OBT Drenthe??

OBT Drenthe

  • zaterdag 3 maart

    Stemmen: 0 0,0%
  • zondag 4 maart

    Stemmen: 1 2,3%
  • zondag 11 maart

    Stemmen: 2 4,7%
  • zaterdag 17 maart

    Stemmen: 0 0,0%
  • zondag 18 maart

    Stemmen: 7 16,3%
  • zaterdag 24 maart

    Stemmen: 12 27,9%
  • maakt me niet uit, ik rij wel mee

    Stemmen: 18 41,9%
  • maakt me niet uit, ik rij niet mee

    Stemmen: 3 7,0%

  • Totaal aantal stemmers
    43
[me]@nne ook! *O* @nne ook! *O* @nne ook! *O*
[/me]

Ik kan nu nog niet overzien hoe het er dan kinderweekendoppasgewijs voor staat- 't is nog een eindje weg. Ik houd het in elk geval in de gaten. En als die Minimug mee gaat, krijg ik mijn dochter ook wel weer mee (ik moet nog wel een slag om de arm houden)!

Lente in Drenthe, lente in Drenthe..... ;)
 
Potverdrie dubbeltjes!!! Moest ik verdikke bij TOEVAL dit topic ontdekken?!?! Nou ja zeg.... In ieder geval bij deze gemarkeerd. Ik ben van de partij, mits mijn werk het toelaat *D
*O* OBT! *O*
 
Potverdrie dubbeltjes!!! Moest ik verdikke bij TOEVAL dit topic ontdekken?!?! Nou ja zeg.... In ieder geval bij deze gemarkeerd. Ik ben van de partij, mits mijn werk het toelaat *D
*O* OBT! *O*





excuus excuus excuus dat ik verzuimde U een persoonlijke uitnodiging te sturen :o :o ....

't zal niet meer voorkomen meneer :} :} :} :}
 
excuus excuus excuus dat ik verzuimde U een persoonlijke uitnodiging te sturen :o :o ....

't zal niet meer voorkomen meneer :} :} :} :}
Eindelijk de voorkomendheid die mij als vooraanstaand lid van de gemeenschap toekomt. De wijze waarop met typografie en punctuatie wordt gewerkt verdient nog enige aandacht.

Disclaimer: uitspraken gedaan voor de eerste toediening van pillen en nicotine dienen niet te worden aangenomen als al te serieus.
 
Vòòr half januari zullen we je niet aandoen.. da's oliebollen tijd... zit geen vlees in... :P })
Nog een OBT als achteropzittert doorstaan gaat me niet lukken B|

En ik wil graag in december/januari de Bol weer in orde maken, zodat dit brik eindelijk weer met een brik aan de OBT-start verschijnt :Y
 
Kan er iemand alvast goed droog weer bestellen??? :X

[me]Billy the kid is vanmorgen half verzopen op de motor -O- [/me]

Als iedereen op eerder stemt en men kiest een zondag in een weekend met even weeknummer, dan wil ik wel weer met enige stelligheid beweren dat het die dag droog is :)

Maar dan moet het dus wel een weekend met even weeknummer zijn en geen weekend met een oneven weeknummer, zoals er nu teveel op staan! Want dan gaat die droogte natuurlijk niet door O-)
 
Zodra er een datum bekend is, zal ik mijn rooster eens gaan bekijken. Ik heb geen zin om weer af te moeten zeggen om dat mijn rooster het weer in de war schopt B|
 
Nog een OBT als achteropzittert doorstaan gaat me niet lukken B|

En ik wil graag in december/januari de Bol weer in orde maken, zodat dit brik eindelijk weer met een brik aan de OBT-start verschijnt :Y
Zegguh.... viel het zo tegen achterop Betty? Je hebt je toch uitstekend vermaakt, mag ik toch hopen!
 
Als iedereen op eerder stemt en men kiest een zondag in een weekend met even weeknummer, dan wil ik wel weer met enige stelligheid beweren dat het die dag droog is :)

Maar dan moet het dus wel een weekend met even weeknummer zijn en geen weekend met een oneven weeknummer, zoals er nu teveel op staan! Want dan gaat die droogte natuurlijk niet door O-)
Droogkloot B|
 
Terug
Bovenaan Onderaan