Racekip #1
MF veteraan
- 9 mrt 2003
- 50.063
- 621
Ik kan hem helaas niet zien.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik kan hem helaas niet zien.
dan heb je geen facebook,en ik kon het filmpje niet downloadenIk kan hem helaas niet zien.
Inderdaad.... kom er weinig tegen.Er zou een nieuwe serie komen maar dat is volgens mij niet gebeurd.
2021 is the year to bag your own Britten V1000!!!!
Britten is launching a new motorcycle again, although you better have nimble fingers, as this one is a 1:12 scale kit of the Britten V1000www.visordown.com
Deze gezien op de Ducati Club Races 2022dan heb je geen facebook,en ik kon het filmpje niet downloaden
mocht je wel op instagram zitten,zal je hem hier ook wel vinden
hij maakt veel diorama`s met motoren
Wilco Machiels (@wilcomachiels) • Instagram photos and videos
197 Followers, 127 Following, 63 Posts - See Instagram photos and videos from Wilco Machiels (@wilcomachiels)www.instagram.com
dan heb je geen facebook,en ik kon het filmpje niet downloaden
mocht je wel op instagram zitten,zal je hem hier ook wel vinden
hij maakt veel diorama`s met motoren
Wilco Machiels (@wilcomachiels) • Instagram photos and videos
197 Followers, 127 Following, 63 Posts - See Instagram photos and videos from Wilco Machiels (@wilcomachiels)www.instagram.com
Heel mooi En dit topic leeft weer evenDeze gezien op de Ducati Club Races 2022
Bekijk bijlage 1814330
Bekijk bijlage 1814331
Bekijk bijlage 1814332
Ja al een aantal keer gedaan zonder resultaat helaas.Zoekertje op MP starten dan komen ze vroeg of laat wel een keer langs.
Ja daar komt bijna de hele verzameling vandaan maar het zijn oude modellen dus uitverkocht.Als eens geprobeerd bij de Rossi shop in Ommen ?
Ja alleen vragen ze voor de ZX-10R daar rond de 130 euro en vind dat teveel van het goede.Misschien al op ebay gekeken, heb daar in het verleden ook veel gekocht.
Heel gaaf! En de Rossi modellen allemaal mooi chronologisch in de vitrineZal ik ook mijn modellen maar tonen , vitrine kast tot een aantal maanden geleden.
Heb er nu nog 1 en had er 5 staan.
Formule 1 en de Senna collectie is verkocht.Bekijk bijlage 2076600Bekijk bijlage 2076601Bekijk bijlage 2076602
Nu alleen nog het onderstaande, Rossi , Stoner , Hayden en de overige Repsols zitten nu weer terugin de doos.
Ben alleen sommige originelen dozen op dit moment zoek , bewaar altijd alle dozen maar na een verbouwing / verhuizing van spullen kan ik het 1 en ander niet meer vinden.
Bekijk bijlage 2076606
Dat Kawasaki gedeelte vloekt een beetje in die vitrinekast, als ik jou was zou ik die van de hand doenZal ik ook mijn modellen maar tonen , vitrine kast tot een aantal maanden geleden.
Heb er nu nog 1 en had er 5 staan.
Formule 1 en de Senna collectie is verkocht.Bekijk bijlage 2076600Bekijk bijlage 2076601Bekijk bijlage 2076602
Nu alleen nog het onderstaande, Rossi , Stoner , Hayden en de overige Repsols zitten nu weer terugin de doos.
Ben alleen sommige originelen dozen op dit moment zoek , bewaar altijd alle dozen maar na een verbouwing / verhuizing van spullen kan ik het 1 en ander niet meer vinden.
Bekijk bijlage 2076606
2 stuks zx-9r modellen van minichamps , deze doe ik niet weg .Dat Kawasaki gedeelte vloekt een beetje in die vitrinekast, als ik jou was zou ik die van de hand doen
Heb je twee Minichamps modellen van de ZX-9R? Mocht je er ooit 1 wegdoen laat het me even weten.