Navigatie op je motor

Is er al iemand die op OSMAND ook een "kronkelwegen" optie/alternatief heeft gevonden?

Om vooraf ingeladen routes te rijden ben ik helemaal enthousiast, maar om op de bonnefooi van plaats X naar Y te rijden (vanwege mooie omgeving) vind ik de kronkelwegen optie van TomTom wel schitterend!

Andere vraag, is die versie van TomTom (rider?) met kronkelwegen ook voor Android beschikbaar of er op een andere wijze op te installeren?

zo'n optie zit zover mij bekend niet in osmand. Verder een ideaal programma, gebruik het nu al langere tijd. Vindt het nog lastig halverwege in een route te springen, volgens mij doe ik nog iets verkeerd, hij wil dan steeds naar een beginpunt en meestal volg ik dan gewoon de blauwe lijn :P
 
Verleden week bleek de voedingskabel van mijn navi geen stroom meer te leveren. Contact gehad met Waypoint Notter en deze adviseerden me de kabel op te sturen. Aldus gedemonteerd en opgestuurd op woendag, gisteren, geheel onverwacht, werd een nieuwe kabel geleverd door Post NL. Prima service, zonder morren, zoals het hoort. Chapeau +1
 
Terug
Bovenaan Onderaan