Mijn Aprilia RS250 verbouwing... Pimpen is zooooo 2008

Beter laat dan niet!

Hier de leesbare pagina's uit MOTOR - Mijn motor en ik:
full

full

Én de pagina's uit de KicXstart - Mooiste van de straat:

(Even klikken voor vergroting)
full

full

full

full

Ook worden op dit moment van mijn originele cockpit cover, "lucht inlaat", tandwiel cover en die plaat tussen de voorpoten carbon delen gemaakt van goeie kwaliteit. Dit duurt even en zal ergens in maart/mei pas klaar zijn. Tegen die tijd weer meer nieuws :)

Beetje stoffig alleen, parkeergarage hé? En dat is zelfs mét een hoes erover.

Als ik weer ga rijden was ik hem wel weer even :)
Staat zo eenzaam in een parking?! -O-

Zou ik niet durven... en dan werk ik er nog ook in een :X

Staat zo eenzaam in een parking?! -O-

Zou ik niet durven... en dan werk ik er nog ook in een :X

Parkeer garage alleen voor huurders/kopers van een plekje. En daarbij staat mijn auto er strak voor. En als ze hem willen hebben is hij toch wel weg.

Op verzoek:

'Aprilia RS250 pimpen...' > 'Mijn Aprilia RS250 verbouwing... Pimpen is zooooo 2010'

O-) :P

Laatst bewerkt:
Parkeer garage alleen voor huurders/kopers van een plekje. En daarbij staat mijn auto er strak voor. En als ze hem willen hebben is hij toch wel weg.
Bovenste scheelt al veel, tweede helpt ook :)

En het derde is helaas té waar B|

'Mijn Aprilia RS250 verbouwing... Pimpen is zooooo 2010' > 'Mijn Aprilia RS250 verbouwing... Pimpen is zooooo 2008'

*D

Hoi Roy, ben opzoek naar Rs 5 spaaks velgen. Zit er een verschil in breedte velg en asdikte tussen de 125 en 250.

Hoi Roy, ben opzoek naar Rs 5 spaaks velgen. Zit er een verschil in breedte velg en asdikte tussen de 125 en 250.

Ja, maar als je even aangeeft wat je precies wil weten kan ik wel het 1 en ander voor je opmeten.

Doe me even een Gmail aub :)

Terug
Bovenaan Onderaan