Mijn Aprilia RS250 verbouwing... Pimpen is zooooo 2008

Ja, ik las het al. Vreemd dat het niet zo mooi is... Mijn kapje is net zo strak als t origineel in plastiek. En die is ook van een of andere Duitser. Ben ik dan zoveel minder kritisch? :)

Ik heb eigenlijk geen wensen meer voor de RS. :o Alleen nog goede veerafstelling door HK en nieuwe bandjes.

Belangrijker is dat ik $#%#^$&*&^*& weer kan rijden. :( -O-

Weet het niet... maar mijn luchtinlaat heeft wat pitjes in de "lak" en is niet helemaal de originele vorm en die boven de tellers is het ook nét niet zeg maar.
Als ik dan kijk naar de punt tussen de kuipen achter het voorwiel, die is 100% hetzelfde. En zo wil ik het ook. Dus maar weer een paar euro er tegenaan gooien :P

Zie, het is 'm toch!!!
Ik zag "roy" en 2 RS'en staan... Ik dacht: Dat MOET m wezen.
Leuk stukkie hoor :)

Maar die van jou was toch mooier?! Of is dat verleden tijd?
En heb er 2... eh, wat kan ik nog meer verzinnen! 8-)

Die boven de tellers is idd strakker dan die van jou. Maar in hoeverre dat gemonteerd zichtbaar is....

Ik heb straks in de aanbiedingen:
Carbon luchtinlaat
Carbon plaat boven cockpit
Standaard plaat tussen vorkpoten

10e update

Nou zoals dan inmiddels bekend is sta ik met mijn RS125 en RS250 in het blad MOTOR. Ligt nu in de winkels... hier zijn alle foto's die tijdens het interview zijn gemaakt en nu mijn nieuwe verjaardags kalender sieren :P
Zodra ik het blad heb zal ik hem inscannen en ook nog even posten :)

Klik hier voor de foto's

Laatst bewerkt:
Ow ow.... Je bent geen eens abonnee???? :P

Zo gaat het hier ook, ik krijg hem ook altijd van mijn pa.

Erg netjes gedaan, ik heb dezelfde kleurstelling, alleen mis ik nog wat stickers.

Kan je iets vertellen over het geluid van de huidige dempers?
Ik ben op zoek naar iets waarmee je op het circuit kan verschijnen.
Van mij hoeft het niet zoveel lawaai te maken, ik heb toch oordoppen in.

Weet jij waar ik dempers en stickers voor een redelijke prijs kan kopen?

Zo gaat het hier ook, ik krijg hem ook altijd van mijn pa.

2 bladen voor de prijs van 1 :)

Erg netjes gedaan, ik heb dezelfde kleurstelling, alleen mis ik nog wat stickers.

Dempers voor het circuit zijn dan toch echt de originele of de cup dempers maar daar schijnt zeer lastig aan te komen te zijn.
Qua stickers (originele) is het overal belachelijk duur. Je zou eens een sticker fabrikant kunnen vragen of ze aan de hand van het origineel stickers kunnen namaken voor een leuke prijs.

Laatst bewerkt:
Echt netjes kerel :9~
Zag stukkie in de motor staan echt gaaaf :}

:W

Als je een duidelijk foto van de orginele kan krijgen + de afmetingen, dan kan die jongen van motorsticker.nl je wel helpen. :)

Zooooo, op de Motorbeurs bij MOTOR even blad nr2 geregeld dus ik heb nu mijn eigen artikel ook in huis *D Zal straks even kijken of ik hem kan inscannen.

En zojuist bij Hein-Gericke in Bocholt (mijn huis onderdelenleverancier ;)) een setje preload adjusters besteld van ABM. Kan er zo geen plaatje van vinden maar zien er leuk uit in rood.

En bij deze de scans... ik ga nog betere regelen want moet het wel in zijn geheel hebben natuurlijk :P

Linkerpagina:
full

Laatst bewerkt:
Leuk om later nog eens terug te lezen/kijken :)

Alleen jammer van die vent op de foto :+

Leuk om later nog eens terug te lezen/kijken :)

Alleen jammer van die vent op de foto :+

:Y Deze nog ff goed inscannen (iemand een scanner die een A4 ruim kan pakken?) en dan gaat ie achter glas!

Ja weet ook niet wie die kerel is, maar die had de fotograaf mee en die moest erbij staan... mocht er zelf niet op dan zou het blad niet verkopen ;)

Nu eerst de SRAD uitlaten! }) De 250 moet nog ff geduld hebben.

Laatst bewerkt:
Ik heb wel een kleurenscanner op het werk ;)
Kan ik het zo naar je toe mailen.

Of die veel meer dan a4 kan printen heb ik nog nooit geprobeerd.

Een gewone A4 scanner is niet zo'n probleem, maar moet de randen ook geheel hebben en dan heb je voor het nette een iets grotere scanner nodig.

Terug
Bovenaan Onderaan