Nederland Oost Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waar in Oldenzaal? Aan de kant van de Hengele en Enschede of de andere kant op? Ben vandaag in Oldenzaal geweest maar zou niet weten waar dit 'rotondepark' + bedrijventerrein is...
heel oldenzaal is een rontonde park....Ik ben een import tukker uit enschede mag dat ook ?
 
en DjoeZty oet Nee (Neede) natuurlijk!!!

Hiero, Neede meldt zich *D

Ennuh, dat rotonde park in Oldenzaal, is de afslag op de A1 VOOR de afslag bij de Mac Donalds. (volgens mij de eerste afslag Oldenzaal).
Ik kom daar nog wel eens met het koekblik |(
 
jo,ik kom uit Enschede,erg goed idee trouwens om een topic hierover te openen, je hebt ook gelijk dat we hier in de buurt niet veel ontmoetingsplaatsen hebben,word dus wel eens tijd...

Ben gistermiddag voor het eerst bij Route 67 in Gescher geweest en is zeker voor herhaling vatbaar,ook ff mooi getoerd in die regio.(vraag me toch 1 ding af,bijna alle duitsers die er zitten, volgens de kentekens was ik samen met een kameraad de enigste nederlander,zitten achter de halve liters bier en ze stappen zo weer op hun motor(grotedeels choppers)maar voor de rest is het er wel heel gezellig,binnenkort die andere plekken in Duitsland ook maar ff opzoeken,misschien een ideetje voor een zondag...

Ik hoor het wel,groeten FIASCO2003


Winterswijk is ook vertegenwoordigd.

Er komen toch echt heel veel Nederlanders bij Route 67.
Als we 's avonds na het eten nog even een rondje maken dan belanden we vaak daar en. Op een mooie zaterdag/zondag is het er zo druk dat je geen plaats meer hebt om te zitten en rondom het gebouw staat het vol met motoren, met veelal een Nederlands kenteken.
 
Winterswijk is ook vertegenwoordigd.

Er komen toch echt heel veel Nederlanders bij Route 67.
Als we 's avonds na het eten nog even een rondje maken dan belanden we vaak daar en. Op een mooie zaterdag/zondag is het er zo druk dat je geen plaats meer hebt om te zitten en rondom het gebouw staat het vol met motoren, met veelal een Nederlands kenteken.

Misschien een domme vraag, maar waar is Route 67???
 
Ik ben er ook, import in Enschede :)

Wat mij betreft word er gereden, alleen zijn de tourtochten er altijd als ik moet werken.... :(
 
Hey luitjes Oldenzaal hier............gaan we een keer iets afspreken met z'n allen?? das lache!!!! Wat dachten jullie van bijvoorbeeld zondag 6 juli??? Ja ik noem maar wat anders blijft het weer bij zeggen en niets afspreken. Mijn voorstel is om niet al teveel data's te vragen want dan kan de 1 niet en dan de ander niet! Nou ik ben benieuwd. Van de Valk lijkt me wel een goed trefpunt, wat jullie??

Groetjes Bianca
 
Hoi, ik kom ook uit Hengelo en probeer hier ook regelmatig wat rubbersporen op het asfalt achter te laten......

Heeeey, nog een TRIXXER uit Twente , ik was al bang dat ik de enige hier in de buurt was met een goede smaak m.b.t. motoren }) .

Woon zelf in Enschede , zwarte TRX.

[edit] typo....
 
Laatst bewerkt:
Zelf check ik als ik ga rijden altijd even de grote parkeerplaats bij het Arke Stadion en meestal ook de op- en afritjes bij Van der Valk. Meestal tref ik niemand.

Laat iemand 's een officiele "twente-hangplek" aanwijzen ! :) (Arke ?)
 
Volgens mij hebben we geen HANGPLEK, ik kom ook nooit ergens iets tegen, daar moeten we dan maar ff verandering in brengen!!!!
 
Hey luitjes Oldenzaal hier............gaan we een keer iets afspreken met z'n allen?? das lache!!!! Wat dachten jullie van bijvoorbeeld zondag 6 juli??? Ja ik noem maar wat anders blijft het weer bij zeggen en niets afspreken. Mijn voorstel is om niet al teveel data's te vragen want dan kan de 1 niet en dan de ander niet! Nou ik ben benieuwd. Van de Valk lijkt me wel een goed trefpunt, wat jullie??

Groetjes Bianca


Er loopt ergens een topic over het komend weekend....

Zijn er nu uberhaupt MF'ers te vinden bij van der Valk? Ik rij daar regelmatig langs en d'r is nooit een motor te zien???
Waarom daar niet een trefpunt van maken voor na etenstijd???
 
Hey luitjes Oldenzaal hier............gaan we een keer iets afspreken met z'n allen?? das lache!!!! Wat dachten jullie van bijvoorbeeld zondag 6 juli??? Ja ik noem maar wat anders blijft het weer bij zeggen en niets afspreken. Mijn voorstel is om niet al teveel data's te vragen want dan kan de 1 niet en dan de ander niet! Nou ik ben benieuwd. Van de Valk lijkt me wel een goed trefpunt, wat jullie??

Groetjes Bianca

Ga je zaterdag mee? Zie eerdergenoemd topic (Toertocht Twente Duitsland).
 
Hey Ninja ken jij toevallig Jeroen Koeslag met een nieuwe rode Fireblade, komt ook uit Gelselaar als ik me niet vergis en volgens mij is Gelselaar niet zo groot.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan