Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Je hoeft dus niet langs een postkantoor oid?
maar stel je importeerd een zx6r en die wil je ook omzetten naar 25 kW wanneer moet je dat dan doen, voor of na de keuring?
En hoe zit het nou als je een 25Kw rijbewijs hebt?
Kun je dan ook een motor op vol vermogen importeren en hier terug laten voeren/keuren naar 25Kw?
Ik weet wel dat wanneer je een b.v Duitse motor die daar ook al als zijnde 25Kw motor geregistreed staat hierv laat keuren automatisch als 25Kw motor op het kenteken komt.
Maar kun je zo'n motor later ook weer op vol vermogen verzekeren?
Zelf kan ik hier namenlijk geen goede info over vinden, zelfs niet bij de RDW!
maar stel je importeerd een zx6r en die wil je ook omzetten naar 25 kW wanneer moet je dat dan doen, voor of na de keuring?
maar als je een officieel 25 kw setje van een dealer koopt hoeft ie d8 ik niet nog een keer gekeurd te worden, dus dan lijkt me eerst vol laten keuren en dan 25 kw setje er op. maar dat weet ik niet zeker
Kentekenbewijs moet aangepast worden, dus moet ie toch gekeurd worden??
wat heb je er voor betaald als ik vragen magNog ff een vraagje. Uit hoeveel pagina`s bestond bij jullie de Fahrzeugbrief. Ik heb namelijk een kopietje gekregen ( origineel krijg ik als ik hem ga ophalen ) en die bestaat uit 4 pagina`s. Maar volgens mij moeten het er 6 zijn.
wat heb je er voor betaald als ik vragen mag
das niet veelMag wel. 3700 euro. Uit 2000 met 9500 KM