Oordoppen actie: Stop Stichting Baggelhuizen

• Onderwerp starter Onderwerp starter Anoniempje11199
  • Startdatum Startdatum
of we kunnen ze overal in de brievenbus doen...
Met klein kaartje er aan...

Is een hoop werk,maar wel het meest ludiek en zal zeker op het nieuws komen(als we dat goed regelen)

We kunnen ook elk setje voorzien van een soort dynolabeltje waarop een korte tekst staat die niemand kwetst maar wel een duidelijke boodschap afgeeft aan ontvangers *D

BIjvoorbeeld:

Deze set lawaaistoppers worden u aangeboden door de nederlandse motorsportfan

We hopen dat u ook leeft volgens het credo: leven enlaten leven

Vriendelijke groet, Uw Motorsportminnende MEdelander​

idd, ja!!
Ben zelf ook wel bereid om een deel van de kaartjes er zelf aan te rijgen...

Of natuurlijk mijn moooooie naam voor de dopjes ahum "Ik hoor je nie, tt circuit(doppies)"

of we kunnen met z'n allen gezellig hier komen kaartjes schrijven en aan de oor dopjes hangen en met z'n allen die kant op...
Woon een 10min, kwartier van 't circuit vandaan...

Hoe we het uit gaan delen staat nog ter discussie.

Het originele plan was aanbieden aan de stichting, maar dat heeft als nadeel dat ze wel mee moeten werken.

Dan heb je nog huis aan huis bezorgen, maar dan heb je wel wat meer dan 1000 setjes nodig ben ik bang.

Je zou ze uit kunnen delen bij het lokale winkelcentrum, maar dan krijg je weer weerstand van mensen die ze niet willen...

Kortom: Er zijn meerdere mogelijkheden, degene die de oplossing weet: Graag hier melden :P

Winkelcentrum heeft ook wel iets, is wat meer ongedwongen als bij de mensen in de bus gooien.

UItdelen in de wijk aan mensen op straat, wat door de bus doen. Nette brief erbij, praatje maken. Gaat meer om de actie als zodanig dan dat je echt iedereen in die wijk bereikt. Zal zeker stof doen opwaaien en daar gaat het toch om?

Werken die oordoppen zo goed of wordt het opeens erg stil hier?

Dagblad van het Noorden is ook wakker geworden: Oliepeil.nl

Laatst bewerkt:
Kijk dit soort ludieke acties ondersteun ik wel van harte.

Tis duidelijk waar het omgaat en wat de bedoeling is. :}

Als iedereen afwacht gebeurt er niks. Razadull?

We zullen toch eerst iets van hem moeten horen, hij heeft de contacten met oliepeil.nl etc...

Ben ik weer. Beetje laat, maar goed. Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen ;)

Er is nogsteeds niets definitiefs gepland voor de uitreiking, maar ik neig toch naar het weekend voor de TT (Zaterdag aanstaande dus)

Als er meer details zijn horen jullie dat natuurlijk als eerste ;)

UItdelen in de wijk aan mensen op straat, wat door de bus doen. Nette brief erbij, praatje maken. Gaat meer om de actie als zodanig dan dat je echt iedereen in die wijk bereikt. Zal zeker stof doen opwaaien en daar gaat het toch om?

Ik denk dat als je het spul persoonlijk gaat uitdelen het wachten is op verhitte discussies en mogelijk ruzie. Dat soort stof kun je beter niet doen opwaaien. De fanatieke klagers zijn toch niet voor (onze) rede vatbaar (en dat zijn juist de types die je zullen aanspreken), en de niet-klagers hoef je niet te bekeren.

Je moet ook een setje voor jezelf houden mochten er verhitte discussies plaatsvinden met me.. :X :X .. die het er niet mee eens zijn.

Update:

Zaterdag de 23ste om 13:00 gaan we de doppen uitdelen bij het winkelcentrum te Baggelhuizen (Het sticht).

Vervolgens is het plan om wat er over is aan te bieden bij de stichting.

Bij de oordoppen zit een begeleidende brief om ons standpunt te verduidelijken en er word een persbericht verstuurd om de nodige media aandacht te krijgen.

Wil je hier bij zijn? Meld je dan aan, zodat we weten hoeveel mensen er komen! En natuurlijk: Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!

Edit:
Het persbericht vind je in de eerste post. De brief plaats ik hier maar niet, die is vrij lang. Maar de inhoud van de brief is van gelijke strekking met het persbericht, alleen motiverender en uitgebreider geschreven.

Laatst bewerkt door een moderator:
Update:

Zaterdag de 23ste om 13:00 gaan we de doppen uitdelen bij het winkelcentrum te Baggelhuizen (Het sticht).

Vervolgens is het plan om wat er over is aan te bieden bij de stichting.

Bij de oordoppen zit een begeleidende brief om ons standpunt te verduidelijken en er word een persbericht verstuurd om de nodige media aandacht te krijgen.

Wil je hier bij zijn? Meld je dan aan, zodat we weten hoeveel mensen er komen! En natuurlijk: Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!

Edit:
Het persbericht vind je in de eerste post. De brief plaats ik hier maar niet, die is vrij lang. Maar de inhoud van de brief is van gelijke strekking met het persbericht, alleen motiverender en uitgebreider geschreven.

Is het persbericht al verstuurd? Ik vind de laatste zin namelijk vrij gekleurd, ik weet niet of het verstandig is om die erin te zetten. Wij beslissen immers niet over de belangen van Vaessen, die overigens vast niet zullen inhouden dat een inkomstenbron voor het circuit kapot wordt gemaakt.

Persbericht is naar mijn weten de deur nog niet uit.

Laatste zin is idd wat gekleurd, nu je het zegt. Denk dak daat nog ff moet overleggen met oliepeil (Zij hebben het persbericht geschereven).

Sowieso moet het tijdstip nog aangepast worden zie ik ;)

Ik kan jullie helaas niet komen helpen '(

Ik zit dan ergens halverwege Denemarken :] Ga met een groepje naar Noorwegen *O*

Ik wens jullie wel erg veel suc6 en hoop dat die aktie positief uitpakt

We zijn al met z'n zessen

Maar das nog lang niej genoeg! Kom op mensen, Baggelhuizen is een hele mooie wijk O-) :P

Heb ff een topic geopent om hulp troepen te verzamelen...
Hopen dat ik geen slotje krijg...

Terug
Bovenaan Onderaan