Miniaturen verzameltopic deel 10

• Onderwerp starter Onderwerp starter TNT
  • Startdatum Startdatum
Kom ik ook nog tegen bij de kast opruimen.

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    306,6 KB · Weergaven: 25
Weet iemand of er ook een betaalbaar schaalmodel is van de Britten V1000 van John Britten ?
Ik weet dat er bouwdozen zijn, maar ik ben meer op zoek naar een mooi schaalmodel.
Ik kom ze helaas weinig tegen....

Er zijn er in het verleden uitgegeven door Britten zelf, heb ik begrepen, echter hing daar ook een fijn prijskaartje aan geloof ik....:o

dan heb je geen facebook,en ik kon het filmpje niet downloaden
mocht je wel op instagram zitten,zal je hem hier ook wel vinden
hij maakt veel diorama`s met motoren

Ik heb wel Facebook, maar hij stuurt me niet door naar die link.

Hij zegt dan: video kan niet worden afgespeeld.

Zoekertje op MP starten dan komen ze vroeg of laat wel een keer langs.

Misschien al op ebay gekeken, heb daar in het verleden ook veel gekocht.

Zal ik ook mijn modellen maar tonen , vitrine kast tot een aantal maanden geleden.
Heb er nu nog 1 en had er 5 staan.
Formule 1 en de Senna collectie is verkocht.
20221112_164912.webp
20230718_045613.webp
20230718_045638.webp

Nu alleen nog het onderstaande, Rossi , Stoner , Hayden en de overige Repsols zitten nu weer terugin de doos.
Ben alleen sommige originelen dozen op dit moment zoek , bewaar altijd alle dozen maar na een verbouwing / verhuizing van spullen kan ik het 1 en ander niet meer vinden.
20240420_170413.webp

Zal ik ook mijn modellen maar tonen , vitrine kast tot een aantal maanden geleden.
Formule 1 en de Senna collectie is verkocht.Bekijk bijlage 2076600Bekijk bijlage 2076601Bekijk bijlage 2076602
Nu alleen nog het onderstaande, Rossi , Stoner , Hayden en de overige Repsols zitten nu weer terugin de doos.
Ben alleen sommige originelen dozen op dit moment zoek , bewaar altijd alle dozen maar na een verbouwing / verhuizing van spullen kan ik het 1 en ander niet meer vinden.
Bekijk bijlage 2076606
Heel gaaf! En de Rossi modellen allemaal mooi chronologisch in de vitrine :}

Formule 1 en de Senna collectie is verkocht.Bekijk bijlage 2076600Bekijk bijlage 2076601Bekijk bijlage 2076602
Bekijk bijlage 2076606
Dat Kawasaki gedeelte vloekt een beetje in die vitrinekast, als ik jou was zou ik die van de hand doen:+

Heb je twee Minichamps modellen van de ZX-9R? Mocht je er ooit 1 wegdoen laat het me even weten.

Dat Kawasaki gedeelte vloekt een beetje in die vitrinekast, als ik jou was zou ik die van de hand doen:+

Heb je twee Minichamps modellen van de ZX-9R? Mocht je er ooit 1 wegdoen laat het me even weten.
2 stuks zx-9r modellen van minichamps , deze doe ik niet weg .
Vind ze zelf zeer mooi en het is jammer dat ze geen meerdere modellen hebben uitgebracht van minichamps.

Terug
Bovenaan Onderaan