Toerrit Twente/Duitsland

yamaha-muisje

Rookie
28 apr 2003
12
0
Losser
Hoi motorrijders,

Wij heeft er zin om een keer op een zondag te gaan toeren :]
in de omgeving van Twente.
Misschien richting Duitsland of gewoon een rondje twente??

Ik rij zelf op een diversion 600.

Groetjes Yamaha-muisje. :)
 
Ikzelf kom uit ommen en rijdt altijd samen met een kameraad.
Willen wel een keertje mee als het kan.
Zelf rijdt ik een honda hawk en de ander rijdt een thundercat :}
 
Altijd leuk om ff Duitsland in te schieten
Kom uit Hengelo en rij VFR 750. :)
 
Als het me uitkomt tour ik wel mee,

misschien kunnen we koffie doen in Route 67?


Ik woon trouwens in Enschede
 
Count me in!!! :]

Woon ook in Enschede,koffie aan route 67 lijkt me een goed plan,ik hou het topic wel ff in de gaten...

groeten FIASCO2003
 
Misschien dat ik morgen een tochtje maak, hangt ervan af of ik er tijd voor heb. Eerst nog wat sociale verplichtingen :Z en daarna misschien :]

Zijn er nog meer tukkers die zin hebben??
 
Ik ga binnenkort wel een keer mee, maar morgen en volgende week zijn de :} Zomerfeesten in Hengevelde :} . Dan mag ik, denk ik niet :] ... :X
 
Is 21e misschien optie voor iedereen?
Einde van de ochtend beginnen met verzamelen.
Ik weet niet waar iedereen vandaan komt,maar misschien is verzamelen omgeving Hengelo voor iedereen te doen.
Ik hoor het wel
 
Vast wel:

Yamaha-muisje, BikerLady_x_, thunder@ce, Sjoske, TheDude, FIASCO2003, EmixodE en anderen.... waar blijven jullie ? (DjoeZty heeft zomerfeest)


:]
 
Tot zover dus 3 motoren.

Ik zag dat je vandaag ook naar de races in raalte bent geweest:
Nog wat gehoord over de motorrijder die er in bocht ?7? Gigantisch hard rechtdoor het 2-meter lager gelegen maisveld in dook?
Ging wel heel erg hard eraf!!!!
 
Kom uit Oldenzaal en lijkt mij wel gaaf om met een aantal MF-ers te gaan cruisen, leer ik meteen een beetje weggetjes kennuh in Duitsland en is wel fijn een daggie bezig te zijn met een van je meest favoriete hobby's.

Ofterwijl: count me in!
 
Super!!!!!!!! een rit door het Twentsche :] landschap en ff knallen door Duitsland }) }) }) .

Maar ik weet niet of ik 21-ste wel mee ga. Er is namelijk Open Huis bij de Vliegbasis in Enschede. En er is een voetbal (4 x 4)toernooi in Daarle (tussen Wierden en Den Ham) waar ik ook graag nog ff bij wil zijn.

Is zondag de 22-ste geen betere optie??
 
Helaas, ik had graag mee gewild de 21e, maar helaas andere verplichtingen. Twee weken later wel eventueel. ( 28e niet, iedereen weet wel waarom ).

Oh ja, ik kom uit Vroomshoop.
 
Terug
Bovenaan Onderaan