Oh,oh Den Haag! Deel 40. Met lekkere visjes op de boulevard!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ahh jammer, ik las het te laat. Was tot een uur of 6-7 op de boulevard.

Ik reed zaterdag volgens mij op die weg, stond ook een man vanuit de voortuin wild te gebaren. Misschien kwam dat omdat Mel met 300 km/u voorbij scheurde, ik reed netjes 80 O-)
 
Ik zat lekker te bbqen, maar mooie zonsondergang op het strand klinkt ook goed :Y

En rondje westland wordt niet zo gewaardeerd meer:
Mooie zondag? Oordopjes in! Inwoners Schipluiden horendol van langsracende motoren
Ik dacht dat de VVD stond voor Vereniging van Doorrijders. Maar dat gaat zeker alleen op als je een BMW, Mercedes of lease Audi rijdt? 😛

That said snap ik wel dat mensen er gek van worden. Vraag me af wat ze willen gaan doen. Camera's, snelheid omlaag oid?

Ik kon er gisteren helaas niet bijzijn. Klinkt wel goed trouwens, met een biertje de zon onder zien gaan. Misschien volgende week?
 
Hallo, ik werd laatst op een flyer gewezen van TMC Tour motor club. Ging over een ritje op 16 juli, verzamelen parkeerplaats Fruitweg Den haag. Weet iemand of deze club een website heeft? Ik heb goed gezocht maar helaas niets gevonden :( Het is in iedergeval niet de Twentse Motor Club, die heeft iets in Deventer gedaan op 16 juli ;)
 
Laatst bewerkt:
Gister rond half 9 savonds effe de SV uitgelaten. Ook door westland heen maar niet op de bovengenoemde N-weg overigens.. zag in het begin van mijn rit een paar knapen staan bij het poolcar plaatsje bij de A4 bij Den Hoorn... toevallig iemand van hier? Ben er keer of 3 voorbij gekomen om via de rotonde de snelweg op te gaan :W
 
Laatst bewerkt:
:N
Heb 'm net gewassen. Zonde om mee te gaan rijden :9
[/quote ]

een motor is om te Rijden..
en als je m al wast (heb ik Zaterdag ook rudimentair gedaan, tuinslang mmet veel water, Als je me al wast dat is dat toch om m daarna even lekker droog te rijden ?

En ik zit al aan het bier :D
Da's wel een sterk excuus...
 
Laatst bewerkt:
niet lachen: onderweg naar DHg, met omwegje, om iets over 1900 gestopt bij... Mac-PPP.
en hier zit ik dan...
Komt r nog iemand of staan jullie op de Blvrd ?
Ik zit nog thuis, dacht eerst maar even wat eten en nog wat dingen doen. Ben op zijn vroegst pas over een uurtje op ppp maar dan ben je denk ik al weg 🤔

/edit: gaat m niet meer worden vanavond helaas '(
 
Laatst bewerkt:
@zwart, geeft niet, volgende week proberen we weer..

ff dit nog:
Ik zat lekker te bbqen, maar mooie zonsondergang op het strand klinkt ook goed :Y

En rondje westland wordt niet zo gewaardeerd meer:
Mooie zondag? Oordopjes in! Inwoners Schipluiden horendol van langsracende motoren

Om niet de avondrust van de fietsers en BBQs op de N468 te verstoren, maar toch even lekker te draaien, vandaag even dit gedaan..
a7e383bd0bb47ce0b5e991b7a350707e

In die ruime maar leuke bocht naar links liggen twee van die ijzeren verbindingen, maar in de Scherpe-Rechterbocht heb je Brilliant asfalt.

Daarna 2x draaien, af-naar-macD-PPP (3/4 rond), en daarna terug naar de A4 (ook leuk).

En natuurlijk naar huis via afslag Forepark van de A4 via de N14 (3/4 rond, paar koekblikken rechts ingehaald (was fileverkeer, denk maar) en dan door de tunnels. Nu Home-Sweet-Home.
 
Laatst bewerkt:
Iemand enig idee of er in Den Haag een werkplaats in de buurt is waar je de motor kan doen? Ik wil de voorvorkveren vervangen maar ik heb geen middenbok. Heb al lopen klooien met een achterbrug maar dat was ontzettend onstabiel. Ik zoek dus een plek waar ze een brug hebben of balhoofdstandaard.

Thnx alvast
 
Werkplaats weet ik niet maar ik gebruik altijd eerst zo'n bok voor me voorwiel en dan nog een voor me achterwiel, dan staat hij ook vrij stabiel. Je mag hem eventueel lenen als je wil en je geen werkplaats oid kan vinden.
 
Iemand enig idee of er in Den Haag een werkplaats in de buurt is waar je de motor kan doen? Ik wil de voorvorkveren vervangen maar ik heb geen middenbok. Heb al lopen klooien met een achterbrug maar dat was ontzettend onstabiel. Ik zoek dus een plek waar ze een brug hebben of balhoofdstandaard.

Thnx alvast
Ik zag wel laatst dat er in Leiderdorp een tent zit waar je bruggen kan huren.
Maar dat is misschien een beetje niet Den Haag
|(

Wij (njitram en ik) hebben het een tijdje geleden gedaan door achter op de paddock stand te zetten en dan een krik onder je uitlaat collector. Zo stond ie stevig genoeg om de voorkant los te halen (met beleid). Misschien dat dat een optie is?
 
Laatst bewerkt:
Vanavond nog iemand naar Mac PPP? Ik ben er zo rond een uur of acht en zal er wel even blijven zitten tot zeg maar half negen ☺
 
Vanavond nog iemand naar Mac PPP? Ik ben er zo rond een uur of acht en zal er wel even blijven zitten tot zeg maar half negen ☺

OK, ik denk dat ik dat wel haal. 20:00 @ PPP.

Edit: 20:06. @mac/ppp. Koffie en beginnede druppels regen.. Zitten jullie boven toevallig ?
 
Laatst bewerkt:
nog iemand zin/tijd voor een bakkie bij een Mac of aan de boulevard ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan