oeps....rijbewijs kwijt (... en weer terug)

als ik toch mijn geld moest verdienen met iedere dag achter een boompje of struikje mensen erbij lappen dan stond ik iedere avond te kotsen boven mijn plee denk ik.... -O-
wat zou ik beroerd van mezelf worden dan.... :r
 
als ik toch mijn geld moest verdienen met iedere dag achter een boompje of struikje mensen erbij lappen dan stond ik iedere avond te kotsen boven mijn plee denk ik.... -O-
wat zou ik beroerd van mezelf worden dan.... :r
Je zult toch moeten eten aan het eind van de dag.
Ik zou eerder kotsen als ik de persoon was die het bedenkt, agent doet álleen zijn werk.
 
Laatst bewerkt:
Eega heeft een brief van de OvJ; die wil hem horen en pas daarna een schikkingsvoorstel doen.
Is dat een goed teken?
Hoorzitting is over 2 maand.

Ja ,waarschijnlijk komt hij er dan vanaf met de maximale boete die op dat feit staat en hoeft hij niet voor de rechter te verschijnen,dus meer zekerheid,je weet immers maar nooit wat voor rechter je anders voor je krijgt :)
 
Eega heeft een brief van de OvJ; die wil hem horen en pas daarna een schikkingsvoorstel doen.
Is dat een goed teken?
Hoorzitting is over 2 maand.

Altijd gunstig, ik zou het feit dat de agent met laser redelijk ver van de berm stond ook zeker aanvoeren, echter niet als speerpunt gebruiken.
Laat hem niet aanvoeren dat hij het rijbewijs nodig heeft voor mantelzorg, dat is immers geen excuus om anderen mogelijk in gevaar te brengen, verder moet hij de begane snelheidsovertreding erkennen, echter 10% lager aanvoeren.
Verwarring/twijfel zaaien bij een OVJ werkt beter dan op je strepen gaan staan.


Wens hem succes!
 
Laatst bewerkt:
als ik toch mijn geld moest verdienen met iedere dag achter een boompje of struikje mensen erbij lappen dan stond ik iedere avond te kotsen boven mijn plee denk ik.... -O-
wat zou ik beroerd van mezelf worden dan.... :r

Je kunt het ook omdraaien, op het moment dat je je niet verschuild houdt iedereen zich ineens heel netjes aan de snelheid, wonderbaarlijk altijd.
Ik word er altijd een beetje giftig van als ik zo'n heel treintje met 48 km/h achter een politieauto zie hangen.
Ga ik ook altijd voorbij met 55 km/h op de teller, inclusief politievoertuig.
Nog nooit staande voor gehouden! :t
 
Maar we zijn zelfredzaam en hebben ook een koffie apparaat en een Nespresso. Altijd een paar cupjes op zak en zoeken naar een Nespressomachine in een bureau,
en zo kwam het topic toch weer op koffie, koffie de drug die heel Nederland in beweging houdt.

Jullie koffie was prima! :9
 
als ik toch mijn geld moest verdienen met iedere dag achter een boompje of struikje mensen erbij lappen dan stond ik iedere avond te kotsen boven mijn plee denk ik.... -O-
wat zou ik beroerd van mezelf worden dan.... :r
Als je als agent iemand kunt "pakken" die 160 rijdt op een weg waar 80 is toegestaan, dan denk ik dat dat best wel voldoening geeft dat je weer zo'n verkeershufter te pakken hebt (pardon my language)
Het feit dat jij dat om te kotsen vind zegt meer over jou dan over die agent. Als je trouwens nog eens even terugleest wat MBM daarnet schreef, hoe verder van de wegas af, hoe groter de afwijking van de meting in het voordeel van de rijder. 100 meter van de weg af, gemeten snelheid 160...
Hmmm, zet je toch aan het denken, niet?
Bon, ik ga hier nu niet de moraalridder uithangen want ik ben zelf ook niet heiliger dan de paus, ik wens de eega van Lady Di succes hiermee en dat het mag meevallen!
 
Je kunt het ook omdraaien, op het moment dat je je niet verschuild houdt iedereen zich ineens heel netjes aan de snelheid, wonderbaarlijk altijd.
Ik word er altijd een beetje giftig van als ik zo'n heel treintje met 48 km/h achter een politieauto zie hangen.
Ga ik ook altijd voorbij met 55 km/h op de teller, inclusief politievoertuig.
Nog nooit staande voor gehouden! :t


Daar ben ik vorige week nog over aangesproken door de lokale dienders. Om 5:50u in de ochtend.
Hun reden strak 50, erachter een schijnheilige 49 :r en ik op de linkerbaan met 56 op de teller erlangs.
Vonden ze niet tof blijkbaar.
 
Daar ben ik vorige week nog over aangesproken door de lokale dienders. Om 5:50u in de ochtend.
Hun reden strak 50, erachter een schijnheilige 49 :r en ik op de linkerbaan met 56 op de teller erlangs.
Vonden ze niet tof blijkbaar.

