Je bent echt ver man!
Vorkpoten echt super, kont ook
Vorkpoten echt super, kont ook
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Die ken ik, heb ik ook bij m'n favo's staan, mooi zo dat matzwart met die tankSchiet lekker op zo man, mooi mooi!
Ik heb ff gezocht op die blade welke ik zo gaaf vind, en das deze:
Blade-Rod 4.0
Maar ik ben heeel benieuwd hoe die van je er uiteindelijk uit komt te zien!
Zie je wel weer bij Hemo!
Greetz
Vandaag lekker opgeschoten, voorvork er in, subframe gedemonteerd en ff de nieuwe kont erop gezet om te kijken hoe het erbij komt te staan
Vorkpoten gemonteerd...
[afbeelding]
Voorwiel en remklauwen gemonteerd...
[afbeelding]
[afbeelding]
Even met spatbord, wel grappig, maar ben er nog niet helemaal uit of het een blijvertje is (ivm manier van montage)...
[afbeelding]
[afbeelding]
Nieuwe kont er op, ff kijken hoeveel er aangepast moet worden, maar vind het er al best geslaagd uitzien
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Onderste bevestigingspunten moeten iets aangepast worden en er moeten opvulbussen tussen komen.
Verder moet er alleen een beugeltje met in het midden schroefdraad gemaakt worden zodat de tank vastgezet kan worden.
Ga aankomende week daar even een afspraak voor maken.
Daarna moet er voor het mooie alleen de zijkapjes een klein beetje aangepast worden zodat het subframe mooi aansluit op het frame
Ja, heb ff geïnformeerd voor een zadel, denk dat ik die eerst ff binnen moet hebben om een zo mooi mogelijke overgang te creëren.
Moet nog ff kijken op welke manier ik 'm het beste omhoog kan fixen, heb nl het idee dat ik dat niet echt moet gaan doen bij de bevestigingspunten omdat dan waarschijnlijk de overgang van subframe naar frame er niet mooier van wordt.
Iemand misschien een idee wat de beste oplossing zou kunnen zijn?
Zat zelf aan de volgende opties te denken:
- risers eronder
- langere schokbreker
- een combi van hierboven
Voor een lekkere agressieve look, vandaag een koplampje (witte) besteld die lekker strak tegen de vorkpoten komt te zitten
[afbeelding]
Net ff bij HeMo geweest en ff het koplampie er opgezet om te kijken hoe het er uit komt te zien.
Van het streetfighterspatbordje zit de bevestiging aan de onderpoten en het spatbordje zelf zit klem om de bovenpoten, dat schuurt dan heel mijn nieuwe vorkpoten naar de kl*te en dat wilt bruintje niet
Het voorspatbord wordt dus ook een andere, wordt een VTR-SP1 voorspatbord, gezien de voorpartij past dat natuurlijk perfect
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
20 mei staat het plaatsen van de achterbrug op de agenda, heb er nu al zin in