dopey85
MF veteraan
ik hou ook zoveel van poetsen zal de mijne morgen wel weer moeten doen!
350km vandaag gereden
350km vandaag gereden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Gaat om twee keer 30-45min voor de beeldvorming. Dan nog een half uur aan het eruit halen er terug in zetten.t'is indrukwekkend, maar 2 dagen aan een achterwiel
En ik rij zelf dagelijks met de motor, ook bij slecht weer en ik kan em zelf niet vuil zien staan. Dus respect voor het resultaat, daar niet van.
Ja werkt super. Begrijp wel dat tegenwoordig Pure Evo makkelijk verwerkt en veel langer blijft zitten dan Cancoat, maargoed, Cancoat heb ik staan, dus dat smeren we mooi op de motor.Beide weer prachtig resultaat !
@Neelis_V4 Cancoat is echt top voor dat soort doeleinden he, ik gebruikte eerst de rim coat ( of hoe heet het ?) van Gyeon maar de cancoat werkt veel makkelijker en sneller en standtijd is ongeveer gelijk
Ik kan het je na volgend weekend vertellen, heb dan een klusje gepland met de Pure evo.Ja werkt super. Begrijp wel dat tegenwoordig Pure Evo makkelijk verwerkt en veel langer blijft zitten dan Cancoat, maargoed, Cancoat heb ik staan, dus dat smeren we mooi op de motor.
Ben al jaren helemaal gek van mn monello foamer, of die duur of goedkoop is weet ik niet.. weet wel dat je ze besteld met meteen de juiste aansluiting voor je hdIemand nog advies voor een goeie foamkanon tegen schappelijke prijs. Ooit eentje van turtle wax gekocht die op de Kärcher kon met een adapter. Weet even niet welke zeep ik heb, maar wel echt snow foam. Kreeg er echter geen dikke schuimlaag uit, ondanks proberen verschillende instellingen. Ondertussen trok hij er zo een beker zeep doorheen dus maar gestopt met proberen. Nu weer met de geïntegreerde zeepdispenser op de Kärcher zelf om het water en zeep te mengen.
Zeker! Cancoat kan goed op matte velgen.Mooi werk @Neelis_V4
Zou zo'n coating ook zin hebben op een matte velg?
Handleiding lezen van je product.Spulletjes van Monello in huis om te kunnen foamen. Erg benieuwd naar de verhouding die jullie gebruiken. Wat ik lees is met 1:10 beginnen en dan verder kijken.
En hoever zetten jullie de +- knop open?
Ik gebruik precies hetzelfde.De Lancia van Monello idd en ook van Monello de artico magico.
Okay, zal eens met de pir aan de gang gaan.
Thx!
Als in een wax product?Light er toevallig iets wat acceptabel is om te gebruiken bij de Action op moment wat poetsmiddel betreft?
Wassen in z’n geheel. Moet nog even uitvogelen of waxen met mijn ninja 650 (kunststof gebeuren) wel mag/kanAls in een wax product?