Nederland Oost Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zelf check ik als ik ga rijden altijd even de grote parkeerplaats bij het Arke Stadion en meestal ook de op- en afritjes bij Van der Valk. Meestal tref ik niemand.

Laat iemand 's een officiele "twente-hangplek" aanwijzen ! :) (Arke ?)

Niet te geloven, dat rondje doe ik ook meestal als ik rondtour :? dat we elkaar niet tegen zijn gekomen....
 
Niet te geloven, dat rondje doe ik ook meestal als ik rondtour :? dat we elkaar niet tegen zijn gekomen....

Hehheh... da's inderdaad vreemd. Wel _erg_ vaak lessers op de parkeerplaats.

Je rijdt toch niet toevallig eerst naar Arke , dan via de UT riching vliegveldweg (weerseloseweg of hoe heet dat ding) om in Hengelo de snelweg te pakken ? Dan ben je in ieder geval net zo onorigineel als ik :+ .
 
Hmm, het Arke is toch niet erg makkelijk bereikbaar voor als je niet in Enschede woont? Van der Valk wel...
 
Hey Ninja ken jij toevallig Jeroen Koeslag met een nieuwe rode Fireblade, komt ook uit Gelselaar als ik me niet vergis en volgens mij is Gelselaar niet zo groot.

Gelselaar is zelfs klein. Maar Jeroen ken ik (nog niet). Als hij hier echt woont én een Fireblad heeft wordt het wel tijd voor een ontmoeting. Komt hij ook op M-F?
 
Hoi, ik kom een beetje uit de andere kant van Gelderland namelijk Zevenaar.
 
Hehheh... da's inderdaad vreemd. Wel _erg_ vaak lessers op de parkeerplaats.

Je rijdt toch niet toevallig eerst naar Arke , dan via de UT riching vliegveldweg (weerseloseweg of hoe heet dat ding) om in Hengelo de snelweg te pakken ? Dan ben je in ieder geval net zo onorigineel als ik :+ .


Ik woon nog niet zolang hier in het oosten, dus ik moet de weggetjes nog vinden. Ik woon vlakbij de vliegveldweg, dus dat is mijn opwarm stukje, meestal gas ik vandaaruit binnendoor naar Oldenzaal (weet bij god niet hoe die weg heet, maar het is een aardig lange kronkelweg met een dubbele doorgetrokken streep op het midden; klinkt het dan bekend?)

daarna neem ik die rits nieuwe rotondes in Oldenzaal :P

Van daaruit kan ik de snelweg nemen Duitsland in, de 1e afslag er weer af en dan binnendoor gassen (daar weet ik al helemaal geen plaatsnamen van) Op zondag kom ik dan steevast uit bij Route67 }) (gaat zowat automatisch)

Ik ben sinds vorige weekend voor het eerst in Buurse geweest, maar was me iets te vol met fietsers/wandelaars; had ik maar niet op zondag moeten gaan |(

Vaak pak ik het Stadion aan het eind van m'n rit, dan dat groene stukje achter de UT langs naar nogmaals de vliegveldweg. 8-) de snelweg op langs van der Valk, maar daar staat toch nooit iemand.

Van der Valk wordt nu omgedoopt tot DE hangout plek van het Motor-Forum wat mij betreft.


(maar dan moeten er s'avonds wel wat meer motoren staan, want in m'n eentje op hangout is toch best wel zielig :X )
 
Laatst bewerkt:
Op dinsdag 17 juni 2003 19:15 schreef TheDude het volgende:(maar dan moeten er s'avonds wel wat meer motoren staan, want in m'n eentje op hangout is toch best wel zielig :X )

psies! *D
v/d V als hangplek vindt ik ook een goed idee. Net als het plan van Bikerbitch om op op 6 juli een MF van der Valk meeting en/of rit te houden. Eerder kan ik toch niet.


Daarnaast rijd ik ook zelden in Duistland, dus die weggetje wil ik dan ook wel een keer verkennen :]
 
Laatst bewerkt:
(weet bij god niet hoe die weg heet, maar het is een aardig lange kronkelweg met een dubbele doorgetrokken streep op het midden; klinkt het dan bekend?)

Hmmm.. nee ? waar ga je die weg op dan ?

