Project Ghetto Blade

Thanx, heb de afgelopen 2 jaar alles een beetje bij beetje bij elkaar gespaard. Nu is het in de loop van de tijd alleen nog maar monteren geblazen :P

Vandaag lekker bezig geweest, voorzooi is er af, moest nog meer los draaien dan ik had gedacht... En wat een km's aan kabels zitten daarvoor toch :o
De t-stukken liggen nu bij de metaalbewerker ( :? ), hij moest ff kijken of hij de originiele balhoofdpen kon gebruiken (kans is klein aangezien die vastgelast is), of hij de balhoofdpen van de ZX10 aan kon passen of dat hij een nieuwe moet gaan draaien en erin persen.
De laatste optie zal het vast gaan worden, nu maar wachten wanneer die klaar is :)

Zo staat de blade er nu bij...
[afbeelding]

Dat zielig hoopje heb ik vanmiddag nog zien staan -O-

Maar als de andere voorkant er in zit gaat er al weer smoel aan komen, goed bezig *O*

Koplampje is ook wel sexy *D

Vanmiddag werd ik gebeld dat ik de nieuwe balhoofdpen ff moest komen checken of ie niet te zwaar zou zijn. Is ie gewoon al bijna klaar :o , heb nog ff gevraagd of hij er aan de onderkant een gat in wilde draaien voor evt een balhoofdbokkie.

Morgen kan ik het nieuwe t-stuk al ophalen. Heb maar gelijk nieuwe balhoofdlagers besteld, anders gaat 'm alsnog niet worden... :N

Zodra die binnen zijn kan de voorpartij er al in *O*

Vanmiddag werd ik gebeld dat ik de nieuwe balhoofdpen ff moest komen checken of ie niet te zwaar zou zijn. Is ie gewoon al bijna klaar :o , heb nog ff gevraagd of hij er aan de onderkant een gat in wilde draaien voor evt een balhoofdbokkie.

Morgen kan ik het nieuwe t-stuk al ophalen. Heb maar gelijk nieuwe balhoofdlagers besteld, anders gaat 'm alsnog niet worden... :N

Zodra die binnen zijn kan de voorpartij er al in *O*

Kijk dat is goed nieuws :) meestal is het andersom :P

Maarre, wat ik me afvraag, wat heeft je doen besluiten juist nu het lekker weer word het ding te strippen ? Zeker aangezien je al zo lang onderdelen aan het verzamelen was...

Kijk dat is goed nieuws :) meestal is het andersom :P

Maarre, wat ik me afvraag, wat heeft je doen besluiten juist nu het lekker weer word het ding te strippen ? Zeker aangezien je al zo lang onderdelen aan het verzamelen was...
Geen idee eigenlijk... :')
Verwacht 'm dit jaar wel klaar te krijgen qua ontwerp, kan ik 'm aankomende winterperiode laten spuiten en coaten. Dan zou ie af moeten zijn in het nieuwe seizoen.

Maar we hebben nog een blade in de schuur staan waar ik nu ff op rijd. We hebben net een kleine gekregen en kunnen we toch niet zo vaak samen meer rijden.
Mocht dat toch een keertje voorkomen dat we samen een stukkie gaan rijden, dan kan ik de motor van mijn ouweheer ook nog ff erbij pakken, dus komt het zeker nog wel goed :]

Misschien lees ik niet goed, maar wat voor uitlaat wil je gaan gebruiken?

Als ik een suggestie mag doen zou ik speuren naar een akra hexagonal shorty, normaal onder GSX-R gezien, dat staat wel mooi in combi met die achterbrug denk ik :9

Ik zat er aan te denken om een bochtenset op maat te laten maken, bugspoiler iets aanpassen en dat het dempertje zo komt te hangen als een Tailormade demper... :9
full

Of de bochtenset + demper op maat laten maken die onder het blok komt te hangen à la dit principe...
full

Maar dan zou die wel verscholen zijn onder een bugspoiler. Ben er nog niet helemaal uit, maar heb nog ff...

