MODJE/ADMIN van het jaar 2023 verkiezingen

Wie is jouw favo modje/admin

  • Deputy Duc

    Stemmen: 44 44,9%
  • Duderuud

    Stemmen: 13 13,3%
  • Fastcruiser

    Stemmen: 3 3,1%
  • RoyalClub

    Stemmen: 19 19,4%
  • vroembert

    Stemmen: 19 19,4%

  • Totaal aantal stemmers
    98
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb ook gestemd, op de enige moderator die bij me langs durfde te komen. Hij had daar dan wel de hulp van @Rob RD bij nodig, dat dan weer wel. :+ :+ ;)
 
Hoe stel je vast wat een terechte ban is?? In de ogen van diegenen die ze uitdelen zijn alle bannen terecht en in de ogen van de "bannelingen" zijn ze allemaal onterecht. Ga er maar aan staan 🤔 😏 ;)
Hoeft niet precies op het letterlijke aantal te kloppen, maar een % verdeling zou een indicatie kunnen geven over hoe "streng" en mod zijn/haar taak op vat. En hierop wordt ons nou gevraagd om te beoordelen in deze verkiezing. Meten is weten....;)
 
Ook waar je modereert is belangrijk. @RoyalClub moddereert veel in techniek en het beleid in techniek leidt soms tot een ban voor een post waar je in offtopic een lachebekjelike zou krijgen, in mijn optiek komt @RoyalClub dus die discutabele eer toe. Ik heb ook toyaal geen idee wie waar en waarom gebannen is.
 
Ook waar je modereert is belangrijk. @RoyalClub moddereert veel in techniek en het beleid in techniek leidt soms tot een ban voor een post waar je in offtopic een lachebekjelike zou krijgen, in mijn optiek komt @RoyalClub dus die discutabele eer toe. Ik heb ook toyaal geen idee wie waar en waarom gebannen is.
Sorry Rob, maar dat ben ik volstrekt niet met je eens. In het techniek gedeelte wordt streng gemodderd. Dat is zo afgesproken om het zuiver te houden. Een "grappig" antwoord dat door de ts als serieus wordt gezien kan ernstige gevolgen hebben. Royal Club beschikt over een ruime technische kennis, ik niet. Daarom zul je mij daar niet zien


Bovendien, als je niet weet wie geband is of waarom, kun je ook niet beoordelen of een ban terecht is of niet, toch?
 
Ik heb ook toyaal geen idee wie waar en waarom gebannen is.
Ik ook niet, en om heel eerlijk te zijn wil ik het - behoudens een enkele keer als het iemand betreft die ik wat beter ken - ook helemaal niet weten.

Naar mijn mening is bannen een soort van soms noodzakelijk kwaad en een hele slechte indicatie van het wel of niet zijn van een goede moderator. Bannen is de laatste toevlucht voor als het niet anders kan, dus de beste mod is in mijn optiek diegene die conflictsituaties het vaakst op kan lossen zonder deze "noodrem" te moeten hanteren. :)
 
Laatst bewerkt:
Naar mijn mening is bannen een soort van soms noodzakelijk kwaad en een hele slechte indicatie van het wel of niet zijn van een goede moderator. Bannen is de laatste toevlucht voor als het niet anders kan, dus de beste mod is in mijn optiek diegene die conflictsituaties het vaakst op kan lossen zonder deze "noodrem" te moeten hanteren. :)
Helemaal mee eens met deze aanpak en bannen als een noodmaatregel te zien, en volgens mij gaat dit ook gewoon vrij goed op dit forum voor het deel wat ik er van zie. Er zijn namelijk ook forumonderdelen waar ik totaal geen weet van heb hoe het er daar aan toe gaat.
 
Ook waar je modereert is belangrijk. @RoyalClub moddereert veel in techniek en het beleid in techniek leidt soms tot een ban voor een post waar je in offtopic een lachebekjelike zou krijgen, in mijn optiek komt @RoyalClub dus die discutabele eer toe. Ik heb ook toyaal geen idee wie waar en waarom gebannen is.
Inderdaad.
En als je dan eindelijk de plek hebt gevonden waar het ongeval gebeurd is, dan zijn alle bewijzen weggefoefeld!
Daar zou toch ook een uitlegtopic voor moeten komen hè?
 
Als Rus-rijder ontken ik iedere vorm van betrokkenheid 😏
20231119_155654.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan