OBT 3.5 versie 0.3-03: Het tussendoortje!

De 16e ook?

  • Ja

    Stemmen: 15 78,9%
  • Nee

    Stemmen: 4 21,1%

  • Totaal aantal stemmers
    19
Vroegah had je speciale trekkers nodig om bepaalde onderdelen los te krijgen. Maar dat was niet alleen vroegah, als je nu op een fiets van vroegah rijdt en je staat met startproblemen. Dan heb je ook dat ding nodig.
Ja ik heb het gevonden, het tandwiel dat je krukas aanslingert bij het starten is los. het word normaal op zijn plaats gehouden tijdens het starten door 3 asjes op veren. die veren zijn kaduk, morgen maar eens rondje soes dealers afbellen voor zo'n tool

Maar ja Vroegah had ik ook nog niet de beschikking over een complete machine fabriek *D
 
Vroegah was je brik nog geen brik, maar een mauie nieuwah....

Vroegah moest je je motor nog aanlopeh, toen had je nog geen electronische startahr...

Vroegah moest je nog me hand uitstekeh toen had je geen knippah's

Vroegah liepen ze nog op staum, nu op uiro 95...

Vroegah vroegah vroegah.... vroegah was alles betah :+


Zit ff door de catacomben van het forum te gaan en vroeg me ff af waar Dropkick gebleven is? Hoort iemand nog wel eens wat van hem?
 
Zit ff door de catacomben van het forum te gaan en vroeg me ff af waar Dropkick gebleven is? Hoort iemand nog wel eens wat van hem?
volgens mij kijk jij weinig in het off topic gedeelte :P , dropkick is regelmatig gesignaleerd bij MFFM(motor-forum frikandellen meetingen)
 
Okay zit idd niet vaak in het off topic, dat zal het zijn
Zo zijn Joeltje en Sideburns er ook nog en nog wel meer. ;)


Uiteindelijk zijn er maar een paar tiental lui per rubriek die het echt lang uithouen hier. De meeste zie ja na een half jaartje weer een heel stuk minder. O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan