Driver is ook weer thuis na een leuk Corsaro dagje .
Fraanske bedankt voor het regelen en Louwheely voor het voorrijden.
Er waren ffe uit m,n hoofd 15 ? Corsaroos en ook Tricolore was vertegenwoordigt met een leuk sleutelhangerpresentje.
We moesten Louwheely nog ffe thuis oppikken en daar gearriveerd wou die mee op een snelle Moto Guzzy die ie al aan het inrijden was gelukkig ging ie toch op Corsarootje .
Het leeftijdsverschil was tussen sommige zo,n 30 jaar maar daar zie je weinig van met de helm op dat scheelt natuurlijk weer ,het onderweg sleutelgehalte was 0,0 dus wie nu nog beweert dat Morinies probleemfietsen zijn lult uit z,n nek
Wat me wel opviel was dat Pinoy en Louwheely nog niet zo goed kunnen rijden want regelmatig gaven ze denk ik te veel gas waardoor hun voorwiel omhoog kwam en soms duurde het wel 200 meter voordat ze dat in de gaten hadden
De rit op zich verliep perfect vondt ik en we reden ook keurig de aangegeven snelheid .
Tijdens de rustpauze die Louwheelie spontaan inlaste
(iedereen zat al bijna op het terras en hij wou weer verder rijden ) bleken er zomerse temperaturen los te breken en werdt het gewoon warm.
Na de stop verder gereden richting Vianen en daar opgesplitst en zo gebeurde het dat Fastronald ? en ik samen met de wijzen uit het Oosten verder gingen over de dijk naar Rhenen, Helaas toch wat regen en nu is mijn Corsarootje giga smerig dus moet ik weer poetsen binnenkort.
Al met al een leuke groep mensen die er gekomen waren waarbij ik ffe de 2 Grunningers apart neem want die moesten toch al met al een aardig eindje rijden voor deze meeting.
Na wat overleg is besloten de 2de Meeting te doen vanuit Loenen bij Star Twin mits hun dat goed vinden.
Omdat ik komende Dinsdag ffe ergens op bezoek moet kan ik wslijk daarna meer zeggen over een datum uiteraard in overleg met jullie.
Mocht ik niet kunnen dan is Fast R . er nog samen met de wijzen uit het oosten dus dat gaat helemaal goed komen tzt.
Ik kan bij deze wel IEDEREEN aanbevelen om mee te gaan met dat Hemelvaart weekend want dat gaat zeker heel gezellig worden nu ik al wat gasten heb gezien die al meegaan.
Fotoos plaats ik nog wel maar veel heb ik er niet dus komt nog.
gr Driver