijk is aan die van de tank.
Maar volgens mij zit het er zo al wel goed op. Het is grappig om te zien hoe de styling van de nieuwe Honda CB1000R eigenlijk nog steeds past bij die van de oude CBR900RR.
Thanx voor de link, heb er op gekeken, maar niet mijn smaak...Mocht je nog niet weten wat je wilt met je demper(s), kijk eens bij Supertrapp. Echt supersjiek spul en met ringen is je ideale geluid ook te maken!
SuperTrapp: Performance Exhuast
[afbeelding]
Klopt, ga volgende week de tank er weer ff op zetten en dan met een lint kijken wat de mooiste lijn wordt icm de tank...Mooi hoor zo'n enkelzijdige brug.
Denk dat je de hoogte ook beter kan bekijken met de tank er op.
De bovenste bevestiging hoeft niets aan te gebeuren, alleen opvulringen ertussen (en een tussenplaat voor de bevestiging van de tank), de onderste bevestiging moet aangepast worden. Zo als het erbij staat is in lijn met de tank, ik zou 'm misschien nog een paar mm kunnen laten zakken, maar niet meer.Ja nee ja nee ja nee, ik weet het nog niet zo. Kontje mag van mij bij de bevestigingen wet wat hoger en in z'n geheel platter.
Maar ik snap dat dat erg lastig is omdat je de originele bevestigingen wilt gebruiken.
Dit lijkt mij mooier:
[afbeelding]
Ja nee ja nee ja nee, ik weet het nog niet zo. Kontje mag van mij bij de bevestigingen wet wat hoger en in z'n geheel platter.
Maar ik snap dat dat erg lastig is omdat je de originele bevestigingen wilt gebruiken.
Dit lijkt mij mooier:
[afbeelding]
Helemaal mee eens,dit is de juiste lijn.Is niet de weg van de minste weerstand kwa bevest.punten ........
Ja nee ja nee ja nee, ik weet het nog niet zo. Kontje mag van mij bij de bevestigingen wet wat hoger en in z'n geheel platter.
Dit lijkt mij mooier:
[afbeelding]
De bovenste bevestiging hoeft niets aan te gebeuren, alleen opvulringen ertussen (en een tussenplaat voor de bevestiging van de tank), de onderste bevestiging moet aangepast worden. Zo als het erbij staat is in lijn met de tank, ik zou 'm misschien nog een paar mm kunnen laten zakken, maar niet meer.
Zoals jij het gemaakt hebt kan ook, maar dan moet ik alles aanpassen om de originele bevestiging bij het frame te kunnen gebruiken en of ik de zijkappen dan nog fatsoenlijk kan bevestigen, weet ik niet...