Oordoppen actie: Stop Stichting Baggelhuizen

• Onderwerp starter Onderwerp starter Anoniempje11199
  • Startdatum Startdatum
Super actie!!! het is dat ik pas laat op de hoogte was anders had ik wel willen helpen!! iig een genot om het in de krant te lezen!!

vandaag stond er nog stukje in Mini man er over, (is een rubriek in DVHN)

overigens misschien staat er voor morgen avond iets te gebeuren, mocht dat zou zijn, hou dan dit topic in de gaten. info zal dan hier geplaatst worden

Maak ons nieuwsgierig, kan het forum morgen niet in de gaten houden, aangezien ik direct vanaf et werk naar het circuit ga.

Ik zou hier zo de logeer kamer kunnen verhuren tijdens de tt... :Y

Garage erbij voor de fiets...
Makkelijk!! ;)

Ik zou hier zo de logeer kamer kunnen verhuren tijdens de tt... :Y

Garage erbij voor de fiets...
Makkelijk!! ;)

Moet je doen, heeft een kennis van me ook jaren gedaan. Is gezellig, en het levert wat op ;)

En idd, vanaaf misschien een verassing. Kan niet veel details prijsgeven, omdat het allemaal nog erg onzeker is, maar houd de avond iig vrij als je van publiciteit houd :P

En hierrrrr is de verrasing.

[drum roffel]
Wat hebben ze gewonnen Gaston?

Met je motor in 4 in het land? Doe mee!

Een super-deluxe kans om de motorsport in Nederland een hart onder de riem te steken én met je bike op TV te komen. Tegelijkertijd!

verzameltijd 1800 uur
waar bij roelof thijs motoren in assen.

wie niet weet waar het is. zendmastweg vlak bij afslag assen en dan richting het centrum rijden

Owja, shit. Roelof Thijs motoren. Niet het Sticht. Crisis, moet echt iets doen aan die vergeetachtigheid van mij :P

SWEET!
Mischien dat wij ook aanwezig zijn...
Nu eerst ff naar assen om m'n theorie te halen!! *D

Ik laat 't wel ff horen...

Als ik een motor had was ik er ook geweest om 1800, is het al bekend wanneer het uitgezonden wordt?

niet helemaal rechtstreeks vanaf het werk naar het circuit

En wat lees ik nou weer voor berichtje in motormeuk ? De vergunningen voor volgend jaar nog steeds niet rond ? Wellicht geen cupraces ? Een provincie die moeilijk gaat doen ? Ik denk dat het gevaar niet meer bij de stichting baggerhuizen zit maar meer bij de provincie . Het lijkt erop dat ze helemaal geen circuit in Drente meer willen . :(

En wat lees ik nou weer voor berichtje in motormeuk ? De vergunningen voor volgend jaar nog steeds niet rond ? Wellicht geen cupraces ? Een provincie die moeilijk gaat doen ? Ik denk dat het gevaar niet meer bij de stichting baggerhuizen zit maar meer bij de provincie . Het lijkt erop dat ze helemaal geen circuit in Drente meer willen . :(

Wacht maar totdat ze die 80 miljoen omzet op jaarbasis missen, dan slaan ze zichzelf wel voor de kop. Ik denk dat de provincie om van het gezeur af te zijn de weg van de minste weerstand kiest. En cupraces zou ook van den zotte zijn, dan wordt er uiteindelijk weer op straat geraced, met alle gevolgen van dien.

Kennen jullie die uitdrukking over de hete soep? zal wel weer met een sisser aflopen :)

Terug
Bovenaan Onderaan