Chilobrachys
MF'er
- 13 mrt 2010
- 153
- 0
Als je weet waar een van de betrokken schurken woont zijn kosten voor reparatie vrij eenvoudig te verhalen, mits je natuurlijk overtuigend genoeg bent
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ik hoop dat de politie dit leest, dan kunnen ze ingrijpen voor het uit de hand loopt (ik zeg mooie plek voor de komende MFMM).
maar zonder gein je zit er maar mooi weer mee,
en zo als helaas te vaak krijgt het recht niet de loop die het zou moeten krijgen (heb ervaaring).
GR NEMO!
en met heel focking mf dat pauper huis binnen stormen
mensen die zich niet in willen houden lekker laten gaan.
klinkt als een mooie meeting haha
Ja dat is waar, maar niet iedereen is zo groot en sterk om overtuigend genoeg over te komen.
Ik zou miets liever willen maar heb ook niet veel mensen in m'n kenniskring die zin hebben in bonje.
Moet zeggen dat er veel mensen hier 'daadkrachtig' reageren haha, als iemand me kan helpen om daar even langs te gaan en een paar punten duidelijk te maken zou dat super zijn, daarna stappen en/of een biertje zoals eerder iemand voorstelde?? .
Mocht iemand willen kun je me altijd mailen of een pm sturen, hoop dat die lui hun verdiende loon gaan krijgen.
Daarnaast ga ik wel even m'n vrienden vragen of die bereid zijn om mee te gaan.
De politie zou me nog bellen maar die gaan waarschijnlijk niks doen (niet dat ik ze iets verwijt hoor).
Ik wacht dat eerst wel even af en ga de (blok)schade zo snel mogelijk vaststellen.
Nogmaals bedankt voor alle behulpzame reacties en daden, zonder dat was het echt nooit zo afgelopen.