MotoMorini Corsaro 1200 Part #3: OMG! die wil ik ook!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste Moto Morini Rijders. Ik heb deze mail vanmorgen ontvangen:

Beste Frans,

Hoe is de Corsaro dag op de 11e verlopen?
We hebben het idee om aankomend weekend bij de Ducati Clubraces op zondag 3 mei onze VIP box bij de Geert Timmer bocht te gebruiken en voor Aprilia en Moto Morini clubleden een hapje en drankje te voorzien. Als er vanuit jullie kant voldoende interesse is (zo'n 10-20 personen) en ook vanuit de Aprilia Riders Association, kunnen we dit doorgang laten vinden. Kun je dit svp op korte termijn peilen en terugkoppelen zodat ik e.e.a. op tijd in gang kan zetten?

Met vriendelijke groet,

Vincent van Dijk
Marketing Communicatie

Moto Tricolore B.V.
Postbus 215
4130 EE Vianen

Ik kan er zelf helaas niet bij zijn, maar als er snel een stel van jullie reageren, kunnen we misschien nog iets regelen. Dus zegt het voort, zegt het voort!!!!

En laat het mij natuurlijk zo snel mogelijk weten.

Beste Moto Morini Rijders. Ik heb deze mail vanmorgen ontvangen:

Beste Frans,

Hoe is de Corsaro dag op de 11e verlopen?
We hebben het idee om aankomend weekend bij de Ducati Clubraces op zondag 3 mei onze VIP box bij de Geert Timmer bocht te gebruiken en voor Aprilia en Moto Morini clubleden een hapje en drankje te voorzien. Als er vanuit jullie kant voldoende interesse is (zo'n 10-20 personen) en ook vanuit de Aprilia Riders Association, kunnen we dit doorgang laten vinden. Kun je dit svp op korte termijn peilen en terugkoppelen zodat ik e.e.a. op tijd in gang kan zetten?

Met vriendelijke groet,

Vincent van Dijk
Marketing Communicatie

Moto Tricolore B.V.
Postbus 215
4130 EE Vianen

Wel dat is zeer leuk natuurlijk en normaal kan ik altijd maar nu dus niet he |(
Familie uitje naar Center Parcs...lekker bubbelen *D

jongens we moeten ze nu gaan afraden!
koop geen italiaan!
Met een beetje geluk heb ik aankomende week weer wat slecht nieuws te vertellen. Zaterdag bi de dealer geweest omdat m'n koelvloeistof niveau te laag was. Even gevoeld of er druk op het systeem zat en dat zat er wel. Nu hebben ze even het systeem ontlucht, er kan lucht in zijn gekomen bij de modificatie van het koelvloeistof reservoir.

Maar ik vertrouw erop dat alles goed is, een Corsaro die 1 op 15 loopt is niet kapot.

lijkt mij erg leuk :)
Maar zal wel vrij prijzig zijn?
Lijkt mij ook heel leuk, ben alleen als de dood om m'n Corsaro alleen ergens op een parkeerplaats achter te laten. Zit m'n Corsaro weer onder de kwijl.

Laatst bewerkt:
ja dat kwijl heb ik ook altijd last van...

maja ik kan opzich wel die zondag maar is dit nou een uitnodiging of is het een VIP-area waar je heen kunt als je al een kaartje hebt? want heb namelijk geen kaartje o.i.d.

plus dat we 10 man sowieso niet gaan halen denk ik zo ... :S op zulk kort termijn...

Ben ook bang dat we de minimale 10 man gaan halen, maar ik vind het wel een leuk initiatief en ga mijn best doen om het volgend jaar eerder te weten, zodat we er weer een Corsaro Happening van kunnen maken.

@Jort: volgens mij moet je altijd een kaartje kopen om races te kunnen zien, maar dit kaartje geeft je ook recht om in Parc Fermeé en bij de pitboxen te lopen en kijken. Dus kun je ook gewoon naar de Tri Colore Stand lopen.

Dus Vincent, als je meeleest; Gaaf initiatief, volgend jaar eerder en we zijn dan massaal aanwezig. Voor dit jaar heb ik nog weinig aanmeldingen.

Ik ben er in ieder geval volgend jaar bij!

denk dat ik dan als het lekker weer is gewoon even naar assen rijd.
is ook wel leuk om al die Duc's te zien rijden :)

Frans, dat berichtje komt mooi op tijd. Ik had nog niet door dat de clubraces komend weekend waren.

Vrijdag ga ik eens kijken naar een nieuwe MM. Helaas zal ik die zondag nog niet hebben, dus kom ik waarschijnlijk op mijn ouwe hok.

Wie van jullie is trouwens al lid van de Moto Morini Club? In het parc ferme zullen er waarschijnlijk wel wat leden rondhangen met hun race-motoren.

Groetjes uit Nederland! :W

@ Sander: Hé, ben je weer terug. Leuk om weer iets van je te horen. Alles goed met je (en met je been) hoe was het in verweggistan? en ga je nog een keer terug. Laat ons weten wanneer je een proefrit om de Grandpasso hebt gemaakt en wat je er van vond.

Kortom heel veel vragen. Laat maar weer ens wat van je horen, Leuk!

GRATIS VRIJKAARTEN VOOR DE DUCATI CLUBRACES AANSTAAND WEEKEND

Beste Moto Morini Rijders. Helaas gaat het hapje en drankje in verband met te weinig aanmeldingen dit jaar nog niet door, maar volgend jaar wordt dit een spetterende happening.

WAT DAN WEL DIT JAAR?:

Ik heb net Vincent van Dijk van Moto Tricolore aan de telefoon gehad en Moto Tricolore stelt aan ons Moto Morini Rijders 10 vrijkaarten ter beschikking voor de Ducatie Clubraces aanstaand weekend. Dus kaarten waardoor je zowel zaterdag (trainingen) als Zondag (wedstrijden) toegang hebt!

Heb je interesse, neem dan zo snel mogelijk per mail contact op met Vincent en hij stuurt de kaarten dan zo snel mogelijk naar je op. Dus heb je interesse, dan graag mailen naar:
v.vandijk@mototricolore.com
én
vandijk_vincent@hotmail.com

Dus zowel naar zakelijk als naar privéadres een mailtje sturen (Vincent is vrijdag vrij, maar controleert wel zijn mail)

Je kunt mij ook even bellen om naar zijn telefoonnummer te vragen.

Groeten allemaal en veel plezier aanstaand weekend!

@Jonne:
Nog zin om één deze mooie vrije dagen een dijkje te pakken?

GRATIS VRIJKAARTEN VOOR DE DUCATI CLUBRACES AANSTAAND WEEKEND

Beste Moto Morini Rijders. Helaas gaat het hapje en drankje in verband met te weinig aanmeldingen dit jaar nog niet door, maar volgend jaar wordt dit een spetterende happening.

WAT DAN WEL DIT JAAR?:

Ik heb net Vincent van Dijk van Moto Tricolore aan de telefoon gehad en Moto Tricolore stelt aan ons Moto Morini Rijders 10 vrijkaarten ter beschikking voor de Ducatie Clubraces aanstaand weekend. Dus kaarten waardoor je zowel zaterdag (trainingen) als Zondag (wedstrijden) toegang hebt!

Heb je interesse, neem dan zo snel mogelijk per mail contact op met Vincent en hij stuurt de kaarten dan zo snel mogelijk naar je op. Dus heb je interesse, dan graag mailen naar:
v.vandijk@mototricolore.com
én
vandijk_vincent@hotmail.com

Dus zowel naar zakelijk als naar privéadres een mailtje sturen (Vincent is vrijdag vrij, maar controleert wel zijn mail)

Je kunt mij ook even bellen om naar zijn telefoonnummer te vragen.

Groeten allemaal en veel plezier aanstaand weekend!

:} :} Voor de nieuwe wind die er door Tri Colore waait.
VInd het erg belangrijk dat er vanuit de importeur signalen komen dat we niet alleen melkkoeien zijn maar ook Morini rijders die toch maar hun nek hebben uitgestoken voor een nieuw merk.
Volgend jaar ben ik zeker bij.

ps. hebben ze ook kaartje voor de AMA. die wordt dit weekend hier in Florida vereden. Daytona beach. ;)

:} :} Voor de nieuwe wind die er door Tri Colore waait.
VInd het erg belangrijk dat er vanuit de importeur signalen komen dat we niet alleen melkkoeien zijn maar ook Morini rijders die toch maar hun nek hebben uitgestoken voor een nieuw merk.
Volgend jaar ben ik zeker bij.

ps. hebben ze ook kaartje voor de AMA. die wordt dit weekend hier in Florida vereden. Daytona beach. ;)

_O- Als jij de tickets regelt, regel ik de kaartjes. _O-

Oh ja, Ik krijg bijna een nieuwe motor.

Ik heb vandaag de lijst met updates gekregen en het zijn er 22! En dan heb ik zelf nog twee nieuwe updates en wel goudkleurige rizoma hendels en HPE dempers(foto's volgen). Dat wordt smullen de komende weken!!!!

@Pinoy: wanneer weet je nu zeker dat je mee gaat. Volgens mij was het 14 april, dus graag aanmelden. Je hoort er gewoon bij!!
@Sander: neem nu snel de beslissing, dan kun je 20 mei ook nog mee!!

@Pinoy: wanneer weet je nu zeker dat je mee gaat. Volgens mij was het 14 april, dus graag aanmelden. Je hoort er gewoon bij!!
@Sander: neem nu snel de beslissing, dan kun je 20 mei ook nog mee!!
@Fraanske: Vrijdag ga ik naar MCRijen voor proefritjes, morgen zijn ze dicht, en de afgelopen dagen heb ik gewoon gewerkt. Als ik nog weet hoe ik moet rijden ben ik waarschijnlijk zondag in Assen erbij. :]

@Fraanske: Vrijdag ga ik naar MCRijen voor proefritjes, morgen zijn ze dicht, en de afgelopen dagen heb ik gewoon gewerkt. Als ik nog weet hoe ik moet rijden ben ik waarschijnlijk zondag in Assen erbij. :]

sander koop gewoon of die granpasso of een veloce 2008 en ga mee man!!!

Oh ja, Ik krijg bijna een nieuwe motor.

Ik heb vandaag de lijst met updates gekregen en het zijn er 22! En dan heb ik zelf nog twee nieuwe updates en wel goudkleurige rizoma hendels en HPE dempers(foto's volgen). Dat wordt smullen de komende weken!!!!

datis zeker top frans dit wordt het nieuwe OMG model...
eigenlijk sowieso als pinoy niet meegaat..

@Jonne:
Nog zin om één deze mooie vrije dagen een dijkje te pakken?

Ja is goed. Zeg maar waneer. Kan vandaag overdag of zondag, maandag, dinsdag.
Sms maar even anders, kunnen we wat afspreken.

@Jonne:
Zo ook weer veilig thuis gekomen?

Nog even over die motor waar ik op de Holterberg helemaal lyrisch over werd omdat ik 'm nog nooit in het echt had gezien. Een Bimota DB6 Delirio. :} :} :9~ :9~
1206803882-Bimota_Delirio__2.jpg

Laatst bewerkt:
@Jonne:
Zo ook weer veilig thuis gekomen?

Nog even over die motor waar ik op de Holterberg helemaal lyrisch over werd omdat ik 'm nog nooit in het echt had gezien. Een Bimota DB6 Delirio. :} :} :9~ :9~
[afbeelding]

Ja ben ook weer thuis.
Zag die motor niet zo snel, dacht dat het de nieuwe duc streetfighter was ;)
Maar mooi ding die bimota :Y

sander koop gewoon of die granpasso of een veloce 2008 en ga mee man!!!

Ja Sander. De veloce die bij MCrijen staat is een buitenkans. Radiale remklauwen en een van de weinige Ohlins achterdemper uitvoeringen.

Go for it!!

Maar de Granpasso is ook heel erg leuk (voor de wat oudere) ;)

Hoi Louis,

Ik heb net de Granpasso gereden, en dat is dus helemaal niet mijn motor. Te lang draaien voordat het gas op zijn eind zit, te veel windgeruis van het ruitje, te veel gewicht met een volle tank, en de normale uitvoering is wat te hoog voor mij.

Ik heb dus inderdaad net die zwarte Veloce gekocht 8-) *O* :9~
Eind volgende week kan ik hem ophalen.

Ik had eigenlijk de rode willen hebben, maar dan moet ik een nieuwe kopen om de Ohlins vering te hebben en de radiale rempompen (de remmen zelf zijn niet radiaal :( ).

Nog een collega rijder op een rode Veloce ontmoet, maar hij ging net een Ducati streetfighter kopen. De motor ontloopt die van de Morini niet veel, maar die 30kg verschil merk je goed volgens hem.

De eerste beurt is al ingeplanned voor 16 Mei. :) Hopelijk hebben we de komende weken goed weer om in te rijden. :] :] :]

Tot de volgende meeting!

Hoi Louis,

Ik heb net de Granpasso gereden, en dat is dus helemaal niet mijn motor. Te lang draaien voordat het gas op zijn eind zit, te veel windgeruis van het ruitje, te veel gewicht met een volle tank, en de normale uitvoering is wat te hoog voor mij.

Ik heb dus inderdaad net die zwarte Veloce gekocht 8-) *O* :9~
Eind volgende week kan ik hem ophalen.

Ik had eigenlijk de rode willen hebben, maar dan moet ik een nieuwe kopen om de Ohlins vering te hebben en de radiale rempompen (de remmen zelf zijn niet radiaal :( ).

Nog een collega rijder op een rode Veloce ontmoet, maar hij ging net een Ducati streetfighter kopen. De motor ontloopt die van de Morini niet veel, maar die 30kg verschil merk je goed volgens hem.

De eerste beurt is al ingeplanned voor 16 Mei. :) Hopelijk hebben we de komende weken goed weer om in te rijden. :] :] :]

Tot de volgende meeting!
Vind het wel een rare vergelijking, de Corsaro weegt namelijk 196Kg met alles d'r in behalve brandstof. Volledig afgetankt weegt de Corsaro 206 Kg.
De Ducati Streetfighter weegt geloof ik leeg 169Kg. 30Kg gaat ie dus niet halen, maar de Streetfighter is ook 1098 zonder kuipwerk en geen Naked. En het allerbelangrijkste, de Corsaro is 200X mooier. (Geen discussie punt :+)

Met andere woorden, de goede keuze gemaakt en veel plezier op de Corsaro.

Laatst bewerkt:
Vandaag mijn Veloce eens lekker ingereden. Tocht van 470 km rond ijsselmeer. Tjonge wat rijdt dat ding zalig O-) Verbruik 1:17. Niet overdreven gereden maar toch af en toe even doorgetrokken. Volgende week eerste beurt en daarna alles uit de kast 8-)
Ik wil nooit meer anders :9

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan