CX500 project

636twobrothers

Die hard MF'er
25 jan 2015
487
55
Afgelopen week iets opgehaald dat op een CX500 zou moeten lijken. Toevallig stond dit 'projectje' in de buurt te koop en voor bijna niks kon ik hem overnemen. Stond niet echt op de planning maar soms loop je gewoon tegen dit soort 'problemen' aan.. Mooi projectje voor de koude winterdagen dacht ik zo.

De vorige eigenaar heeft aangegeven dat hij hem acht jaar geleden gekocht heeft, naar huis heeft gereden, uit elkaar heeft gehaald en sindsdien nooit meer heeft aangeraakt. Als dat het verhaal is dan zou het lopend maken niet zo'n probleem moeten zijn. Waar het niet dat niet alle onderdelen aanwezig zijn, ik heb er nog niet goed naar gekeken maar de ontstekingscomponenten lijken er sowieso te zijn dus dat moet wel goed komen.

Plan wordt om er een toegankelijke scrambler van te maken waar mijn vriendin ook op kan rijden.

Eerste uitdaging wordt om hem lopend te krijgen. Daarvoor heb ik wel uitlaten nodig, die had hij er niet meer bijzitten. Dus als iemand die te koop heeft dan hoor ik het graag.

516580e8-be30-44a0-85e9-2a783949c461.jpgdit was alles ja, een rollend frame en twee tassen met onderdelen

4.jpg

3.jpg
 
Leuk project! Dit jaar heb ik 2 cx'en mogen bouwen en er veel lol aan beleefd. Project mankepoot en project Bits 'n pieces. Staan hier wel op het forum vermeld.
 
Ik volg! Ik overweeg op termijn aan een projectfiets te gaan, om toch eindelijk eens wat technische kennis en vaardigheden op te doen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan