Moto Morini X-Cape

  • Onderwerp starter Anoniempje599
  • Startdatum
Ik hoor net op het nieuws dat de weersverwachting voor zaterdag 6 graden met kans op sneeuw is.
Dan kom ik niet op de motor; dit wordt me te gortig. Dan kom ik met de auto, het is niet anders.
 
Laatst bewerkt:
Heb een klein rondje (uurtje) over wat secundaire weggetjes uitgezet... IJsselstein/Montfoort/Oudewater/Ijsselstein...

We zien wel hoe het loopt (rolt) zaterdag...
Ik laat het van het weer afhangen....Heb al veel te veel kilometers met k#tweer gemaakt. Rij nu enkel nog voor m'n lol en bij 8 graden met donkere wolken is die bij mij al een stuk minder.
 
Dan heeft iemand bij de importeur iets beloofd en (nog) niet gedaan
Want ik had er wel om gevraagd
Misschien heeft mijn motorboer wat gemist....kan ook hè.

Het was misschien wat te kort dag. Volgend jaar kunnen we het via de importeur wat verder van tevoren aankondigen.

Trouwens hoorde ik bij de dealer een mooi verhaal. Er was een kerel die een full-option X-Cape gekocht heeft zonder er mee te rijden.
Z'n wijf was vreemd gegaan, dus gescheiden, woning verkocht, motor gekocht en hij is op wereldreis gegaan. De dealer heeft contact met die kerel en hij moet wel eens een filtertje ofzo opsturen naar een ver land. Hij heeft naar verluidt inmiddels probleemloos 25K op de X-Cape gereden.
 
Tuurlijk is dat een optie, en dat geldt voor iedereen. We hebben het nu toch al afgeblokt, dus komen kunnen we zeker en in noodgeval met de auto.
Dan houden we de rit van MRT187 tegoed.

Ik kijk er naar uit mannen! Tot zaterdag!
 
Route kan ook met de auto hoor....

Verwachting qua weer is voor mij goed genoeg om iig op de MoMo te gaan...of ik nog voor de lol een rondje ga polderen zie ik in IJsselstein wel...
 
Mannen, het wordt gewoon goed weer zaterdag....
Eindelijk iemand die t positief bekijkt :)

Wat er morgen valt, valt in ieder geval zaterdag niet
En er valt meer langs je dan op je
:)

(Maar ikke heb ook geen zin om in de regen te vertrekken. Maar goed, we zien wel)
 
Ben al twee dagen aan het snotteren en het gaat de verkeerde kant op.🥶
Was het weer iets beter, dan had ik graag een rondje gemaakt. Zaterdag a.s. blijf ik binnen. Veel plezier voor diegene die wel gaat.
 
IMG_4313.JPG
Ondanks de voorspellingen, met de wind in de rug, zon aanwezig naar IJsselstein gereden. Hopend niet alleen te zijn...
We waren met 8 riders en vanuit Moto Mondo was er gezorgd voor wat te eten en drinken.
Leuk om te spreken met enkele enthousiaste owners van een X Cape.
Er rijden op dit moment ongeveer 100 stuks in Nederland.
Dus volgend jaar bij een meeting, gaan we voor 20+
 
Bekijk bijlage 1937197Ondanks de voorspellingen, met de wind in de rug, zon aanwezig naar IJsselstein gereden. Hopend niet alleen te zijn...
We waren met 8 riders en vanuit Moto Mondo was er gezorgd voor wat te eten en drinken.
Leuk om te spreken met enkele enthousiaste owners van een X Cape.
Er rijden op dit moment ongeveer 100 stuks in Nederland.
Dus volgend jaar bij een meeting, gaan we voor 20+
Toch bijna 10% van alle X-Cape rijders in Nederland 😊
Was gezellig, de volgende keer een zonnetje dan rijdt ik het rondje ook mee....👍🏻
 
Het was een leuke dag. Aardige mensen ontmoet en leuk wat tips gezien en gehoord. Over accessoires en routes e.d.
Heel tof dat Moto Mondo ons wilde ontvangen; twee mensen van Moto Mondo die toch maar even een deel van hun vrije zaterdag hebben opgeofferd voor ons.

Ik wil eens kijken of een app-groepje bestaansrecht heeft; geen flauwiteiten en off-topic. Alleen X-Cape.

Ik heb een groepje aangemaakt. Heb je interesse, geef mij PB dan even je nummer.

gr Frank

Xcap21okt.jpg
 
Voor de geïnteresseerden voor de app-groep, PB me je naam en nummer en ik voeg je toe.

Laten we kijken of de app-groep iets is om het X-Cape gevoel wat we volgens mij allemaal wel te pakken hebben lekker te onderhouden met elkaar.

Ik stel voor: geen bullshit in deze groep, dus geen off topic berichten, geen flauwe moppen/memes, p*rno. Ik heb daar persoonlijk namelijk al andere groepen voor die daar bij tijd en wijle door vervuild worden. Kijk, ik ben geen nerd, maar ik zou graag een On Topic groep willen hebben.

Wat wél? Wetenswaardigheden over Moto Morini, de X-Cape in het bijzonder. Leuke accessoires die je gezien of gekocht hebt voor onze motor. Technische vragen en antwoorden (banden, luchtfilters, mapping, onderhoud qua schoonmaak en detailing). Tip voor hotels of routes. Mooie foto's die je van je motor gemaakt hebt.

Misschien is het wel leuk als je nieuw bent, dat je kort wat over je zelf vertelt. Met een foto zodat we weten op een komende meeting hoe je er uit ziet 🙂. Makkelijk voor een volgende meeting 😉
 
Terug
Bovenaan Onderaan