Het is nog niets ernstigs, maar valt wel op. Er zit nog geen echte kras in, niets voelbaars.
Maar de hele voorpoten zijn gereviseerd, schoon (ook geassembleerd) en toch ontstaan er nieuwe spoortjes op het chroom.
OEM glijbussen, keerringen en stofkappen, schone olie, alles gespoeld en ingevet bij montage met juiste vet. Poten zijn nieuw van Paolo Tarozzi.
Heeft er iemand ervaring mee of zelfs een tip om dit tegen te gaan/te voorkomen?
Of maak ik mij te druk en zal het wel los lopen..
Maar de hele voorpoten zijn gereviseerd, schoon (ook geassembleerd) en toch ontstaan er nieuwe spoortjes op het chroom.
OEM glijbussen, keerringen en stofkappen, schone olie, alles gespoeld en ingevet bij montage met juiste vet. Poten zijn nieuw van Paolo Tarozzi.
Heeft er iemand ervaring mee of zelfs een tip om dit tegen te gaan/te voorkomen?
Of maak ik mij te druk en zal het wel los lopen..