Motor gestolen in Velp (en weer terug dankzij MF)

• Onderwerp starter Onderwerp starter SvB
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Geweldige actie dit!

Hulde voor de beller en nog meer hulde voor de TS die, ondanks de verblijfplaats dief en het oog in oog staan met de dief, zo rustig is gebleven.

Mijn primaire lompe reactie zou ook zijn om deze gozer in ieder geval iets van fysiek letsel toe te brengen, en zijn portemonne binnen z'n buiten te keren......maar ja dat mag natuurlijk niet.

Kun je alsnog geen foto maken en deze hier posten met z'n adres?

Die gozer moet toch een of andere manier aan de schandpaal. Foto op internet + adres, zijn werkgever inlichten, weet ik veel wat.

En dan de politie..........Kwalitatief Uitermate Teleurstellend en diep triest natuurlijk.....

Wat voor straf zou zo'n gozer krijgen......waarschijnlijk 50 uur taakstraf?

_O- Denk je nou echt dat dat tuig werk heeft..

niemand is aangehouden terwijl ze net weg wilde rijden. Ze zaten niet op de motor en die gast die z'n helm aan m'n stuur had gehangen was er vandoor. De politie ging er niet achteraan ofzo (die gast stond wel de hele tijd van een balkon toe te kijken)

De snelle actie van de mf'ers viel me ook zeker op, binnen 1 avond teruggevonden dankzij mf!!!

Mja.. bekende van me had dat ook. Zijn motor was gejat - en hij vond hem zelf weer. Hij liep naar een van die gasten toe en zei: "Mooie motor." Beetje praatje maken en opslot zei die van.. klootzak, deze is van mij... Meteen 10 van die bontkraagjes om hem heen... ze wilde hem niet terug gegeven. Dus hij belde toch maar de politie omdat het beetje spannend werd ;). En toen die kwamen ontkende ze ineens alles - niemand opgepakt. Maarja, motor wel terug ;)

Motor reed 5km verder oid.. gewoon uit het tuinhuisje gejat - stakkers

Laatst bewerkt:
Hele mooie actie!
Maar jullie bejubelen nu Rutgert allemaal (en daar is ook zeker reden toe), maar vergeten jullie nou allemaal de gouden tip van schnumi?

Nu moet je de goede beloning denk ik een beetje delen Stuwy, die je in gedachten had. :)
Ik vind ze voor beide mannen waard.

Laatst bewerkt:
Jammer dat er niemand is aangehouden, maar mooi dat de motor terug is.

Ik zag een poosje na mijn eerste spot de motor ergens staan.. tja, wat voor rund ben je dan om er vervolgens niets mee te doen?? Heb dus direct de politie en vervolgens stuwy gebeld.

Allen bedankt :)

niemand is aangehouden terwijl ze net weg wilde rijden. Ze zaten niet op de motor en die gast die z'n helm aan m'n stuur had gehangen was er vandoor. De politie ging er niet achteraan ofzo (die gast stond wel de hele tijd van een balkon toe te kijken)

De snelle actie van de mf'ers viel me ook zeker op, binnen 1 avond teruggevonden dankzij mf!!!

Mooi, je weet dus waar hij woont :)
Ik zeg opzoeken met je maten zodra je pols weer in orde is en je materiële schade zelf verhalen, aangezien de politie blijkbaar toch niets doet :)

Hulde aan iedereen die zo actief heeft meegedaan aan de zoektocht en dubbele Hulde voor onze kersverse MF'er van het jaar 2010 *O* *O* *O* :} :} :} :}

Mag je de helm houden? :+

Zou ik niet mee durven rijden, was zo'n goedkope lidl helm (what else)

Heb er ook aan zitten denken om met wat maten naar het flatje te gaan en even te wachten of we hem nog een keer tegenkomen maar het punt is dat ze ook weten waar ik woon en de kans dat dan bij mij de ruiten ingaan is ook weer zo groot.
Ben allang blij dat hij terug is!!!! *O*

Fijn dat je motor weer terug is maar in welke staat is de motor nu ? half gesloopt of afgeragd met een koude motor. Wie gaat dit dan betalen ? Ook die gasten zijn blijkbaar die gasten die elkaar bellen zodat ze met honderd man voor je deur je huis slopen zoals in al die verrotte wijken. Dan doet de politie idd helemaal niets , belachelijk dat ze geen praatje maken met die gasten. Valt me nog mee dat ze kwamen.

maar dit gebeurd dus aan de lopende band . jatten en afraggen.

