Motor gezocht met kenteken.............

Bitchin

MF veteraan
22 jan 2007
2.242
267
ZH-23-14

Wie kent deze Honda CB750 K7?

Volgens mij is hij ergens in 2000 richting Veenendaal gegaan als een verbouwproject.
 
Dit had je vast zelf al opgezocht?

Datum eerste toelating
25-07-1978
I
Datum tenaamstelling
24-08-1998
Tijdstip tenaamstelling
13:49
Datum eerste afgifte Nederland
25-07-1978
Gestolen
Nee
Geëxporteerd
Nee
WAM verzekerd
Ja
 
Ja, dat had ik uiteraard al gevonden, maar ik wil graag weten wat er van hem geworden is. noem het jeugdsentiment.
 
Of een verzekeringsmedewerker vragen eea uit te zoeken.
 
okee, goeie tips, ga er wat mee doen

stilletjes hoop ik eigenlijk dat die weer gerestaureerd is, raar genoeg
 
Zou ook raar zijn. Ten eerste heb je wetgeving op privacy (WPB), je mag een gegevensverzameling niet voor andere doeleinden gebruiken dan waar hij voor aangelegd is. Dwz als verzekeringsmaatschappij mag je je adressenbestand niet anders gebruiken dan voor het eigen bedrijfsdoeleind, verzekeren. Je mag die adressen niet verkopen of geven aan een ander bedrijf of instelling of privepersoon. Zou mooi zijn. Je ziet een mooie motor en vraagt even op van wie die is en waar persoon woont. Vervolgens rijd je 's avonds met een busje daarheen en trekt die motor uit de schuur. Blijkt je adres door nb de verzekeringsmaatschappij aan Linke Loetje te zijn verstrekt. :(
 
Laatst bewerkt:
Maar dan ziet justitie in de database wel wie 'm heeft geraadpleegd en dan mag die persoon het eventjes heel fijn uitleggen. Je laat dus wel een 'paper trail' achter.
 
Er is dus blijkbaar ergens iets fout gegaan, ik weet vrij zeker dat ik een vrijwaringsbewijs heb gekregen, maar enkele jaren geleden heb ik veel van die dingen opgeruimd toen ik mijn administratie weer eens up to date ging brengen (was ook wel nodig, er lagen nog nota's uit '92 bij). Gezien het feit dat vrijwaringsbewijzen niet langer dan 5 jaar bewaard behoeven te worden (volgens de RDW) is toen vrij veel weggegooid, waaronder die van de Honda. Het vreemde is echter dat dat ding nog steeds dus op mijn naam staat. Rare is alleen dat ik dus pas na 14 jaar weer een rekening krijg voor de wegenbelasting incl. het bericht dat ik in de wintermaanden dus niet mag rijden. Volgende de RDW Ovi is hij ook gewoon verzekerd (dat werd bevestigd door de RDW).
Die verzekering loopt al vanaf 1990 en is gewoon actueel. De naam Tom zou dan niet kunnen, daar de motor toen nog van mijn collega was als daily transport.

Ik heb de RDW aangeschreven met het verzoek tot uitschrijving en ik wacht dus op bericht van hen. Het ging er mij om dat ik de eventuele eigenaar dan op de hoogte kon brengen of dat deze op de hoogte gebracht werd van het feit dat de motor niet op zijn naam stond (en als die echt goed was gerestaureerd, had ik hem dus gewoon kunnen opeisen volgens de RDW, maar dat lijkt me een beetje stug).

Maar als Bolski dus meer details weet, ben ik erg benieuwd naar het hoe of wat
 
Als je voornaam met een G begint, je achternaam met een T, en je geboortejaar is 1963, dan is het goed mogelijk dat het ding nog op jouw naam staat. Zoniet, dan is de belastingdienst weer gebruik gaan maken van hun oude archief omdat hun computers weer eens zijn gecrasht. Ik gok een beetje op het laatste.
 
Dat laatste verwacht ik eigenlijk ook, want de naam en jaar behoren idd bij mij.
 
Je kan altijd een nieuw kenteken aanvragen. Als het kenteken nog op naam van jou staat, wordt het nieuwe kentekenbewijs naar je huidige adres gestuurd, omdat alles tegenwoordig aan het burgerservicenummer gekoppeld is. O-)
 
zal eens in mijn archief duiken om te kijken of hij ooit van mij geweest is
 
Volgens mij is het de mijne.
Tenzij er nou een rekening binnenkomt van de belastingdienst ivm 14 jaar geen belasting betalen met een forse boete er bovenop.
_O-
 
Laatst bewerkt:
Moet een formulier invullen met verzoek tot uitschrijving, daarna zal het mij een zorg zijn wat er mee gebeurt
Uhhh Beekberger, hij is op en top gerestaureerd..................? ;) ;)
 
Oma, effies opzij

Voor diegene die toevallig wel met kentekenpapieren op zak rondrijdt met dit kenteken, hij is eindelijk uitgeschreven uit het RDW register, dus van mijn naam af. Voor wat het waard is.
 
Als dat kenteken altijd op jou naam heeft gestaan heeft de eigenaar dan nooit een boete gereden, anders zou deze toch naar de persoon wie de kenteken heeft verzonden worden?
 
Terug
Bovenaan Onderaan