Van daaruit kan ik de snelweg nemen Duitsland in, de 1e afslag er weer af en dan binnendoor gassen (daar weet ik al helemaal geen plaatsnamen van) Op zondag kom ik dan steevast uit bij Route67 }) (gaat zowat automatisch)

Als je een beetje wil knieen of gewoon lekker bochtjes wil pakken kan ik je aanraden om ook eens naar Lingen (vliegveld Klausheide) te knallen. Daar ligt een geweldig circuitje ! :]

Van der Valk wordt nu omgedoopt tot DE hangout plek van het Motor-Forum wat mij betreft.

Mee eens , was vanavond ook wel gekomen als de KNMI niet zo gruwelijk ver naast de realiteit had gezeten. Vroeg in de avond onweer en regen......frrrrrrttttt... niet dus......
 
Op dinsdag 17 juni 2003 20:54 schreef Fuzz10 het volgende:Hmmm.. nee ? waar ga je die weg op dan ?

euh, ff denken, ik rij vanuit Enschede de vliegveldweg, over het spoor,over het viaduct (A1) en dan bij het verkeerslicht rechtdoor. Je rijd een km of 3 door totdat je in dorpje inrijd. Aan het eind kan je links richting Hengelo, hier ga ik dan rechts en dan is het een lekker stukje doorknallen (km of 10) Dan heb je weer een T-splitsing waar ik wederom rechtsaf ga, da's het weggetje wat ik bedoelde. Is een lichtglooiende weg (Km of 5) voordat je Oldenzaal binnenrijd.
Ik zal vanaf nu alle bordjes met plaatsnamen en wegnamen onthouden want dit schiet niet op.
Als je een beetje wil knieen of gewoon lekker bochtjes wil pakken kan ik je aanraden om ook eens naar Lingen (vliegveld Klausheide) te knallen. Daar ligt een geweldig circuitje !
Dat klinkt wel gaaf, is dat ver? Nog nooit van gehoord.
Mee eens , was vanavond ook wel gekomen als de KNMI niet zo gruwelijk ver naast de realiteit had gezeten. Vroeg in de avond onweer en regen......frrrrrrttttt... niet dus......


Haha, ik had precies hetzelfde. Misschien als ik morgenavond puf heb stap ik wel op de brommert en kom ik es kijken bij VDV. Het zal dan wel na zevenen zijn voordat ik er ben.
Komt er nog iemand langs?
 
Laatst bewerkt:
Op dinsdag 17 juni 2003 21:21 schreef TheDude het volgende:euh, ff denken, ik rij vanuit Enschede de vliegveldweg, over het spoor,over het viaduct (A1) en dan bij het verkeerslicht rechtdoor. Je rijd een km of 3 door totdat je in dorpje inrijd. Aan het eind kan je links richting Hengelo, hier ga ik dan rechts en dan is het een lekker stukje doorknallen (km of 10) Dan heb je weer een T-splitsing waar ik wederom rechtsaf ga, da's het weggetje wat ik bedoelde. Is een lichtglooiende weg (Km of 5) voordat je Oldenzaal binnenrijd.
Ik zal vanaf nu alle bordjes met plaatsnamen en wegnamen onthouden want dit schiet niet op.

Ik denk dat je de weg van Fleringen naar Oldenzaal bedoelt :? Is tenminste glooiend en 2 doorgetrokken strepen. Helaas heeft de politie deze weg ook al ontdekt en ze staan er regelmatig te flitsen. Vooral bij de paardenmanege vlak voordat je echt omhoog gaat richting Oldenzaal. Heerlijke weg, dat wel.

edit: Als ik de rest van je beschrijving lees zal dat wel niet, want is ver van de vliegveldweg.

(Dit is toch eigenlijk één van de dingen waar ik heen wou met dit topic: Ervaringen uitwisselen en leuke routes en wegen etc. bespreken...)
 
Yep.... die weg zal het zijn ... Super-uitkijken daar !! Ook de vliegveldweg (en rechtdoor na het kruispunt) zijn favoriete hangout spots voor onze beste vrienden.

Denk dat ik donderdag / vrijdag ook nog wel ff vd valk check !
 
Waar in Oldenzaal? Aan de kant van de Hengele en Enschede of de andere kant op? Ben vandaag in Oldenzaal geweest maar zou niet weten waar dit 'rotondepark' + bedrijventerrein is...

Aan de kant van hengelo, daar liggen 2 rotondes vlak bij elkaar met dubbele banen en een extra baan eromheen ('turborotondes' heten die dingen). Via daar richting oldenzaal rijden en na de 2e rotonde (vanuit hengelo gezien) rechts aanhouden voor de 3e rotonde. Onder het viaduct door kom je op de 4e rotonde (kleintje) en kun je weer naar de twee grote toe.
Het bedrijventerrein is nog niet af en is ook niet zo heel interressant als die van hengelo maar het ligt aan een afslag van 1 van die rotondes aan de kant van hengelo.
 