Laatst bewerkt:
Wel goed dat ie terug is, heel kloten dat er niemand gearresteerd is. Heb je het adres dus van die lul dat wordt het opwachten als het donker is. Touw aan zijn been en door de straat heen trekken.

laat anders een paar mf'ers hun gang gaan op dit kereltje :(

Hallo, hier de toetsenbord held :+ Je moet hem zo lief aaien dat hij niet meer weet waar je woont 8-)

:N Dat mag niet, dan wordt het een criminele organisatie :+ .

We kunnen het wel "Incasso bureau MF" noemen :Y :+ .
Uhmm dat klinkt ook wel gaaf ;)

**klop Klop**
Wie is daar?
Het Incasso bureau MF / Deurwaarder MF
Rent Hijgend de achter deur uit
ook daat staat incasso bureau MF / Deurwaarder MF
**klop klop** (maar niet op de deur)

Of MF bounty Hunters ;)

Hallo,

Een tijdje terug is m'n ktm 620 lc4 gestolen, hij ziet eruit als op het plaatje maar dan in het zwart.
Het kenteken is MX-99-VS maar de dief heeft die er afgehaald, het bizarre is dat een maat van me hem 2x heeft zien rijden in arnhem rond het sonsbeekpark.
De voorkap is eraf samen met het kenteken.
De rijder had een blauwe jas aan en een blauw/rode helm.
Mocht iemand in de buurt wonen en hem een keer zien rijden: als je hem volgt en z'n adres weet te traceren ben ik je eeuwig dankbaar en kun je op een goede beloning rekenen.
[afbeelding]

het is een 609cc 1-cilinder, m'n maat herkende hem aan het geluid...
Nouja, als je in arnhem een zwarte enduro zonder voorkap en kenteken tegenkomt is de kans zeer groot dat het hem is!

Toch weer mooi meegenomen of niet Rutgert?

:+

Mooi dat ie weer terug is!

Uhmm dat klinkt ook wel gaaf ;)

**klop Klop**
Wie is daar?
Het Incasso bureau MF / Deurwaarder MF
Rent Hijgend de achter deur uit
ook daat staat incasso bureau MF / Deurwaarder MF
**klop klop** (maar niet op de deur)

Of MF bounty Hunters ;)

MF Bounty Hunters lijkt mij wel wat. Misschien gelijk SBS6 maar inseinen zodat we wat landelijke bekendheid krijgen *D

Haha bij deze roep ik tot geboorte de MF Bounty Hunters ;)
dog-the-bounty-hunter-is-free.jpg

Laatst bewerkt:
Hmm, even een wild idee :)

EDIT: hier meer info over m'n idee.

Hoe effectief zou het zijn om een soort Amber Alert maar dan voor motoren te maken? Het begin punt is er al: de leden van MF. Even een mailtje naar iedereen sturen om te vragen zich aan te melden met mobiel nummer en postcode. Zodra er dan hier melding wordt gemaakt van een gestolen motor -> Motor Alert naar een bepaald postcode gebied.

Stel dat 10% van de MF leden mee wilt doen. Dan heb je een userbase van 9000 man. Je hebt iets van 100 postcode gebieden in Nederland? Dan heb je rond de 100 man binnen een uur te pakken die hun ogen open kunnen houden, zonder dat ze eerst 's avonds naar MF moeten gaan.

Een sponsor zoeken voor zoiets dergelijks lijkt me niet heel moeilijk. (link in SMS meesturen) En qua techniek heb ik nog wel wat partijen in m'n netwerk.

Als iemand van MF hier iets in ziet: let me know. :)

2020 of andere kentekencheck crap zou dat misschien wel willen sponsoren...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan