Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Oordoppen actie: Stop Stichting Baggelhuizen

• Onderwerp starter Onderwerp starter Anoniempje11199
  • Startdatum Startdatum
Heeft er iemand een paypal account? dan kan ik daar geld mee overmaken zonder de woekerprijzen van de engelse banken voor internationale overboekingen..
Zo ja daan maak ik asap £5 over

misschien is het ook wel een idee om alvast te beginnen met een proefversie van het persbericht dat we uit moeten sturen.. een vriend van me is journalist/schrijver ik zal hem eens om advies vragen..

Kunnen we niet beter gebruikte oordoppen benutten?
Beter voor het milieu en dan voelen die vieze ########## zich minder opgelaten.

misschien is het ook wel een idee om alvast te beginnen met een proefversie van het persbericht dat we uit moeten sturen.. een vriend van me is journalist/schrijver ik zal hem eens om advies vragen..

Als je hem om advies kan vragen: Graag. Ben niet zo'n held met schrijven van berichten en dergelijke.

Kunnen we niet beter gebruikte oordoppen benutten?
Beter voor het milieu en dan voelen die vieze ########## zich minder opgelaten.

Mja, word een beetje lastig als je de pers er bij wilt hebben enzo. Krijgen ze een slechte indruk van ons... Is niet de bedoeling lijkt me

Ik sta op 19,90 euri per 100 sets

Als jij 23,00 voor 200 sets betaalt, ben jij koopman

Tip 2:
Hoe het bericht te schrijven:
geen lange zinnen, alle wie wat waar waarom en hoe zo snel mogelijk beantwoorden

dus geen "Er is weer iets aan het gebeuren in Zwaagwesteinde. De menigte vindt het maar fantastisch"

Het lijkt me een goed plan om deze actie te combineren met het uitdelen van de petitie aan het provincie bestuur.
Wij kunnen dan onze goodwill tonen en een 'tussenoplossing' vinden terwijl we de verantwoordelijkheid weer terug leggen bij de provinicie om een echte oplossing te creeeren.
Is de maker van de petitie hier ook lid?

Ik sta op 19,90 euri per 100 sets

Als jij 23,00 voor 200 sets betaalt, ben jij koopman

http://www.pbmshop.com/product_info...id/40?osCsid=4c6a3c5fcee93c77f96faecc48a924c6

Is idd iets goedkoper (prijs op site is ex BTW en ex verzendkosten)

antieherrieschuim lijkt me een leuke ludike naam
Verder kan je er een A4tje bij doen met ons standpunt (geschreven op een neutrale toon uiteraard).

Motordempers?

Bedankt voor de tips

En mensen, mocht je op een leuke naam komen voor de oordoppen, plant em hier ff

Antimotor schuim?
Motor be gone?
Ik zeik veel doppies?

Edit:
Ik hoor je nie, tt circuit...(doppies/schuimpies)
Anti schorriemorrie pluggen...

Laatst bewerkt:
Ik wil me nergens mee bemoeien maar op deze manier geef je dus aan de het circuit inderdaad geluidsoverlast oplevert en dat ze dat maar op moeten lossen met oordoppen

Ik wil me nergens mee bemoeien maar op deze manier geef je dus aan de het circuit inderdaad geluidsoverlast oplevert en dat ze dat maar op moeten lossen met oordoppen

We geven ze oordoppen omdat ze zich aan ALLE geluiden storen, wij nemen alleen het voortouw als een vande benadeelde groepen met deze ludieke actie omdat dit M-F superalerte rijders bijeen brengt

Ik wil eventueel de begeleidende brief wel in elkaar draaien die we erbij gaan geven, lijkt me dat de bestuursleden van baggerluizen en de provocerenden, ik bedoel natuurlijk de provinciale statenleden allen 1 exemplaar krijgen en niet dat elk setje pluggen een brief bijgesloten wordt?

Dat is toch ook zo? een circuit maakt nou eenmaal lawaai. alleen is dat het probleem niet..

Het probleem is dat het circuit bemoeioverlast heeft van een selectie van de bewoners van die wijk.
Sterker nog die wijk zelf (zonder geluids wal oid) is het probleem, daar heeft de provincie zit mee verkeken... het is dus aan de provincie/gemeente om dat op te lossen..

Die dopjes zijn ludieke actie van 'wij zijn de kwaadste ook niet'...

Ik was niet van plan 1000 brieven uit te draaien iig. Misschien dat jij tijd, inkt en papier over hebt?

Maar alle hulp is welkom, als jij een leuke, maar duidelijke begeleidende brief kunt schrijven; Graag

update nu.nl

Denk niet dat Jos dit topic gelezen heeft, heb iig niets van hem gehoord. Zowel, Jos: M'n e-mail staat in de begin post, als je wilt dat ik het afblaas, laat maar horen.

Denk dat er gedoeld word op het idee om massaal door de wijk te gaan rijden, aangezien dat hier ook in de kranten heeft gestaan.

hahaha kijk zo komen moter rijders weeeeer in een kwaad dag licht...

Word net alsof gedaan dat we als een stel hells angels de buurt in gaan en alle huizen in brand gaan steken ofzo...

Terwijl 1 huis de bedoelling is toch?

Ten eerste ; hebben we al wat aangekondigd ? Er zijn alleen nog maar plannen voor zover ik weet . Ten tweede ; als het geld in dit tempo blijft binnenstromen is de TT al geen haalbare kaart . Ik denk dat Jos geen weet heeft van wat er allemaal op diverse forums of sites geschreven is maar dat hij wel het een en ander gehoord heeft en nu bang is dat er straks horden motorrijders door die wijk gaan rijden o.i.d. En wat betreft die stichting , die zal geen gelegenhijd onbenut laten om bezwaren in te dienen (of dat al hebben gedaan) vanwege de aanvraag van een nieuwe vergunning voor het circuit . Onze actie moet hoe dan ook doorgaan om die lui duidelijk te maken dat ze niet alleen op deze wereld leven en als kleine groep een grote groep motorsportliefhebbers het leven zuur willen maken .

Ok, kleine update:

Ten eerste: We zitten met een klein dilemma. Jos Vaessen heeft opgeroepen okm geen actie's tegen de wijk te beginnen, maar dit is niet specifiek tegen de wijk, toch?

Ten tweede: Ik heb een mailtje gehad van Oliepeil.nl. Als wij het praktische deel uitvoeren, willen zij graag de oordoppen betalen, een persbericht opstellen en een begeleidende brief schrijven. Klinkt goed, alleen dan zijn we niet meer onafhankelijk (Weet nog niet of dat nou positief of negatief is )

Mijn vraag aan jullie is dus:
Wat vinden we hier van?
Gaan we tegen de wil van TT-guru Jos in?
Laten we ons sponseren door Oliepeil of gaan we het zelf regelen?

Alle input is welkom

Edit: Kleine wijziging in de sponsornaam

Laatst bewerkt door een moderator: