OBT 3.5 versie 0.3-03: Het tussendoortje!

De 16e ook?

  • Ja

    Stemmen: 15 78,9%
  • Nee

    Stemmen: 4 21,1%

  • Totaal aantal stemmers
    19
Op donderdag 30 januari 2003 13:09 schreef fietsertje het volgende:jup, ik ben een zeikerd en nog verslaafd ook.... tja
in 1x vanuit zutphen was ook iets teveel van t goede
maar ben zeker van de partij *D
En niet te zuinig ook :+
 
Nou ga ik dus vanuit Leidschendam echt wel mee. Zie ik alleen dat ik dan als 13 op de lijst kom te staan. En ik had met de OBT3 al zo\'n pech.

Doe mij maar nr 14, of hoger
 
Nou ga ik dus vanuit Leidschendam echt wel mee. Zie ik alleen dat ik dan als 13 op de lijst kom te staan. En ik had met de OBT3 al zo\'n pech.

Doe mij maar nr 14, of hoger

Klaar. :)
Behoorlijk wat animo, had ik niet verwacht :)
 
Ben vandaag nog wezen proberen wat het was om door en in de sneeuw te rijden :9 en dus precies in de bui naar Amsterdam gerinkeld. Genieten van de bovenste plank. :} Echt ik ben geen mietje (Pisnicht, zo u wilt)
 
Jammer, is het een keer in de buurt.
Ga ik op vakantie naar curacao.
Nou ja, er zijn ergere dingen te bedenken. In ieder geval veel plezier gewenst.
 
Wat? Een OBT zonder die geweldige knallen? :? Kan je niet ruilen ofzo? ;)
Nee dus pol de 16e ff vol. Maar als je terug gaat via Amsterdam Z/O ga kan ik wel voor een doorwarm bakkie koffie zorgen.
En voor die Lav klappen moeten we maar een keer afspreken voor een apart toertje door Noordholland. Zet je de hond voor op de NertBMW en maken we een mooi wav je ervan. Gaan we ff optrekken, langsblazen enz. 8-)
 
Nee dus pol de 16e ff vol. Maar als je terug gaat via Amsterdam Z/O ga kan ik wel voor een doorwarm bakkie koffie zorgen.
En voor die Lav klappen moeten we maar een keer afspreken voor een apart toertje door Noordholland. Zet je de hond voor op de NertBMW en maken we een mooi wav je ervan. Gaan we ff optrekken, langsblazen enz. 8-)
rondje noord-holland is ook leuk ,obt 4,5 :P ??
 
Ik denk dat die OBT een \"klassieker\" gaat worden. Over 20 jaar wordt je als motorrijder alleen nog maar gewaardeerd als je er minstens 60 keer een OBT hebt gereden. Kunnen we leuke dingen vertellen aan de nieuwkomers, mannen van 45 jaar met 23 jaar oude 2000der R1-nen *D
 
Nr 13 (en 13a)

GVD t moet nie veel groffer worden he? :( nu is t nie eens meer aanhang, wat ik nu wel denk aan te kunnen, maar nou wordt ik in 1 woord met kaas genoemd, nou issie heel lief en alles maar ik WIL EEN EIGEN NUMMERTJE!!!!
;)
of mag dat weer nie omdat ik geen eigen broembroemding heb?
 
GVD t moet nie veel groffer worden he? :( nu is t nie eens meer aanhang, wat ik nu wel denk aan te kunnen, maar nou wordt ik in 1 woord met kaas genoemd, nou issie heel lief en alles maar ik WIL EEN EIGEN NUMMERTJE!!!!
;)
of mag dat weer nie omdat ik geen eigen broembroemding heb?

Ik denk toch dat je onlosmakelijk aan hem vast zit.... 13a IS een eigen nummer, namelijk 13a :Z
 
Wat? Een OBT zonder die geweldige knallen? :? Kan je niet ruilen ofzo? ;)


Met een beetje geluk kan ik op de CB250, die dan ook wel heftig (ahum, relatief) kan knallen :P


Op donderdag 30 januari 2003 22:49 schreef fietsertje het volgende:GVD t moet nie veel groffer worden he? :( nu is t nie eens meer aanhang, wat ik nu wel denk aan te kunnen, maar nou wordt ik in 1 woord met kaas genoemd, nou issie heel lief en alles maar ik WIL EEN EIGEN NUMMERTJE!!!!
;)
of mag dat weer nie omdat ik geen eigen broembroemding heb?


Speciaal voor jou een eigen nummertje :)
 
Doe maar de 16e Sjaap, ik kan de 9e niet en mijn grote vriend HPLaverda op zijn Italiaanse brommer ook niet. Dus het wordt de 16e, bij deze :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan