Modern classics & retro look motoren

Geen look maar origineel.
Mijn XTZ750 op de cover.
En nog 6 pagina`s in het blad.:9~
COVER-Classic-en-Retro-25_preview-1.jpeg
 
@Raymond W Mooi man, ik nam een abonement op C&R voor de reportages over jaren ‘60 en ‘70 motoren, maar geniet stiekem het meest van de youngtimerartikels. Na elk artikel autoscout maar weer eens aanslingeren.

On topic: ik rijd zelf met een Kawasaki Z900rs, die andere retro van Kawasaki. Het is een moderne motorfiets die knipoogt naar de originele Z1, maar buiten ABS (mja, mag wel bij 110pk) en TC (moet dan weer niet) is het toch een lekker relaxte en simpele fiets. Zo’n W650 of W800 heeft ook wel wat, triumph doet me persoonlijk niets en een Guzzi komt er sowieso ooit!
5637688E-71ED-4FE3-B9A6-4ADF0FA509A4.jpeg88BD5D61-FA17-45D2-846A-F9859BD0FC74.jpeg
 
@Raymond W Mooi man, ik nam een abonement op C&R voor de reportages over jaren ‘60 en ‘70 motoren, maar geniet stiekem het meest van de youngtimerartikels. Na elk artikel autoscout maar weer eens aanslingeren.

On topic: ik rijd zelf met een Kawasaki Z900rs, die andere retro van Kawasaki. Het is een moderne motorfiets die knipoogt naar de originele Z1, maar buiten ABS (mja, mag wel bij 110pk) en TC (moet dan weer niet) is het toch een lekker relaxte en simpele fiets. Zo’n W650 of W800 heeft ook wel wat, triumph doet me persoonlijk niets en een Guzzi komt er sowieso ooit!
Bekijk bijlage 1537829Bekijk bijlage 1537830
Zelfde motor
2551FA1E-50BB-427C-8277-FEC40795F95D.jpeg
 
Van de moderne klassiekers ben ik zelf het meest gecharmeerd van Triumph Thruxton 1200 en de BMW RnineT. Zowel qua styling als dat ze up to date zijn qua huidige staat van techniek. Zelf heb ik een XJR1200 uit 97, had een retro uiterlijk toen hij op de markt kwam maar is nu langzamerhand niet meer retro maar klassiek aan t worden.
 

Bijlagen

  • XJR.jpg
    XJR.jpg
    552,7 KB · Weergaven: 18
Terug
Bovenaan Onderaan