Yep.... die weg zal het zijn ... Super-uitkijken daar !! Ook de vliegveldweg (en rechtdoor na het kruispunt) zijn favoriete hangout spots voor onze beste vrienden.

Denk dat ik donderdag / vrijdag ook nog wel ff vd valk check !


Voor later deze week zijn de weersvoorspellingen niet echt geweldig, maar zaterdag moet een tochtje kunnen.
 
Ik denk dat je de weg van Fleringen naar Oldenzaal bedoelt :? Is tenminste glooiend en 2 doorgetrokken strepen. Helaas heeft de politie deze weg ook al ontdekt en ze staan er regelmatig te flitsen. Vooral bij de paardenmanege vlak voordat je echt omhoog gaat richting Oldenzaal. Heerlijke weg, dat wel.

edit: Als ik de rest van je beschrijving lees zal dat wel niet, want is ver van de vliegveldweg.

Nee, je hebt volgens mij toch de goeie. Bedankt voor de waarschuwing! :)
 
Yep.... die weg zal het zijn ... Super-uitkijken daar !! Ook de vliegveldweg (en rechtdoor na het kruispunt) zijn favoriete hangout spots voor onze beste vrienden.

Denk dat ik donderdag / vrijdag ook nog wel ff vd valk check !


Misschien da'k je vrijdag tref, ik hou dit topic in de gaten en misschien dat er meerdere zijn die mee willen tuffen......
 
Hey H@ansie en Dutchblade :} , eindelijk spreken we elkaar eens via M-F. Ik stel voor 6 juli rond een uur of 10 bij van de Valk en dan kunnen we eventueel Duitsland in kachelen. Iedereen die hier zin in heeft is natuurlijk bij deze uitgenodigd!!!

Groetjes Bianca

P.S. to Ninja; ik weet niet zeker of Jeroen hier op het M-F te vinden is, zal 'm wel eens vragen.
 
K ga ook wel mee zaterdag, mss dat Ninja ZX-12R ff bij me langs kan komen...?

@ Ninja-ZX12R: ik zal je ff mail sturen met route, is voor jouw 2x schakelen ;)
 
Hey H@ansie en Dutchblade :} , eindelijk spreken we elkaar eens via M-F. Ik stel voor 6 juli rond een uur of 10 bij van de Valk en dan kunnen we eventueel Duitsland in kachelen. Iedereen die hier zin in heeft is natuurlijk bij deze uitgenodigd!!!

Groetjes Bianca

Hey Biker(bitch) ? ;) (zal toch wel meevallen hoop ik)
Ik ken maar 1 motor-rijdende Bianca en die heeft pas een bijna nieuwe Fireblade...
Maar eehh volgensmij ben jij dat niet of wel ?
(ikke nieuwsgierig :)
6 Juli ? dat wordt volle bak daar bij de Valk ! :) kan je niet eerder ?
 
Op dinsdag 17 juni 2003 19:15 schreef TheDude het volgende:blabla...

Van der Valk wordt nu omgedoopt tot DE hangout plek van het Motor-Forum wat mij betreft.


(maar dan moeten er s'avonds wel wat meer motoren staan, want in m'n eentje op hangout is toch best wel zielig :X )
ik rij ook regelmatig jou route-tje :? , en bij vd valk staat nooit iemand, kzal er eens wat vaker kijken..
 
Hey H@nsie, nee ik heb geen Fireblade maar ik ken Jurgen heel goed en jouw naam valt weleens vandaar. Jij bent toch zijn motormoat of niet???

Groetjes Bianca
 
Ik heb 2 mooie wegen, in twente. Dat is die vanaf buurse naar Haaksbergen en weer terug. En vanaf de UT via de bosweg richting Frans op de Bult.. Als je bij Frans op de bult bent, kun je de stoplichten ook nog oversteken daar zijn ook nog een paar bochten. Let hierbij wel op Flistpallen, ook de weg in de buurt van Weerselo naar Borne is wel leuk. Ik heb vandaag nog bij van der Valk gekeken maar geen motorrijder gezien. Je kunt daar trouwens wel prima op de viaduct staan dat is namelijke een breed fiets pad. Misschien een idee om boven in dit topic de datum van een meeting te zetten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan