En vervolgens val je van de trap tijdens het gordijnen ophangen en breek je je nek.Mijne wil niet, ze wil risico niet lopen dat kids zowel geen moeder als vader meer hebben... vrouwen logica
Dan moet je ook niet autorijden, vliegen etc.Mijne wil niet, ze wil risico niet lopen dat kids zowel geen moeder als vader meer hebben... vrouwen logica
Daarom hebben wij lamellenEn vervolgens val je van de trap tijdens het gordijnen ophangen en breek je je nek.
Kan best maar niet in hetzelfde vliegtuig of auto stappenDan moet je ook niet autorijden, vliegen etc..
Als je veilig wil vliegen moet je een bom meenemen in je handbagage. Niet om het vliegtuig op te blazen, maar omdat de kans dat er twee bommen op hetzelfde vliegtuig zijn zo astronomisch klein is ....Kan best maar niet in hetzelfde vliegtuig of auto stappen
Prima regels toch?CBR komt met meer eigen regels motorkleding bij praktijkexamen motorrijders - Nieuwsmotor.nl
Het lijkt erop dat het CBR zelf eisen voor de motorkleding van toekomstige motorrijders kan en mag verzinnen.nieuwsmotor.nl
Helaas heeft lang niet elke leerling altijd de motorspullen in huis, spul kan vaak geleend worden bij de rijschool.Uiteindelijk is het je eigen beslissing om het te dragen, maar je hebt dan in ieder geval altijd de spullen in huis als je het bij het examen al nodig hebt.
Het CBR verplicht niets. Het weigert alleen een dienst aan te bieden als de student niet aan de gestelde eisen voldoet. Daar hebben ze een recht toe.Ik ben helemaal PRO veiligheid, laat ik dat voorop stellen….MAAR:
Ik vind het be-la-che-lijk dat het CBR wel even gaat bepalen hoe-wat-waar. Daar hebben we de overheid en wetgevend orgaan voor. Die bepalen wat verplichte is en wat niet. Ik vind om DIE reden dat het CBR dit niet mag verplichten. Adviseren is prima en goed, maar verplichten is echt te belachelijk voor woorden.
Ik vind dit niet zó principieel. Ik kan me best indenken dat het CBR geen zin heeft in aansprakelijkheidsprocedures als er tijdens het examen iets mis gaat.Ik ben helemaal PRO veiligheid, laat ik dat voorop stellen….MAAR:
Ik vind het be-la-che-lijk dat het CBR wel even gaat bepalen hoe-wat-waar. Daar hebben we de overheid en wetgevend orgaan voor. Die bepalen wat verplichte is en wat niet. Ik vind om DIE reden dat het CBR dit niet mag verplichten. Adviseren is prima en goed, maar verplichten is echt te belachelijk voor woorden.