OBT 3.5 versie 0.3-03: Het tussendoortje!

De 16e ook?

  • Ja

    Stemmen: 15 78,9%
  • Nee

    Stemmen: 4 21,1%

  • Totaal aantal stemmers
    19
Vind ik ook prima.. Maakt mij niet uit :)
:^

Op vrijdag 31 januari 2003 11:45 schreef fietsertje het volgende:})
en ik stond helemaal nie als 13a, ik stond achter kaasszje.
en kaasszje, ik mag toch wel mee, maar wil gewoon graag ook een eigen nummertje \ '(
*kijkt je heel lief aan*
Maar natuurlijk, onder explicite voorwaarden, welke we vanavond bij mij thuis door zullen nemen, en vervolgens elke avond herhalen t/m de tourrit }) :9 *D
 
Op vrijdag 31 januari 2003 11:49 schreef Kaasszje het volgende::^Maar natuurlijk, onder explicite voorwaarden, welke we vanavond bij mij thuis door zullen nemen, en vervolgens elke avond herhalen t/m de tourrit }) :9 *D

DAN krijg ik pas (zadel)pijn, zit ik wel meteen goed met benen wijd :X

gaat trouwes heel misschien concierge van school hier mee, op zn harley *D maar alleen al t mooi weer werd hehe, watje, maar wel toffe gast.
op zn ktm leek m toch nie zo\'n goed plan maar leek m iig wel erg leuk
 
Sjaap, als je nu volgende week ook ff in Leek langskomt, dan kunnen we daar direct wel ff overleggen en wat afspraken maken over de organisatie van de OBT.misschien wel zo makkelijk (als je zin hebt..lol)
 
rondje noord-holland is ook leuk ,obt 4,5 :P ??
Eeehumm
Vind eigenlijk dat jij voor je naar snits vertrekt wel ff een afscheidstoer in de zuiderzee polders voor het MF kan regelen. Beetje vroeg op de dag laten beginnen en eindigen zodat al die techneuten niet vlug de snelweg op wegblazen maar nog wat voor je kunnen maken in het nieuwe huis. In 1 uur tuinaanleg moet ook lukken met 60 Mfers. ;)
Heb 10 motorrijders wel eens in 5 minuten hele tuinen zien omploegen. :+
 
Ik heb de poll aangepast. Er waren 6 mensen voor de 9de (omdat het eerder is) maar als jullie de 16de ook kunnen (dan kan HPlaverda en Ralfie ook mee) dan doen we dat :) Ff opnieuw stemmen dus

edit: nee, kan niet. :)
 
Ik denk dat die OBT een \"klassieker\" gaat worden. Over 20 jaar wordt je als motorrijder alleen nog maar gewaardeerd als je er minstens 60 keer een OBT hebt gereden. Kunnen we leuke dingen vertellen aan de nieuwkomers, mannen van 45 jaar met 23 jaar oude 2000der R1-nen *D

Ik wil ook wel mee als het een beetje knap weer is en als ik een beetje nuchter ben zondagochtend :Z
wordt het de eerste keer voor mij dat ik met een toekomstige klassieker meerijd :)
 
Lijkt me ook wel wat.......Mag ik wel met mn yoghurt pak? Sleep ik die ouwe van me (met z\'n Bol d\'Or) ook wel mee....

*edit: liefst mooi weer en een Laverda :9 Lijkt me heerlijk soundje....
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat die OBT een \"klassieker\" gaat worden. Over 20 jaar wordt je als motorrijder alleen nog maar gewaardeerd als je er minstens 60 keer een OBT hebt gereden. Kunnen we leuke dingen vertellen aan de nieuwkomers, mannen van 45 jaar met 23 jaar oude 2000der R1-nen

Dat is helemaal lachen natuurlijk. Maar iets jongere berijders mogen ook mee (ben zelf 22 en mijn brommers 24 en 20 jaar)
:P
 
