Post hier een plaatje van je bepakte motor 2

Ff op en neer naar pa, bbq mee. Woont 175km bij mij vandaan, en ik 175km bij hem.

20230708_215453.jpg
 
Ergens onderweg in Noorwegen. Zelf met Touratech koffers en de backcountry duffel van Mosko Moto. Mijn vrouw met de Vario koffers van BMW en ook de duffel van Mosko Moto. Ook een tanktas van Mosko Moto. Dat is erg goed bevallen! De Touratech koffers zijn ideaal. Heb een middenmaatje gekozen. Het was zo al groot genoeg :) En Mosko Moto is echt top spul. Erg enthousiast.
Kampeerspullen in de ene koffer, kleding in de ander en tent, slaapzak en nog wat kampeerspullen in de duffel.
Mijn vrouw had kleding in de duffel. Die kun je als rugzak mee de boot opnemen. Ook handig. Haar ene koffer voor kampeerspulletjes en in de andere koffer zat de supermarkt :)
 

Bijlagen

  • IMG_6977.jpeg
    IMG_6977.jpeg
    617,2 KB · Weergaven: 110
vroeger (1974) deden we dat heel eenvoudig: paar fietstassen van de buurvrouw geleend, over het zadel gegooid en er op gaan zitten, mijn reisgenoot bond een ouwe rugzak achterop.........werkte prima naar Zwitserland en Italië...........
Bekijk bijlage 1907000
Zo doe ik het ook. Grote tas, snijplank van de acetion op passagierszadel vastgesnukt met een acetion spanbandje en daar grote tas op. Rugzakje ook mee met wat klein gerei er in en gaan met die banaan.
 
vroeger (1974) deden we dat heel eenvoudig: paar fietstassen van de buurvrouw geleend, over het zadel gegooid en er op gaan zitten, mijn reisgenoot bond een ouwe rugzak achterop.........werkte prima naar Zwitserland en Italië...........
Ook toevallig in 1974 met brommertje maar dan naar Luxemburg.
Ik had in die tijd een krantenwijk van de Telegraaf.
Super-mooie fietstas voor achterop in de vakantie. Daar kon echt heel veel in.
Alleen bij regenweer moest je flappen vastzetten om de spullen droog te houden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan