downsider
Offerings to the God of Speed
- 30 mrt 2008
- 41.063
- 28.038
Las alleen de zwarte lettersAls de motor origineel een kat heeft (beide KTM's) zit die er nog gewoon onder.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Las alleen de zwarte lettersAls de motor origineel een kat heeft (beide KTM's) zit die er nog gewoon onder.
Die verzekering zal in de meeste gevallen ook niet betalen bij een aanrijding met een motorvoertuig, omdat in beginsel de eigenaar van dat motorvoertuig aansprakelijk is voor de schade.Ik heb een 'familiale' verzekering die schade aan 3de dekt inclusief veroorzaakt door fiets, e-fiets of e-step.
Dit soort verzekering is vandaag wel populair maar nog niet verplicht.
Precies dit, dus hoezo rechtstaat?Die verzekering zal in de meeste gevallen ook niet betalen bij een aanrijding met een motorvoertuig, omdat in beginsel de eigenaar van dat motorvoertuig aansprakelijk is voor de schade.
De automobilist let nergens op. Volgende keer wordt hij zelf plat gereden door een door rood rijdende dronken Pool in een zwaar voertuig.Kijk, de bestuurder van deze step negeert rood licht, maar heeft geen schijn van kans. Komt er zo te zien nog redelijk goed vanaf.
Bijzonder dat niemand even stopt om hulp te verlenen. Vervolgend op de fatbike, e-steps van gisteren waarbij ik mijn bericht vanmorgen nog heb aangepast: de automobilist doet niets fout, maar zit ondanks aanrijden van een onverzekerd voertuig toch met de schade. Zelfs als de step tegen de auto gereden zou zijn ipv zoals in dit geval de auto tegen de step.
Dit (en ook veel sneller) is in heel veel buitenlandse steden dus dagelijkse praktijk
Wellicht een leuke ‘oplossing’ voor de urban mobiliteit van de toekomst, maar moeten we dergelijke voertuigen en snelle fatbikes zomaar kentekenloos en onverzekerd willen?