Motorstudenten Groningen deel 28

Kapschade is ook niet erg! Zolang dat ding maar mooi recht door gaat is er niets aan de hand! Gewoon knallen met die handel!
 
Tijd voor een stickerbeurtje dus. Ken nog wel wat mannetjes die motorstickers voor je kunnen maken voor weinig :)
 
heb toevallig een broer die in de media zit, dus dat zal sowieso geen probleem zijn. maar ik zal het onthouden Grayson, kan altijd nog van pas komen!
 
Mensen mensen :P
Het mag wel wat leuker worden hier toch?

Of heeft iedereen het te druk met tentamens leren?
 
Zo ff wat forte in de tank mieteren. Ik zit ff een weekje in de alpen! Laterrrrrrrrrrrrrrr

Have fun Mixx!! :)

Heb zelf ook weer een motortje gescoord!

ZZR-600 :+

(trend om van jonge motoren naar oudere te gaan heeft zich doorgezet :9)

Erg net apparaat, net een heel uitgebreide beurt gehad en bijna nieuwe bandjes 8-)

Waarde van het ding inmiddels al met 40% verhoogd door de Zumo er weer op te schroeven dus laat de zomer maar weer komen :]
 
Have fun Mixx!! :)

Heb zelf ook weer een motortje gescoord!

ZZR-600 :+

(trend om van jonge motoren naar oudere te gaan heeft zich doorgezet :9)

Erg net apparaat, net een heel uitgebreide beurt gehad en bijna nieuwe bandjes 8-)

Waarde van het ding inmiddels al met 40% verhoogd door de Zumo er weer op te schroeven dus laat de zomer maar weer komen :]

Kan je in elk geval rijden dit jaar! :}
 
Sleutel projectje krijgt vorm! Sorry twee wielen teveel maar gewoon leuk.
2012-01-25113016.jpg
 
Have fun Mixx!! :)

Heb zelf ook weer een motortje gescoord!

ZZR-600 :+

(trend om van jonge motoren naar oudere te gaan heeft zich doorgezet :9)

Erg net apparaat, net een heel uitgebreide beurt gehad en bijna nieuwe bandjes 8-)

Waarde van het ding inmiddels al met 40% verhoogd door de Zumo er weer op te schroeven dus laat de zomer maar weer komen :]

Ben blij een trend gezet te hebben ;)

Gaaf man, van het voorjaar dus maar weer even als vanouds los, maar dan 150 km/h langzamer. :+
 
Sleutel projectje krijgt vorm! Sorry twee wielen teveel maar gewoon leuk.
[afbeelding]

mini's ftw! beter dat je hierbij wel 2 wielen teveel hebt, m'n pa heeft in z'n jonge jaren een keer een fiat 500 gekregen en vervolgens kort en klein geslagen om er een aanhanger van te maken, daarna heeft ie er spijt van gekregen _O-
 
Precies, was ook mijn instelling ;)

Nett Mini hoor! Gaat nog aardig wat tijd in zitten zo'n restauratie :X

Hoe staat het met het blok, ook toe aan een revisie of valt het mee?

Ben een jaar verder inmiddels. Het blok is compleet opnieuw opgebouwd heeft nou een inhoud van 1380cc en krijgt dubbele carbs en misschien over een tijdje zelfs een turbo. *O*
 
Ben een jaar verder inmiddels. Het blok is compleet opnieuw opgebouwd heeft nou een inhoud van 1380cc en krijgt dubbele carbs en misschien over een tijdje zelfs een turbo. *O*


was een v-tec ombouw niet makkelijker? leek mij wel gaaf :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan