Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ook die oude van mij…..De helft van de bmw modellen komt,grotendeels, uit china
De helft van de bmw modellen komt,grotendeels, uit china
Zoek dat maar lekker zelf uitOok die oude van mij…..
Googlen…..Zoek dat maar lekker zelf uit
Of roerbakkenGooglen…..
Of roerbakken
Ik heb ook die artikels gezien. Maar hun berekening is wel wat met de haren getrokken. Soms rekent men met 80 cent per kwh. Als iemand effectief alleen maar gaat laden bij dure snelladers (lijkt mij erg dom), dan zal je toch wel een abonementje nemen bij Tesla of Ionity. En dan ga je geen 80 cent per kwh betalen.Las een bericht dat EV rijden weer duurder is dan benzine……..maar ik hoorde van een motormaat dat bij inruil bijv. een e-tron Audi verschrikkelijk veel afschrijving heeft…
Ik heb ook die artikels gezien. Maar hun berekening is wel wat met de haren getrokken. Soms rekent men met 80 cent per kwh. Als iemand effectief alleen maar gaat laden bij dure snelladers (lijkt mij erg dom), dan zal je toch wel een abonementje nemen bij Tesla of Ionity. En dan ga je geen 80 cent per kwh betalen.
Ik kan ook wel voorbeelden bedenken waarbij een EV duurder is. Maar in de overgrote meerderheid van de gevallen is een EV goedkoper.
Voor mijn gebruik en fiscale situatie is een electrische motorfiets trouwens ook veel goedkoper dan een benzinemotorfiets. Voor mijn gebruik is het de goedkoopste en beste oplossing. (=woon-werk, en ritten van max 300km. Naar de eifel, ardennen, zee maar niet naar de Alpen)
Jammer danBerichtje even uit een ander topic overgezet om in dat topic wat 'off-topic' te voorkomen.
Het verschil tussen b- en e-motoren was al buitenproportioneel voor de niet lease- of anderzins zakelijke rijder, maar dit is inderdaad niet erg e-stimulerend. Compleet verkeerd signaal dat zeker niet méér elektrische motoren op de weg zal opleveren ...
Weg hier, gij Satan !Waterstof
Meer " inhoudelijk " als dit wordt het niet (punt)Ik zie enige overlap met het complottopic ontstaan .
Ik dacht ik doe ook ff een druppel in de plasWeg hier, gij Satan !
Ik krijg er een punthoofd van .Meer " inhoudelijk " als dit wordt het niet (punt)
P.s. o ja(komma) dat het goedkoop rijden is (komma)na aanschaf(punt)
Of dat het de wereld gaat redden(punt)
Dat wordt geen motorrijden van het jaar.Ik krijg er een punthoofd van .
Klopt, afgelopen nacht alweer zout gestrooid.
Klopt, afgelopen nacht alweer zout gestrooid.
hier nietKlopt, afgelopen nacht alweer zout gestrooid.