misschien is het ook wel een idee om alvast te beginnen met een proefversie van het persbericht dat we uit moeten sturen.. een vriend van me is journalist/schrijver ik zal hem eens om advies vragen..
Kunnen we niet beter gebruikte oordoppen benutten?
Beter voor het milieu en dan voelen die vieze ########## zich minder opgelaten.
antieherrieschuim lijkt me een leuke ludike naamHoeveel zijn er precies nodig? gaan we nog wat leuks op elk setje plakken? iets van: antimotorschuim ofzo??
Ik sta op 19,90 euri per 100 sets
Als jij 23,00 voor 200 setsbetaalt, ben jij koopman
antieherrieschuim lijkt me een leuke ludike naam
Verder kan je er een A4tje bij doen met ons standpunt (geschreven op een neutrale toon uiteraard).
Ik wil me nergens mee bemoeien maar op deze manier geef je dus aan de het circuit inderdaad geluidsoverlast oplevert en dat ze dat maar op moeten lossen met oordoppen
Dat is toch ook zo? een circuit maakt nou eenmaal lawaai. alleen is dat het probleem niet..Ik wil me nergens mee bemoeien maar op deze manier geef je dus aan de het circuit inderdaad geluidsoverlast oplevert en dat ze dat maar op moeten lossen met oordoppen
We geven ze oordoppen omdat ze zich aan ALLE geluiden storen, wij nemen alleen het voortouw als een vande benadeelde groepen met deze ludieke actie omdat dit M-F superalerte rijders bijeen brengt
Ik wil eventueel de begeleidende brief wel in elkaar draaien die we erbij gaan geven, lijkt me dat de bestuursleden van baggerluizen en deprovocerenden, ik bedoel natuurlijk de provinciale statenleden allen 1 exemplaar krijgen en niet dat elk setje pluggen een brief bijgesloten wordt?
Geluidsproblemen circuit Assen
Uitgegeven: 12 juni 2007 13:16
ASSEN - Het TT Circuit in Assen heeft een acuut geluidsprobleem. Door alle renovaties aan de Drentse racebaan voldoet de milieuvergunning niet meer. De komende Dutch TT (28-30 juni) ondervindt geen hinder, maar de Cupraces van de motorsportbond KNMV zijn wel de dupe.
Novum Nieuws
Deze nationale races voor jeugdig talent zijn ingekort tot acht rondjes en nog maar maximaal 32 coureurs mogen aan de start verschijnen.
Exploitatie
De beperkingen zijn van tijdelijke aard, verzekerde voorzitter Jos Vaessen van het TT Circuit dinsdag bij de presentatie van de Dutch TT. "We zijn in overleg met de provincie, want er moet een oplossing komen. De exploitatie van de circuit komt anders in gevaar."
Vergunning
Hij benadrukte dat de problemen niet zijn veroorzaakt door klachten van de milieubeweging of omwonenden. "Het komt door de wijzigingen aan het circuit. We hebben de afgelopen jaren zoveel veranderd aan het terrein; de vergunning voldoet niet meer."
Vaessen deed een oproep om aangekondigde protestacties af te blazen. Een groep motorsportfanaten is van plan tijdens de TT ludiek actie te voeren in de bij het circuit gelegen wijk Baggelhuizen. "Ik hoop dat deze actievoerders inzien dat de omwonenden hier niets mee van doen hebben."
Vaessen deed een oproep om aangekondigde protestacties af te blazen. Een groep motorsportfanaten is van plan tijdens de TT ludiek actie te voeren in de bij het circuit gelegen wijk Baggelhuizen. "Ik hoop dat deze actievoerders inzien dat de omwonenden hier niets mee van doen hebben."