Motorrijders "Kop van Noord-Holland" deel 24

Status
Niet open voor verdere reacties.
Baka net gespot @ VU, je reed net weg, kon je niet meer groeten..

Bij deze :W


oh, heb je totaal neit gezien. was je te voet of met de motor? wat een strijd trouwens elke keer om die A10 op te komen zeg. ik overwoog net het fietspad te pakken toen er politie aan kwam dus dat heb ik maar gelaten.
 
Ook even mijn footprint hier achter laten :W
full
 
:]
En toch ga ik het steeds heter vinden, die duitse kontjes!
bf3.jpg

Het straalt gewoon 'stoer' uit. :Y
wallpaper_conti_1024_uv.jpg
 
oh, heb je totaal neit gezien. was je te voet of met de motor? wat een strijd trouwens elke keer om die A10 op te komen zeg. ik overwoog net het fietspad te pakken toen er politie aan kwam dus dat heb ik maar gelaten.

Was te voet, daar bij In-Holland voor... staat jouwe altijd naast het hoofdgebouw?
Mijne staat altijd achter, bij dat binnenplein... A10 is idd altijd een kwelling!
Maar als je er eenmaal op bent, kun je er mooi tussendoor ;)
 
Was te voet, daar bij In-Holland voor... staat jouwe altijd naast het hoofdgebouw?
Mijne staat altijd achter, bij dat binnenplein... A10 is idd altijd een kwelling!
Maar als je er eenmaal op bent, kun je er mooi tussendoor ;)

hangt ervanaf waar ik les heb. als ik in W&N meot zijn zet ik hem op het plein, maar 90% meot ik gewoon in HG zijn, en dan gooi ik hem voor inholland.

ga jij altijd emt de motor?
 
Tralala. *O*
2pyqbl1.jpg

Dat ging lekker...

En dat met zoveel man in een server waarbij mijn pc gigantische schokken heeft in game en bijna crashed. :')
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan