Oud: Motor-Forum how-to's.... ze staan HIER!

what denken jullie van deze overreenkomsten en de prijs van deze motoren is dit te gek of is het mogelijk

http://www.superbikesdeals.com/index.htm

Dit is een e-mail die ik ontvangen heb

Hello,

Dear Customer we have some discounts at this time of the year
and we have to clear the 2004 stock to be able to release the 2005
models.We also have 80% discount for any international taxes, and for
this cause you and we don't pay taxes for the motorcycles (import -
Export taxes VAT, and so on ).Regarding the your insurance that you will
receive the motorcycle and the payment, we use a secure service to make
business ( www.safetradesway.com ) . If you want to
buy a product from us you have to place an online order with
the product you are interested you can choose the color adding the
Wished color at the comment space. After you place your order we'll
process your order and will inform the secure service about our
transaction and they will send you instructions regarding the bank
Account were you have to transfer the money. After they will receive
the money they will contact us to send you the product, we'll send it
to you and it will take between 8 and 10 working days so that the
motorcycle can be at your address and it will cost you 169 euro for
One motorcycle. After you will receive the product you will have 5
days to inspect it and if you are agree you will have to contact
www.safetradesway.com to send us the money or to recall your money back if
you Are not satisfied with the product. We'll arrange the shipping
back It will cost you nothing. Please contact us if you have any other
Questions regarding the dealing terms.

Sincerely yours,

is dit te gek :]
 
Sorry Izza ik kan je niet helpen hiermee, mss iemand anders.

Ik ben beginnend motorrijder en mis eigenlijk de basiskennis voor ketting smeren en ketting spannen. Deze heb ik op de volgende link gevonden:
http://www.fazer.nl/fazertip02.html

En wat vinden jullie van zelfsmerende systemen als OSCO:
http://www.osco.nl/

NB: kan ook zijn dat dit wel op dit forum staat maar dat ik gewoon niet goed heb gezocht.
 
Kappen spuiten?! Een korte how-to:

Als je geen spuitbeker hebt (wat ik aanneem) is het gebruik van Motip spuitbussen aan te raden. Goede kwaliteit verf en interessante prijs. Dus geen Dupli-Color of Hema troep! Hints: Spuitbus koel bewaren maar voor het spuiten goed opwarmen door 'm op de verwarming te leggen. En 3 minuten schudden met de bus voor gebruik!!!

- Ondergrond goed schuren / egaliseren;
- Ondergrond ontvetten / van stof ontdoen;
- Dunne! hechtlaag gronding aanbrengen (goed laten drogen);
- Tweede laag groning aanbrengen (goed laten drogen);
- Eventueel (na schade) krassen en putjes vullen met spuitplamuur (goed laten drogen);
- Alles licht opschuren met waterproof schuurpapier;
- Dunne!!! laklaag aanbrengen (goed laten drogen);
- Tweede laklaag aanbrengen (goed laten drogen);
- Als alles dekkend is met een warme spuitbus afspuiten (mag dikker maar let op zakkers);
- Uiteraard alles goed uit laten harden;
- Eventueel transfer stickers plakken;
- En dan eventueel met blanke lak overspuiten.

Succes ermee.
 
Hoi allemaal,

Kunnen jullie ook een aantal howtows maken voor de beginners?????

Ik zit bij het smeren van mijn ketting continue mijn achtervelg en band te witten. en weet niet wanneer ik een ketting moet (laten) vervangen.

Hoe weet ik of mijn remblokken moeten??????

ik zou het heel fijn vinden als hier meer info over was.

Mijn dealer wil mijn faser gewoon iedere 6K terug zien. is dat rieel???

PS meiden zijn soms best technisch, ikke dus, maar wel met howto´s en kennis...
 
Hoi allemaal,

Kunnen jullie ook een aantal howtows maken voor de beginners?????

Ik zit bij het smeren van mijn ketting continue mijn achtervelg en band te witten. en weet niet wanneer ik een ketting moet (laten) vervangen.

Hoe weet ik of mijn remblokken moeten??????

ik zou het heel fijn vinden als hier meer info over was.

Mijn dealer wil mijn faser gewoon iedere 6K terug zien. is dat rieel???

Ps: ik heb even bij ketting vervangen gekeken, maar met alleen foto´s durf ik het niet. hoe span je zo´n ding en hoe komt dat achterwiel dan uit de motor? en hoe komt het er weer recht in???? (en wanneer doe je dat nou eigenlijk???

PS meiden zijn soms best technisch, ikke dus, maar wel met howto´s en kennis...
 
Hoi allemaal,

Kunnen jullie ook een aantal howtows maken voor de beginners?????

Ik zit bij het smeren van mijn ketting continue mijn achtervelg en band te witten. en weet niet wanneer ik een ketting moet (laten) vervangen.

Hoe weet ik of mijn remblokken moeten??????

ik zou het heel fijn vinden als hier meer info over was.

Mijn dealer wil mijn faser gewoon iedere 6K terug zien. is dat rieel???

PS meiden zijn soms best technisch, ikke dus, maar wel met howto´s en kennis...

Koop of download een werkplaatshandboek. Daar staat die info duidelijk in.
 
Het gebeurd overal wel eens dat een jaren vastzittend draadeind afbreekt.
Dan hebben we een probleem -had ik gister nu niet meer- want het moet er weer uit.

Nou heb naast een set links draaiende boren welke in duitsland te koop zijn, een srew extractor van Ridgid

Over linksdraaide boren hoef niks te zeggen denk ik, dat spreekt voor zich, normale draad is rechts, dus boor je er linksom om in, springt in 9 van de 10 gevallen het draadeind door de trilling los
Echter linksdraaiende boren zijn er pas vanaf M6, en slechts 4 in totaal, te weten 8 , 10 en 12 mm

Maar hier mijn middel wanneer het gat kleiner is;

De handleiding voor wie dat duidelijk vindt

snap11uw.jpg


Het zit in een doosje en stinkt niet

snap27wm.jpg


Dit zie als je het doosje optrekt, een set boren, en set stiften met uitstekels, en opzetmoeren en een glimmend iets waarvan ik de doelstelling ook niet weet danwel nog niet nodig ben geweest

cimg09769qi.jpg


Hier boor, boor het gat, stift, die sla je in het gat, de ribbels geven grip en dan schuif je de opzetmoer daar over het geribbelde uiteind en je kan zowel links als rechts draaien

cimg09770an.jpg


En het werkt ook nog (draadeind wat sinds 1972 vast zat had ik)

cimg09787dg.jpg



Zoeken op Inet?? tik in bij google : screw extractor +ridgid en zoek nr 10

Gewoon in binnenland hier kopen is ongeveer 50% goedkoper dan op de amerikaanse site's

105 euro incl. all

Bij het uit halen, zorgen dat er goed gesmeerd is, een paar dagen, en indien mogelijk, verwarmd matriaal, dat werkt vlotter, echter je kan niet overal warmte geven, denk aan cyl. koppen wat krom gaat trekken etc, dan alleen IMAL of remmenreiniger
 
Kan iemand een how-to kleppenstellen maken?
Het liefst voor een 1-cilinder an het allerliefst voor een dominator of xr600...*)
 
pffffffff, koop een wphb of download er 1. Daar staat de meest uitgebreide how-to in.


Jaja I know maar de wphb die ik ooit heb kunnen downloaden is nogal onduidelijk.
Maareh misschien moet ik het gewoon maar een keer doen met keurend oog van een goede monteur O-) *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan