Rutgert
MF veteraan
- 11 nov 2006
- 1.624
- 0
Toch weer mooi meegenomen of niet Rutgert?
Mooi dat ie weer terug is!
Och, de titel is al wennen, dus dat vind ik wel genoeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Geniaal
Haha bij deze roep ik tot geboorte de MF Bounty Hunters
[afbeelding]
ik ben dan wel leland want dan mag ik me nog kinderlijk gedragenCount me in, ik speel dan wel de blonde dame, alleen niet zo oud en geen opgepompte tieten.
Dat systeem hiero is echt waardeloos..Hulde alom.
Maar wat een kak actie van de politie. Eerst lekker koffie drinken voordat ze eropaf gaan. En dan bij aankomst de motor meenemen in plaats van de dieven? Dan word je als eigenaar dus extra benadeeld (want je hebt je fiets nog steeds niet terug) en de dieven lachen je uit vanaf het balkon bij het aanzicht...
Dat komt omdat het geschreven tekst is , en dat kan je niet horen hehWou net zeggen daar horen we niks over
Dat komt omdat het geschreven tekst is , en dat kan je niet horen heh
Maar goedNou Einstein
Hele mooie actie!
Maar jullie bejubelen nu Rutgert allemaal (en daar is ook zeker reden toe), maar vergeten jullie nou allemaal de gouden tip van schnumi?
Nu moet je de goede beloning denk ik een beetje delen Stuwy, die je in gedachten had.
Ik vind ze voor beide mannen waard.
Dank u was een kleine moeite hoor. Ik ben blij voor Stuwy dat hij zijn motor weer terug heeft dat is al genoeg. Mooi dat het zo opgelost kon worden door de MF'ers en de oplettende Rutgert. Jammer dat ze die gasten niet te pakken hebben want er loopt nog genoeg van dat tuig daar in Presikhaaf. Excuses and de mogelijke wel normale bewoners daar maar het is nou niet echt een voorbeeld buurtje.@ Stuwy Super dat je brommer weer thuis is
@ Rutgert . hulde
@ schnumi , Van de stratenmakerswacht
zonder jou , was het balletje vast niet zo snel gaan rollen
De hamvraag:
De dief, was dat een bontkraagje?
Hulde alom.
Maar wat een kak actie van de politie. Eerst lekker koffie drinken voordat ze eropaf gaan. En dan bij aankomst de motor meenemen in plaats van de dieven? Dan word je als eigenaar dus extra benadeeld (want je hebt je fiets nog steeds niet terug) en de dieven lachen je uit vanaf het balkon bij het aanzicht...
Dank u was een kleine moeite hoor. Ik ben blij voor Stuwy dat hij zijn motor weer terug heeft dat is al genoeg. Mooi dat het zo opgelost kon worden door de MF'ers en de oplettende Rutgert. Jammer dat ze die gasten niet te pakken hebben want er loopt nog genoeg van dat tuig daar in Presikhaaf. Excuses and de mogelijke wel normale bewoners daar maar het is nou niet echt een voorbeeld buurtje.
Hulde alom.
Maar wat een kak actie van de politie.
Eerst lekker koffie drinken voordat ze eropaf gaan. En dan bij aankomst de motor meenemen in plaats van de dieven? Dan word je als eigenaar dus extra benadeeld (want je hebt je fiets nog steeds niet terug) en de dieven lachen je uit vanaf het balkon bij het aanzicht...