Ze dachten eindelijk wat actie in de vroege ochtend :Z ,een motorduivel die het gas opentrekt }) B| ;)
 
Laatst bewerkt:
Daar ben ik vorige week nog over aangesproken door de lokale dienders. Om 5:50u in de ochtend.
Hun reden strak 50, erachter een schijnheilige 49 :r en ik op de linkerbaan met 56 op de teller erlangs.
Vonden ze niet tof blijkbaar.
nee, een bestuurder van een voertuig mag geen maling aan een diender hebben. Een groepje etters daarentegen -O-
 
Daar ben ik vorige week nog over aangesproken door de lokale dienders. Om 5:50u in de ochtend.
Hun reden strak 50, erachter een schijnheilige 49 :r en ik op de linkerbaan met 56 op de teller erlangs.
Vonden ze niet tof blijkbaar.

Denk dat het niet zo zeer om de snelheid ging, 5.50 is echter wel een tijd dat iemand een stuk in z'n kraag kan hebben. ;)

En 55 km/h rijden, je pikt teveel, ook al is het maar 1 km/h :t
 
Zo hebben ze mij vorig jaar op de Brusselse ring aan de kant gezet omdat ik daar een politiewagen inhaalde. Ik was zelf met de auto en kwam terug van een dagje kust met de kinderen. Begrenzer op 122 ingesteld, dan rijd ik namelijk 119 á 120 km/u in werkelijkheid. Rijdt er een politiewagen in de verte voor mij, hele hoop auto's er achter die niet in durfden te halen. Ik kwam langzaam maar zeker dichter bij, ze reden dus minder dan 120. Op het moment dat ik wil inhalen gaan de zwaailampen aan, dus ik wacht met inhalen. Zwaailampen weer uit. Ik begin weer in te halen, een slinger naar links om mij de pas af te snijden... Weer er achter. Ik ga voor de derde keer en ben er langs. Twee kwade agenten kijken mij aan, laten mij passeren en hoppa, zwaailampen aan. "Mooi" dacht ik nog, die weten ook niet wat ze willen. De mannen komen naast mij rijden en ik mag naar de kant.
Een hele uitleg in het Frans... "Sorry, ik spreek Nederlands". Merde!
Dan een veel kortere uitleg in gebrekkig Nederlands waarin ik voor vanalles en nogwat beschuldigd werd. Ik natuurlijk in de verdediging dat ik niet te hard heb gereden, agenten nog kwader.
"Zucht, ja meneer... nee meneer, u heeft gelijk meneer..."
Enfin, na een heel betoog konden ze mij blijkbaar geen boete geven, anders hadden ze dat echt wel gedaan, en mocht ik na de belofte mijn leven te zullen beteren dan uiteindelijk doorrijden.
Soms zijn het gewoon een stelletje azijnpissers...
 
Laatst bewerkt:
Eega heeft een brief van de OvJ; die wil hem horen en pas daarna een schikkingsvoorstel doen.
Is dat een goed teken?
Hoorzitting is over 2 maand.


Dat is een HEEL goed teken!!

Weet je over 2 maanden dat je 1000 euro af mag gaan tikken en dat de voorwaardelijke straf opgelegd gaat worden. Gaan je 5 dan wel 7 jaar aan het lopen....
 
84km te hard gaat wel meer kosten dan 1000,-


Inderdaad .... 60 te hard op 100 was al 700.

70 km overschrijding was 1000 euro, dus voor die 10km extra komt er nog wel wat bij.

Ook nog op een 80 weg, dat kan wel eens al het vakantiegeld worden. Valt beide wel ongeveer in dezelfde maand op de mat/bank
 
Dat is een HEEL goed teken!!

Weet je over 2 maanden dat je 1000 euro af mag gaan tikken en dat de voorwaardelijke straf opgelegd gaat worden. Gaan je 5 dan wel 7 jaar aan het lopen....
wat zegt ze?

36038.gif
 
Zo hebben ze mij vorig jaar op de Brusselse ring aan de kant gezet omdat ik daar een politiewagen inhaalde. Ik was zelf met de auto en kwam terug van een dagje kust met de kinderen. Begrenzer op 122 ingesteld, dan rijd ik namelijk 119 á 120 km/u in werkelijkheid. Rijdt er een politiewagen in de verte voor mij, hele hoop auto's er achter die niet in durfden te halen. Ik kwam langzaam maar zeker dichter bij, ze reden dus minder dan 120. Op het moment dat ik wil inhalen gaan de zwaailampen aan, dus ik wacht met inhalen. Zwaailampen weer uit. Ik begin weer in te halen, een slinger naar links om mij de pas af te snijden... Weer er achter. Ik ga voor de derde keer en ben er langs. Twee kwade agenten kijken mij aan, laten mij passeren en hoppa, zwaailampen aan. "Mooi" dacht ik nog, die weten ook niet wat ze willen. De mannen komen naast mij rijden en ik mag naar de kant.
Een hele uitleg in het Frans... "Sorry, ik spreek Nederlands". Merde!
Dan een veel kortere uitleg in gebrekkig Nederlands waarin ik voor vanalles en nogwat beschuldigd werd. Ik natuurlijk in de verdediging dat ik niet te hard heb gereden, agenten nog kwader.
"Zucht, ja meneer... nee meneer, u heeft gelijk meneer..."
Enfin, na een heel betoog konden ze mij blijkbaar geen boete geven, anders hadden ze dat echt wel gedaan, en mocht ik na de belofte mijn leven te zullen beteren dan uiteindelijk doorrijden.
Soms zijn het gewoon een stelletje azijnpissers...

Je mag daar 100!
 
Terug
Bovenaan Onderaan