OBT nummertje 28 - Cornelis Lely had gelijk

Dat wordt een hele dikke OVB:

- ik kom 's nachts pas terug uit Spanje
- schokdemper achter is gisteren afgebroken en moet vervangen worden

Zie deelname een beetje somber in :/
 
Zelf kan ik er niet bij zijn waarschijnlijk, heb dan al een andere tour op de agenda staan. Maar kan ik wel m'n pa aanmelden :P ? Die rijdt wel vaker mee O-)
 
Zelf kan ik er niet bij zijn waarschijnlijk, heb dan al een andere tour op de agenda staan. Maar kan ik wel m'n pa aanmelden :P ? Die rijdt wel vaker mee O-)

staat erbij ;) komt ie met het span? Zal ik Maaike dan maar in de bak meenemen ;)
 
OVB!! Vriendin ziet die dag Sara, programma met festiviteiten nog niet bekend........
 
En dat was ik onder account van mw. Ratz :+

_57c8a1a431a592af806925e57258202f.png
 
Datum prima en constateer tot mijn genoegen dat ik reeds op de deelnemerslijst sta. Ik verheug mij er buitengewoon op. Rondje Noord Holland, eenvoudig prachtig.
Ik zie dat mijn compaan Hondafour er ook bij is. Oude tijden herleven met zo'n weerzien.
;)
 
Laatst bewerkt:
Datum prima en constateer tot mijn genoegen dat ik reeds op de deelnemerslijst sta. Ik verheug mij er buitengewoon op. Rondje Noord Holland, eenvoudig prachtig.
Ik zie dat mijn compaan Hondafour er ook bij is. Oude tijden herleven met zo'n weerzien.
;)


Tijdje geleden Ting .

See you
 
ik zie dat mijn Nickname veranderd is 8-)







ik laat het van het startpunt afhangen of ik met de CB of de GTR kom, dit alles onder voorbehoud natuurlijk
 
Terug
Bovenaan Onderaan