Nachtdienst

Ik draai ook nachtdiensten.. En aangezien ik een mooi weerrijder ben, ben ik nu met de auto. Maar als het lekker weer is net zo goed, of zelfs liever met de motor.

Dus nee niet altijd.
 
Ik draai ook nachtdiensten.. En aangezien ik een mooi weerrijder ben, ben ik nu met de auto. Maar als het lekker weer is net zo goed, of zelfs liever met de motor.

Dus nee niet altijd.
Is vandaag nog best te doen niet glad , warme kleding aan en scheuren door de bochten
 
Als mn decibeluitstoot wat minder is neem ik hem ook mee naar de nachtdiensten, wil nu nog niet rond 6uur zondagochtend door een woonwijk terug naar huis rijden*D
 
Word aan gewerkt! Dit jaar gaan er wat decibellen verdwijnen, want ben bang dat ik anders MBM nog eens te spreken krijgO-)
 
En waarom niet rijden i.g.v. nachtdiensten?
Vind hetzelf altijd wel lekker, uitwaaien terwijl de grote goegemeente zich voorbereidt op een werkdag, die je al achter de rug hebt.
 
Ik draai ook 2,2,2, en ga na de nachtdienst nooit met de motor naar huis, is ook alleen maar snelweg en das oer .saai.
Maar ga heel soms in het weekend na een ochtent dienst en als het mooi weer is binnen door naar huis met de TRiX naar huis.

ik rij liever van uit Limburg naar de Eifel, das dan weer wel leuk, iedereen werken door de week en ik lekker door de eifel en voor mij is dat best in 1 dag te doen. :]:]:]
 
Gelukkig draai ik geen nachten meer. Maar ik vond het heerlijk om 's morgens tegen de spits in naar huis te rijden. Zeker deze tijd van het jaar, heerlijk frisse wind op je kop, lekker uitwaaien. Ik denk dat ik tien jaar nachtdiensten gelopen heb en in al die jaren ook ongeveer tien keer met de auto geweest ben.
 
heb ook een standaard uitlaat zou wel een andere willen maar zijn zo duur als je een andere uitlaat wilt
 
Ik werk overdag maar rij snachts. Moet wel eens van binzen naar Berlijn of Hamburg --> Munchen, dat doe ik snachts. Zit aan een auto vast vanwege mijn servicemateriaal. Nu heb ik alleen maandag 18 nog service in Hannover en denk er strak aan om op de Motor heen en weer te rijden
 
Heb ook jaren in ploegendienst gewerkt met de daarbij behorende nachtdiensten.

Godver, wat ben ik blij dat ik niet meer in ploegen werk. En al helemaal die nachten.... net een zombie.

Ik wilde zeker met goed weer de motor wel meenemen. En de decibellen... :XO-)
Jammer voor de buren. Straat. Wijk. Stad
 
Ik draai ook 2-2-2, maar moet er niet aan denken om na een nachtdienst door de kou te moeten , thuis het pak uittrekken, de motor in de garage zetten....
kom thuis als een zombie, kom niet eens meer in de woonkamer,strompel regelrecht de trap op, naar de douche, en dan als een blok in slaap vallen, helemaal van de wereld
 
hier ook 2-2-2 rooster,

Woon echt veel te dicht bij om met de motor te gaan (dus ga ik met de scooter....), Maar als ik verder weg woonde zou ik wel lekker met de motor gaan, heerlijk toch na de middag een rondje rijden.
Na de nacht kan je inderdaad nog wel eens als een zombie in de auto zitten :P, moet er in z'n gevallen niet aan denken dat je op de motor zit....
 
Het word langzaam aan aangenamer weer voor op de motor , dus ook na de nachtdiensten rij ik motor.
Voordeel daarvan is dat je alerter blijft dan in het koekblik , vooral als je 25km of meer moet rijden naar huis : voor mijn motortijdperk vaak genoeg op de brommer van Emmen naar Hoogeveen gereden en terug ;)
 
Ik werk de laatste 15 jaar alleen avond/nachtdienst.
Begin altijd om 18 uur tot gem een uurtje of 5/6 in de ochtend.
Op de motor lijkt me niet zo fijn want de auto gaat sneller, stop op de oprit en ben thuis.
Bij thuiskomst drink ik dan nog wat en na een uurtje is het tijd om te gaan slapen.

Sommige gaan dan pas warm eten maar ieder zijn ritme.
Wisseldiensten lijken mij zwaar slopend.
 
Ik doe onregelmatige uren in een onregelmatige cyclus.
Soms een week de nacht of een week met late en nachten en met vroege ook wel eens.
Enfin , onregelmatig.
Vroeger tot een jaar of 3 terug nam ik geregeld de motor maar nu ik een bedrijfswagen heb steek ik mijn eigen geld er niet meer in.
 
Ik werk onregelmatig in een regelmatige cyclus, de ochtenden en vroege diensten meestal met de motor. Nachtdiensten meestal met het koekblik, af en toe motor. (Nadeel is dat ik dan klaarwakker thuiskom).
 
Terug
Bovenaan Onderaan