Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Sorry, maar assen is me net iets te ver (462 mile (about 7 hours 40 mins)) voor een zaterdagje..
Ik ga proberen te komen! Motor of auto is nog niet zeker.
Ligt misschien aan mij, maar ik snap iets niet aan deze actie.
Door oordoppen uit te delen impliceer je toch juist dat je een hoop lawaai maakt. Dat er blijkbaar oordoppen voor nodig zijn. Je geeft dus eigenlijk toe dat je voor (veel) geluidsoverlast zorgt. Hoe gaat dit dan precies in het voordeel van het circuit werken?
Ik ga proberen te komen! Motor of auto is nog niet zeker.
We kunnen niet ontkennen dat het racen lawaai veroorzaakt . Dit is dan ook een ludieke actie om aandacht te vragen voor het feit dat die stichting baggelhuizen verkeerd bezig is . Ze kunnen veel beter de gemeente en provincie onder druk zetten om een geluidswal tussen de woonwijk en het circuit aan te leggen . Zo slaan ze twee vliegen in één klap want dan horen ze het verkeer op de rondweg en de snelweg ook veel minder .
Ik wel , de kleding nog niet . Maar ik ben wel blij dat de actie een succes is geworden . Ben benieuwd of er nog een reactie komt .
Zo, we zijn terug
Actie was een groot succes, ondanks het natte weer. Een leuke opkomst van enthousiaste mensen en veel pers (RTV Drenthe en Dagblad van het Noorden maken een reportage).
Reacties van de wijk waren vooral positief. Heel veel mensen geven aan het circuit juist geweldig te vinden en er totaal geen last van te hebben. Verder hebben we welgeteld 1 negatieve reactie (Van een van de klagers). Deze man stond ons netjes te woord en we hebben een goed gesprek met hem gehad, maar zijn standpunt bleef dat het circuit (te)veel overlast veroorzaakt. Ook hadden we een half positief, half negatieve reactie. Deze mensen vonden dat het de laatste tijd teveel geworden is. Teveel evenementen die te lang duren. Ze zijn echter wel van mening dat de grote evenementen door moeten gaan.
Al met al een zeer geslaagde dag. Ik wil graag iedereen bedanken die de actie gesteund heeft
En zoals jullie waarschijnlijk al kunnen lezen: Ik ben een beroerde verslaggever
een uitgebreid verslag van het uitdelen van de oordoppen op motorfreaks
Motorfreaks: Verslag: Oordoppenactie Baggelhuizen