Miniaturen verzameltopic deel 10

• Onderwerp starter Onderwerp starter TNT
  • Startdatum Startdatum
Heel gaaf! En de Rossi modellen allemaal mooi chronologisch in de vitrine :}
Klopt maar wilde eigenlijk doorgaan met verzamelen maar het was op een gegeven moment niet leuk meer , prijzen waarvan je denk waar gaat dit heen .
Maar ook de modellen werden er niet mooier op vond ik

• Eens
Waarderingen: NR34
2 stuks zx-9r modellen van minichamps , deze doe ik niet weg .
Vind ze zelf zeer mooi en het is jammer dat ze geen meerdere modellen hebben uitgebracht van minichamps.
Ja klopt vind ik ook. Heb de ZX-9R ook helemaal nieuw in doos maar zoek er nog eentje bij om kuiploos neer te zetten.
Klopt maar wilde eigenlijk doorgaan met verzamelen maar het was op een gegeven moment niet leuk meer , prijzen waarvan je denk waar gaat dit heen .
Maar ook de modellen werden er niet mooier op vond ik
Helemaal mee eens! Heb de eerste paar modellen toen ook gekocht maar was er al snel mee gestopt en daarna alles verkocht. Ze hadden het bij elke uitgave bij 1 pop en motor moeten laten. Op een gegeven moment moest je gewoon 3X dezelfde motor kopen om de poppen kwijt te kunnen. En inderdaad de prijzen waren ook niet leuk meer.

Dat is ook de reden om ze waarschijnlijk te verkopen , alleen zoals ik al zei ben ik een paar originele dozen kwijt en ze moeten er zijn maar waar🤔
En ik weet ook niet of het nog echt leeft die schaal modellen verzameling.

ik heb ze nogekocht voor 30 euro in engeland toendertijd voor andere mensen.
nu vind je ze niet meer,en al zeker niet voor een redelijke prijs.
sinds ze zijn over gegaan op de RESIN modellen,en de kuipen er niet meer af kunnen is de interesse heel erg gedaald ( en hety stoppen van rossi) en gezien het matige uit komen van minichamps modellen vandaag de dag moet je verwachten dat ze er helemaal mee gaan stoppen.
ik zelf heb er wel een paar honderd,dus ik heb er wel genoeg,en koop alleen nog de rossi modellen in principe om de verzameling compleet te houden
filmpje is 11 jaar oud,en door youtube vanwege muziekrechten soms zonder geluid

Geweldig jou verzameling , ikben er mee gestopt omdat ik de nieuwe minichamps niet meer mooi vind en dan de prijs die ze er voor durven te vragen.
Ook de figuurtjes zien er niet realistisch uit , zijn er bij de ene is mooi qua model en de andere is gewoon een vetzak er naast , verhoudingen kloppen niet .

Weet iemand of er modellen zijn van een Moto Morini Corsaro 1200,X Cape en/of een ZXR 440?

Of waar ik de meeste kans maak.?

ik heb ze nogekocht voor 30 euro in engeland toendertijd voor andere mensen.
nu vind je ze niet meer,en al zeker niet voor een redelijke prijs.
sinds ze zijn over gegaan op de RESIN modellen,en de kuipen er niet meer af kunnen is de interesse heel erg gedaald ( en hety stoppen van rossi) en gezien het matige uit komen van minichamps modellen vandaag de dag moet je verwachten dat ze er helemaal mee gaan stoppen.
ik zelf heb er wel een paar honderd,dus ik heb er wel genoeg,en koop alleen nog de rossi modellen in principe om de verzameling compleet te houden
filmpje is 11 jaar oud,en door youtube vanwege muziekrechten soms zonder geluid
Ik wilde nog zeggen Dartmaster kom er maar in :) Jouw verzameling is uniek. Mijn verzameling begon met Kevin Schwantz. Later uitgebreid met modellen van Rossi, Hayden, Simoncelli, Sheene en Rainey. Met behulp van jou en dit topic achteraf nog wat modellen kunnen aanschaffen voor de introductieprijs. Heb ook het een en ander overgenomen via MP. En verder de verzameling beperkt gehouden. Ik ben er blij mee en er komt niets meer bij :Y

1733658682200.webp

Weet iemand of er modellen zijn van een Moto Morini Corsaro 1200,X Cape en/of een ZXR 440?

Of waar ik de meeste kans maak.?
Zelf zoek ik ook nog bepaalde modellen van Kawasaki, waaronder de zxr400 en de 750 schaal 1op12 maar ik heb ze tot nu toe ook nog niet gevonden.
Denk ook niet dat deze uit gebracht zijn.