Laatst bewerkt:
Als ik een suggestie mag doen zou ik speuren naar een akra hexagonal shorty, normaal onder GSX-R gezien, dat staat wel mooi in combi met die achterbrug denk ik :9
Als ik voor de VTR was gegaan, dan had ik voor 2 hexagonals gegaan, high mount en dan mooi gedraaid zodat ze mooi met de kont zouden meelopen. Maar het is toch de Blade geworden. Hexagonals vind ik mooie dempers :9~

Laatst bewerkt:
Ik zat er aan te denken om een bochtenset op maat te laten maken, bugspoiler iets aanpassen en dat het dempertje zo komt te hangen als een Tailormade demper... :9
[afbeelding]

Of de bochtenset + demper op maat laten maken die onder het blok komt te hangen à la dit principe...
[afbeelding]
Maar dan zou die wel verscholen zijn onder een bugspoiler. Ben er nog niet helemaal uit, maar heb nog ff...
Oeh, dat ziet er wel strak uit.... die bovenste dan...
Op zich ook wel gaaf wanneer je de uitlaat niet zou zien, maar toch een bak herrie zou horen....
Ben benieuwd wat het gaat worden..

Oeh, dat ziet er wel strak uit.... die bovenste dan...
Op zich ook wel gaaf wanneer je de uitlaat niet zou zien, maar toch een bak herrie zou horen....
Ben benieuwd wat het gaat worden..

Tis een beetje de stijl die detox op zn vorige bleet had... :

large

Word alleen lastig om een kapje te vinden wat de lijn van een 900 RR volgt denk ik :X

ben benieuwd...

van de week dinsdag nog ff naast je 'nakende bike' gestaan...

vraagje dat "pazoma koplampje" is die legaal hierzo? zat er ook aan te denken dat ding te kopen op ebay ook niet heel prijzig :)

Tis een beetje de stijl die detox op zn vorige bleet had... :

[afbeelding]

Word alleen lastig om een kapje te vinden wat de lijn van een 900 RR volgt denk ik :X
Precies, die van Chris was erg mooi :9 Het zal idd wel aardig wat voeten in aarde hebben om dat voor elkaar te krijgen....
vraagje dat "pazoma koplampje" is die legaal hierzo? zat er ook aan te denken dat ding te kopen op ebay ook niet heel prijzig :)
Zal vast wel, althans, ik ga me er niet al te druk om maken als het niet legaal zou zijn.
Er gaat gewoon een H7 lampje in en als ie zo afgesteld is dat ie niet de vogels uit de bomen schijnt, zal dat zeker wel goed komen :Y

Voor mij waren de looks ff de belangrijkste factor :9

Laatst bewerkt:
Vandaag lekker opgeschoten, voorvork er in, subframe gedemonteerd en ff de nieuwe kont erop gezet om te kijken hoe het erbij komt te staan :9

Vorkpoten gemonteerd...
GroteFoto-CQLXQL46.jpg

Voorwiel en remklauwen gemonteerd...
GroteFoto-6DRDZI76.jpg

GroteFoto-BUJW7GSH.jpg

Even met spatbord, wel grappig, maar ben er nog niet helemaal uit of het een blijvertje is (ivm manier van montage)...
GroteFoto-YLX7PAKV.jpg

GroteFoto-COK3NLPK.jpg

Nieuwe kont er op, ff kijken hoeveel er aangepast moet worden, maar vind het er al best geslaagd uitzien :9
GroteFoto-C3OMHW3F.jpg

GroteFoto-EGM8BZCS.jpg

GroteFoto-H4BM4E3K.jpg

Onderste bevestigingspunten moeten iets aangepast worden en er moeten opvulbussen tussen komen.
Verder moet er alleen een beugeltje met in het midden schroefdraad gemaakt worden zodat de tank vastgezet kan worden.
Ga aankomende week daar even een afspraak voor maken.
Daarna moet er voor het mooie alleen de zijkapjes een klein beetje aangepast worden zodat het subframe mooi aansluit op het frame *D

Vind persoonlijk het kontje wat te iel t.o.v.de massieve tank/frame,kont staat ook te laag. O-)

Vind persoonlijk het kontje wat te iel t.o.v.de massieve tank/frame,kont staat ook te laag. O-)

De kont is ook nog niet vastgezet, deze was alleen ff voor het zicht erop gezet. De kont komt nog iets hoger te staan, maar moet nog wat aangepast worden bij de onderste bevestigingspunten...

Edit: Het ziet er irl wel beter uit als op de foto :Y

Laatst bewerkt:
sodeju! je achterkant ziet er strak uit zo! vind het wel een enorm mooie kont :} voorkant ook, kapje staat prima...ben benieuwd hoe koplampkap gaat staan, is niet in dezelfde style... maar je bent lekker bezig })

Terug
Bovenaan Onderaan