Ik denk dat die OBT een \"klassieker\" gaat worden. Over 20 jaar wordt je als motorrijder alleen nog maar gewaardeerd als je er minstens 60 keer een OBT hebt gereden. Kunnen we leuke dingen vertellen aan de nieuwkomers, mannen van 45 jaar met 23 jaar oude 2000der R1-nen *D
oeiii dan ben ik dus 52 :? , en m\'n brikkie 47 jaar :P
 
Ik lees net de datumwissel, vul in het vervolg de OBT data wel met potlood in :9

Maar aan de andere kant scheelt het weer een kopzorg, hoef ik niet met andere data te jongleren :}

Alle data zijn in princiepe uitstekend voor een OBT
 
Op woensdag 29 januari 2003 16:59 schreef Sjaap het volgende:
OBT3.5: Het tussendoortje!


Het leek mij leuk om een (kleine) OBT te organiseren voor de échte Die Hards die niet tot OBT4 kunnen wachten ....

En jij denkt dat je de heren fanatici tegen kunt houden om er weer een volledige OBT van de maken door in groten getalen op de proppen te komen??????

:9
 
Ik ben nog nooit naar het hoge noorden gerost met de motor, lijkt me wel leuk :)

Dus ik meld me ook aan.
 
OBT3.5: Het tussendoortje!

Er was een OBT in het Midden van het land, er was een OBT in het Zuiden van het land, en er was een OBT in het Westen van het land...wat mist er nog??
Juist, een OBT int Hooge Noorden!

Het leek mij leuk om een (kleine) OBT te organiseren voor de échte Die Hards die niet tot OBT4 kunnen wachten die Pingu organiseert in het voorjaar (Zuidwest). Ik heb Gizzmo73 (ook een Grunniger) gevraagd om me daarbij te helpen :)

Het plan (niet definitief):
Verzamelpunt: Groningen
Route: Rondje Lauwersmeer, dus Noordwest Groningen/ Noordoost Friesland
Eindpunt: Ergens dichtbij de A7 ofzo.

Wie?
Brikkers, of Brikkers in wording ;) (is de term Brik je onbekend?? Check Klassiekers!)

Wanneer??
Half Maart, en vooral niet later om OBT4 niet in de weg te zitten. :)
Zondag 9 Maart, of Zondag 16 Maart.

Deelnemers: (als je je opgeeft, geef dan meteen ff door waar je vandaan komt, dan is dat voor andere rijders wat overzichtelijker en kunnen er makkelijk afspraken gemaakt worden om samen naar Grunn te rijden)

1. Sjaap (Grunn)
2. Gizzmo73 (Vlakbij Grunn)
3. Sideburns (s-Hertogenbosch)(mooi weer)
4. Jochem (Utrecht)
5. LCB (Apeldoorn)
6. Bierelier (Alminder) :P
7. Ralfie (Zutphun) (alleen de 16de en als HP ook komt :P )
8. Reetje (eindhoven)
9. BMWerner (Hengelooo)
10. Jkoehorst (Hengelo)
11. Dutchie (zoetermeer)
12. CB400F (driehuis, bij Haarlem)(als de GS het doet)
13. Kaasszje (zoetermeer)
14. Fietsertje (zoetermeer)
15. RobRD (Leidschendam)
16. Clay (Hilversum)
17. HPlaverda (niet de 9de)
18. JohnK6 (Zwolle)
19. HansV (als het droog is)
20. hoffer (hoogkarspel)(als het knap weer is) ;)
21. Superforg+ Garfield (Drachten)
22.
 
En jij denkt dat je de heren fanatici tegen kunt houden om er weer een volledige OBT van de maken door in groten getalen op de proppen te komen??????

:9

Dat gaat idd niet op nee. Daar ben ik wel achter gekomen.

Zelfs in de winter als je op 15 man rekent zit je met 50 stuks in en om je huis :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan