TeamHeronSuzuki
Two Stroke or No Stroke
- 2 okt 2006
- 41.300
- 24.562
Pfewww 1 op 4 is wel enorm, de max is bij mij wel 1 op 10.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Pfewww 1 op 4 is wel enorm, de max is bij mij wel 1 op 10.
neem even contact op met toine keyzers,de eigenaar van deze shopIk hoop dat iemand mij hier kan helpen.
Ik ben opzoek naar de Valentino Rossi 1/2 helm misano 2009 donkey.
Is er toevallig iemand hier die hem verkoopt, of iemand kent die hem eventueel verkoopt ?
Dat zeker!
Zou dit niet een hele mooie zijn om je Minichamps verzameling mee af te sluiten?
afsluiten.....minichamps ?
Zou dit niet een hele mooie zijn om je Minichamps verzameling mee af te sluiten?
Daarom juist. Voor mij is het genoeg geweest zo.afsluiten.....minichamps ?
die maken nog allerlei uitvoeringen jaren nadat hij met racen klaar ;-)
uitmelken die naam heet dat
Mooi voorbeeld van hoe de modellen gedetailleerder en veel mooier geworden zijn in de loop der jarenVoor de liefhebber, deze adverteerder op MP heeft aardig wat zeldzame Polistil modellen te koop.
≥ POLISTIL Motor HONDA GoldWing schaal 1:15 — Modelbouw | Auto's en Voertuigen — Marktplaats
POLISTIL Motor HONDA GoldWing schaal 1:15Bespeelde staat mist wat onderdelen wel een vroeg model van Polistil voor staat zie foto's. Geen originelelink.marktplaats.nl
sorry ik had niet verder gekeken
Dat doe ik.. maar dan zie ik redelijk uiteenlopende prijzen voorbij komen.Dat word eBay/marktplaats in de gaten houden
Ja daar zat ik inderdaad ook aan te denken.Er tussen gaan zitten...
Zat er vroeger ook goed in, heb zo'n 400 stuks die ik te koop wil zetten.. Maar loop idd tegen jou probleem aan, wellicht handelaren/winkels benaderen.. ik denk dat ik toms binnenkort een mail stuur.
Was een goede tip Dart Helaas al verkocht inmiddels, was dan ook echt een koopje!koopje !
not me
≥ Yamaha yzr m1 testbike 2004 Valentino Rossi Minichamps Pol — Modelauto's | 1:5 tot 1:12 — Marktplaats
Merk : YamahaType : yzr m1Uitvoering: pre season testbike 2004Coureur : Valentino RossiSchaal : 1:12Conditie : nieuw in originele verpakkingFabrikant :www.marktplaats.nl