Geweldig jou verzameling , ikben er mee gestopt omdat ik de nieuwe minichamps niet meer mooi vind en dan de prijs die ze er voor durven te vragen.
Ook de figuurtjes zien er niet realistisch uit , zijn er bij de ene is mooi qua model en de andere is gewoon een vetzak er naast , verhoudingen kloppen niet .
helemaal mee èns dat de kwaliteit veel minder is geworden.
begon eigenlijk met die figuren,daarna de resin bikeswas ook blij dat rossi stopte,scheelde gelijk enorm
wat ik begreep van mijn dealer is dat er nog 2 uit komen enhet dan klaar is.

En dan komen er misschien nog een paar uit van een bepaalde wedstrijd of zo , ik vermoed dat het met Rossi niet op gaat houden.

Er zijn ook diverse modellen al een eeuwigheid aangekondigd bij Minichamps maar ze komen maar niet.

Vandaag ook maar even de verzameling uit verhuisdozen gehaald en opgesteld in de kast. Heb bijna alle modellen die ik wil hebben voor me verzameling. Zoals te zien verzamel ik alleen maar modellen in het groen en/of waarin groen verwerkt is. Ook moeten er bepaalde details aanwezig zijn zoals spiegels. De meeste Maisto 1:18 modellen hebben geen spiegels vandaar dat ik deze er niet tussen heb staan. Ook bewaar ik ze zoveel mogelijk allemaal in originele doos en ook daarbij let ik op of ze in een Kawasaki doos zitten 😊

Nog een paar andere modellen moeten erbij gezet worden maar moet effe een andere indeling maken.

Ik kijk ook nog altijd voor Kawasaki modellen maar vind het jammer dat er niet er niet meer mooie modellen zijn 1/12 , wil nog bepaalde modellen graag toevoegen.
20240419_223514.webp

20240419_223527~2.webp

Ik kijk ook nog altijd voor Kawasaki modellen maar vind het jammer dat er niet er niet meer mooie modellen zijn 1/12 , wil nog bepaalde modellen graag toevoegen. Bekijk bijlage 2078520

Bekijk bijlage 2078521
Er zijn er inderdaad maar weinig mooie gemaakt. De modellen van Maisto enz. zijn voor de prijs best mooi maar zoals eerder gezegd zodra er spiegels etc. ontbreken dan haak ik af. Ik heb nog ergens op zolder een doos staan met wat modellen. Enige die bij mijn ontbreekt is de groene ZX-10R 2004 van Maisto dan ben ik compleet. Heb de ZX-6R 2007 al gescoord begin van de week. Als je gaat kijken naar echte details is de minichamps de enige die voldoet samen met de Tamiya bouwpakketten.

Ik kijk ook nog altijd voor Kawasaki modellen maar vind het jammer dat er niet er niet meer mooie modellen zijn 1/12 , wil nog bepaalde modellen graag toevoegen. Bekijk bijlage 2078520

Bekijk bijlage 2078521
Van Tamiya (bouwpakketten) de 2 MotoGP 1:12 modellen?

Welke modellen zoek je nog?

Zalig die 2 Kawasaki verzamelingen :9~:9
Zeer jaloers!
Wat houdt je tegen? Nooit te laat om ermee te beginnen! :)

Sommige modellen worden wel schaars.

Laatst bewerkt door een moderator:
Van Tamiya (bouwpakketten) de 2 MotoGP 1:12 modellen?

Welke modellen zoek je nog?
Ik vind de ZX-12R van Tamiya zo en zo een mooi model , maar ik ben niet zo van het verven en plakken.
In het verleden verkochten ze ook finished modellen maar dat zie je niet meer.
tamiya-ta14084-kawasaki-ninja-zx-12r.webp

Ik heb een Kawasaki KR500 telefoon, die zal ik binnenkort eens op de foto zetten.

Ik vind de ZX-12R van Tamiya zo en zo een mooi model , maar ik ben niet zo van het verven en plakken.
In het verleden verkochten ze ook finished modellen maar dat zie je niet meer.
Bekijk bijlage 2078857
Oh heerlijk en ontspannen juist om dat te doen. Ik heb hem een jaar of 20 geleden wel gemaakt alleen overleefde de verhuizing niet maar inderdaad een super mooi model. Klopt de Tamiya Masterwork Collection is dat maar volgens mij zat de ZX-12R daar niet tussen.

Van welk merk zijn jou Nakano en Puniet dan? Want dat is toch ook 1:12?

Laatst bewerkt door een moderator:
Oh heerlijk en ontspannen juist om dat te doen. Ik heb hem een jaar of 20 geleden wel gemaakt alleen overleefde de verhuizing niet maar inderdaad een super mooi model. Klopt de Tamiya Masterwork Collection is dat maar volgens mij zat de ZX-12R daar niet tussen.

Van welk merk zijn jou Nakano en Puniet dan? Want dat is toch ook 1:12?
Tamiya gok ik.
Ik heb ook nog een Nakano op zolder liggen in doos.

Terug
Bovenaan Onderaan