Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Niet veel schokkends, achter één tandwiel een shimmetje en ergens anders eentje weglaten. Ben handmatig wel 20 keer door alle versnellingen gegaan.Ben je nog wat vreemds tegen gekomen in de bak?
En het is ook heel leuk om op te rijdenJe zal naar ik verwacht na wat meer test ritten nog wel dingen tegen komen die niet bevallen maar ondertussen is het een leuk ding geworden
Een toerenteller heb ik niet nodig, de motor verteld zelf wel in welk gebied ik zit.Ik heb ook een kijkglas gemaakt ,maar heb na een tip een spanstift in de nokkenas gemaakt zodat de meeste olie via de nokken door de kop gaat, vis het kijkglas kan ik zien dat er nog genoeg olie op de tandwielen komt,echter zit mijn orginele stalen tank wel in de weg om het echt goed te zien. Dus toch een digitale km teller, toevallig ook met rpm teller?
Gewoon weglaten dat ding en niet meer aan denken.Voorheen zat aan de tandwiel kant de tacho aandrijving , die is nu weg. Ik had de oliedruk meter al vervangen door een lichtere en die gaan bij koude start bij stationair uit en wij warme olie rond de 4000 rpm dat is best irritant, er zit nu 20w50 in misschien dat ik naar SAE 50 ga, dat zal ook wel schelen
Ik snap wat je zegt, op de foto lijkt ie erg lomp. Als je er naast staat is het wel in verhouding vind ik.Mmm is het erg dat ik dit een te lompe demper vind?
Staat niet bij de fiets...
ik zou meer voor een triumph thruxton uitlaat gaan.... (die trouwens echt prima dempen)
Uitlaat Demper Links Triumph Thruxton 900 EFI 2008-2011 (T2206455) (2009) - Gebruikte, tweedehands auto, motorfiets en vrachtwagen onderdelen | TotalParts