Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Mijn Aprilia RS250 verbouwing... Pimpen is zooooo 2008

Zo... vandaag maar ff mijn nickname op de kuipruit geplakt.
Een mailtje gestuurd of er passende knippers van een bepaalde fabrikant voor mijn RSje zijn...
En de maten genomen van de ronde binnenplaat tussen de vorkpoten, de luchtinlaat en de cockpit cover. Ik heb een adres die deze delen uit carbon en 100% glad kan maken. Eens kijken wat me dat gaat kosten

Hij is nu de parkeergarage in gestuurd en nu met 2 SRAD's aan de gang.
Graag warm weer! Ik wil de RS rijden!!!!

Laatst bewerkt:
o man!! maar waar de fuck moet ik kijken dan?

*edit: MOTOPLUS?

Laatst bewerkt:
Zag het vanmiddag, moest gelijk aan dit topic denken..

Gefeliciteerd, leuk artikel!

Nette motor geworden ook

Zag het vanmiddag, moest gelijk aan dit topic denken..

Gefeliciteerd, leuk artikel!

Nette motor geworden ook

Thanks, en ben er nog lang niet klaar mee

[me="Roy "R""]dacht dat de eerste die het herkende het hier wel gelijk zou roepen maar nee...[/me]

Marcel de wie? Zegt me niiiiiiiiiiks

Mja, schijnt dat je bij hem wat foto's van een 1 of andere RS250 hebt gemaakt...

Laatst bewerkt:
ikke nie snappe nie. ikke RETARD. ikke hep guidance nodig.

O, die. Die had ik al gevonden net DAcht dat jij ook een topicje aangemaakt zou hebben

En toch is de onthulling lafjes. Ik verwacht meer online spektakel rondom jouw special edition !

Ik heb nog gevraagd om hem in het midden van het blad te plaatsen omdat iedereen dit boven zijn bed wil hangen maar ja...

Ga trouwens de cockpitplaat, luchtinlaat en die "ronde" plaat tussen de voorvork zelf in carbon laten maken. Ben niet helemaal tevreden met de vorm, is me iets teveel handwerk en wil het 100% strak dus dan maar duur... verkoop ik straks deze weer.

Ja, ik las het al. Vreemd dat het niet zo mooi is... Mijn kapje is net zo strak als t origineel in plastiek. En die is ook van een of andere Duitser. Ben ik dan zoveel minder kritisch?

Ik heb eigenlijk geen wensen meer voor de RS. Alleen nog goede veerafstelling door HK en nieuwe bandjes.

Belangrijker is dat ik $#%#^$&*&^*& weer kan rijden.