MODJE/ADMIN VAN HET JAAR 2021 VERKIEZING

Wie wordt MODJE/ADMIN 2021

  • Deputy-Duc

    Stemmen: 16 8,2%
  • Duderuud

    Stemmen: 38 19,6%
  • Martell

    Stemmen: 14 7,2%
  • MeanBlueMan

    Stemmen: 86 44,3%
  • RoyalClub

    Stemmen: 13 6,7%
  • MF-Crew

    Stemmen: 27 13,9%

  • Totaal aantal stemmers
    194
  • Opiniepeiling gesloten .
Aanvankelijk wilde ik op al de ruim 261000 leden stemmen. Een ieder die weet te vertellen wat je niet mag zeggen, welk topic je thuis hoort, verkeerde adviezen geeft... Bedankt, aan die 261000 leden.
 
Dat kan er dit jaar natuurlijk maar 1 zijn. *D
@MeanBlueMan for the win. Met vlak daarachter op de 2e plaats @MeanGreenGirl voor de geleverde support. 8-)
Ik vind haar echter niet terug in de poll. -O-
Vorig jaar had ik er meer in de opening staan, dat kwam omdat het een last-minut topic was.
Nu heb ik mijn info uit de richtlijnen waarin staat staat dat er slechts 4 moderators zijn.

Het forum heeft momenteel vier moderators die alles in goede banen proberen te leiden.

Aanvankelijk wilde ik op al de ruim 261000 leden stemmen. Een ieder die weet te vertellen wat je niet mag zeggen, welk topic je thuis hoort, verkeerde adviezen geeft... Bedankt, aan die 261000 leden.

Forum statistieken​

Onderwerpen 457.690
Berichten 30.636.492
Leden 165.732
 
1639916555007.png
 
Vorig jaar had ik er meer in de opening staan, dat kwam omdat het een last-minut topic was.
Nu heb ik mijn info uit de richtlijnen waarin staat staat dat er slechts 4 moderators zijn.

Het forum heeft momenteel vier moderators die alles in goede banen proberen te leiden.


Forum statistieken​

Onderwerpen 457.690
Berichten 30.636.492
Leden 165.732
4 modder-eters maar?

Vandaar dat het af en toe zo'n chaos wordt. :P

:+
 
Ik heb gestemd op de MF-crew. Omdat ze een grote steun zijn geweest door updates in MBM zijn topic door te geven en mij regelmatig gebeld/bericht hebben. En de optie is er niet maar ik stem ook op de MF-leden. Omdat ze MBM en mij steunen in een donkere periode met liefdevolle berichten, bloemen , kaarten. Waar een community groot in kan zijn. :}
 
Ik heb gestemd op de MF-crew. Omdat ze een grote steun zijn geweest door updates in MBM zijn topic door te geven en mij regelmatig gebeld/bericht hebben. En de optie is er niet maar ik stem ook op de MF-leden. Omdat ze MBM en mij steunen in een donkere periode met liefdevolle berichten, bloemen , kaarten. Waar een community groot in kan zijn. :}

:^ De grote aantallen kaarten,bloemen, enz...overweldigend. :} :}
Plots waren het niet meer alleen maar pixels op een scherm :)

Het lijkt erop dat ik dit jaar ook de verkiezing zal gaan winnen maar meer dan ooit besef ik mij dat het niet om mij gaat, maar de community waar ik deel van uit maak :)

Dank voor de stemmen, maar vooral dank voor wie jullie zijn, als je heel voorzichtig iets van je laat zien vanachter de gebruikersnaam ;)
 
Nu de eerste mensen al in 2022 zijn beland hebben wij nog 12 uur en een beetje voordat het nieuwe jaar begint.

cn7xz3tamqqf_wd640.jpg


Een van de dingen die je nog even snel kan doen is je favoriete mod/admin in het zonnetje zetten.O-)
 
    • Deputy-Duc​

      Stemmen: 15----------8,2%
    • Duderuud​

      Stemmen: 37---------20,1%
    • Martell​

      Stemmen: 14----------7,6%
    • MeanBlueMan

      Stemmen: 81————44,0% *O**O**O**O**O**O**O**O**O*
    • RoyalClub​

      Stemmen: 13----------7,1%
    • MF-Crew​

      Stemmen: 24---------13,0%


Namens alle MFers gefeliciteerd met je overwinning @MeanBlueMan
Je mag het hele jaar de titel moderator van het jaar 2021 in je onderschrift dragen.:}
 

MeanBlueMan

Stemmen: 81————44,0% *O**O**O**O**O**O**O**O*
Namens alle MFers gefeliciteerd met je overwinning @MeanBlueMan
Je mag het hele jaar de titel moderator van het jaar 2021 in je onderschrift dragen.:}

*O* :} *O*

Dank aan alle Meanblueman stemmers en aan alle andere stemmers.

Ik mag mijzelf nu voor de 7e keer 'Moderator van het jaar' noemen maar heb dit nooit in mijn onderschrift vermeld.
Als je op die manier in het moderatorwerk staat, ben je die titel al niet helemaal waard, naar mijn idee.
Opsmeuk ten aanzien van andere forummers terwijl je die juist verkregen hebt dankzij hun ? Heb ik niet nodig :)

En ja, ik ban af en toe een gebruiker, maar heb veel liever dat we met een goede discussie en een goed gesprek zover komen dat we weer met z'n allen verder kunnen op het forum :)

Bovendien, en dat heb ik altijd al geroepen: Moderator ben je als deel van een team. De hele crew maakt mijn functioneren als moderator mogelijk.

Maar ik ben wel trots op de uitslag, uiteraard ;) Dank !!
 
Terug
Bovenaan Onderaan