Ehm, natuurlijk. Ik heb tig jaar mijn autorijbewijs. Mijn pappie was rallycoureur, heeft mij op mijn 8e leren autorijden. Ik meen dat ik goed kan autorijden. Toch zijn er auto's die ik niet zomaar beheers. Waar ik instap in de wetenschap dat ik me heel erg moet inhouden, wil ik rechtop weer uitstappen.
Wat jij zegt is dat dat met motoren anders ligt. Jij denkt dat als je les hebt gehad op een cb500, je op een 600cc racer stapt en 0-100 doet in 3 seconden, dan 100-200 in 3 seconden, en dat je dan denkt "he, toch een tam ding, zo'n 600 cc'tje".
Slaap zacht. En misschien langer dan je denkt.
Ik ben echt bloedserieus hier. Ik heb nu 35.000 euro en ik wil echt een gloednieuwe motor halen. Motorpak etc heb ik al gekocht.Natuurlijk is het een troll, dat kan toch niet anders? Zulke mensen bestaan toch niet echt? En daarom doet iedereen lekker mee.
Mijn vader heeft een autogarage. Ik heb in een Mercedes AMG 6.5 750 pk gereden voor 3 maanden. Ik had daarmee nooit moeite mee gehad. Ik heb op de autobahn dik 310 km/uur gereden. Terughoudend ben ik nooit dus een 600cc zoals wat jij rijd zal mij nooit tevreden stellen. Natuurlijk is een auto en motor niet hetzelfde. En jah: YOLO
Mijn vader heeft een autogarage. Ik heb in een Mercedes AMG 6.5 750 pk gereden voor 3 maanden. Ik had daarmee nooit moeite mee gehad. Ik heb op de autobahn dik 310 km/uur gereden. Terughoudend ben ik nooit dus een 600cc zoals wat jij rijd zal mij nooit tevreden stellen. Natuurlijk is een auto en motor niet hetzelfde. En jah: YOLO
Je bent een trol of je bent héél erg..... naïef zullen we maar zeggen. In het laatste geval treffen we je ongetwijfeld een keer als berichtje in de krant aan. Moet je helemaal zelf weten, zo lang ik je maar niet van het wegdek hoef te schrapen.
Ik ben echt bloedserieus hier. Ik heb nu 35.000 euro en ik wil echt een gloednieuwe motor halen. Motorpak etc heb ik al gekocht.
Abbreviation for: you only live once
The dumbass's excuse for something stupid that they did
Also one of the most annoying abbreviations ever....
Pfff, ben ik de enige die YOLO moest googlen??
Dat zou een troll nooit zeggen, toch?Ik ben echt bloedserieus hier.
.. waarbij de kunst is om die L niet al te kort te maken.
Ik ben echt bloedserieus hier. Ik heb nu 35.000 euro en ik wil echt een gloednieuwe motor halen. Motorpak etc heb ik al gekocht.
Hoe wil je me helpen dan? Woon je in de buurt van Rotterdam?Yakups, zullen we morgen afspreken? Ik wil je graag helpen bij een zoektocht naar dé motor voor jou.
Erfenis van mijn oma.ben ik dan de enige die zich afvraagt hoe iemand van 19? aan zoveel geld komt?
LOLYakups, dit is pas bad-ass en echt wat voor jou!
Embedded media from this media site is no longer available
Hoe wil je me helpen dan? Woon je in de buurt van Rotterdam?
Erfenis van mijn oma.
Sterker nog ik heb een telefoon waar je alleen mee kunt bellen
als het echt zo is... doe me een lol en gebruik 5000 ofzo max en laat de rest lekker op de bank staan
wees verstandig
I give up... Heb je mijn post gelezen straks..?
Ik had gewoon al een vermoeden dat er zometeen ook een post zo komen over wat voor dikke auto je wel rijdt, en ja hoor, hier is 'tie...
Ben je je wel bewust dat een dikke auto VELE malen minder gevaarlijk voor je is als beginner dan een dikke motor?
Heb je uberhaupt ooit wel is op een 600cc motor gereden, en vanuit stilstand is weggereden met volgas? Ik gok dat je erachter ligt dan...
Enne, post is wat plaatjes en specs van die Mercedes dan, ik ben benieuwd..
Je hebt hem gewoon nooit op de limiet gereden.Mijn vader heeft een autogarage. Ik heb in een Mercedes AMG 6.5 750 pk gereden voor 3 maanden. Ik had daarmee nooit moeite mee gehad. Ik heb op de autobahn dik 310 km/uur gereden.