Ik zal het hele gebeuren zoveel mogelijk in de OP bij gaan houden...
START
Ja hallo allemaal...
Zoals sommige wel weten ben ik mijn motorloopbaan begonnen op de Aprilia RS125 uit 1999. Deze heb ik nu 8 jaar later nog steeds en staat zelfs mooi in mijn woonkamer in geheel originele staat (oke, MF sticker uitgezonderd).
Ik wil nu ook zijn grotere broertje gaan kopen, de Aprilia RS250 uit bouwjaar (model) 1999 en die helemaal gaan volhangen met poser/patser/upgrades/ed.
Ik ben nu bezig met oa deze 250:
Ik heb hieronder al een lijstje gemaakt met zaken die ik graag wil gaan doen maar suggesties en adressen ed zijn erg welkom. Het moet wél enigzins te betalen zijn en het uiterlijk zal niet teveel veranderen (hij moet wel op de 125 blijven lijken) maar verder zijn de opties legio!
1e update
En even een idee lijntje:
Rijwielgedeelte:
Nieuwe BT 090 (Erg prettige banden voor de weg en toch sportief gebruik op een lichte sportmotor)
Lichte wielen (Als er al wat passends voor te vinden is, is het toch een erg dure optie, RSV voorwiel in met een pagaso strada achterwiel info Smokey)
Wave schijven voor en achter (Laag onafgeveerd gewicht, Braking heeft ze zeker)
Voorvork upgrade (Betere vering/demping, vind hem standaard teveel voor mannetjes van 55kg afgeveerd)
Stuurdemper (Duidelijk, heb op mijn vorige al een paar keer een slaand stuurgehad)
Stalen remleidingen met rode cover (Beter remgevoel en staat leuk)
Achtershock (Zelfde reden als voorvering)
Motorisch:
Upgrade powervalves (Schijnt een zwak punt te zijn en meerdere upgrades voor te bestaan.)
Revisie (Blok openen en kijken in hoeverre er wat nodig is)
Uitlaatsysteem Jim Lomas binnen! Dempers nog niet
Ignitech ontsteking (Weet niet of de persoon genoemd wil worden, maar er is 10pk in het middengebied mee te behalen dus interessant voor op de weg)
Cosmetisch:
Banden letters wit (Twijfelgeval, weet nog niet of dat wel mooi gaat staan)
Carbon voorspatbord (Lager gewicht en looks)
Carbon hugger (Lager gewicht en looks)
Hendels rood hendel/zwarte verstellers, Titax of Pazzo (Gewoon voor de mooi)
Preload adjusters (Staat cool)
Knipperlichten wit (Twijfel geval, weet niet of witte glaasjes wel mooi gaat staan)
Knipperlichten anders, ev in spiegel (Even kijken naar de mogelijkheden)
(Deksel) rempotje(s) (Standaard zwarte deksels bladeren ook snel af)
Tankpad (Bescherming tank en vele leuke/coole voor te vinden)
Koelvloeistof leidingen (Toch alweer 9 jaar oud en kleuren staan wel mooi)
Voetsteunen, 60mm HOH montage/schetsplaat L HOH 70mm/schetsplaat R + rempomp HOH 40mm, Gilles? (Ook weer gewoon voor de mooi)
Hiel plaatjes (Eens kijken of er iets te vinden is om er wat moois uit te freezen oid)
Kettingset 520, 110schakels, 14t/42t (Met een kleurtje)
Nickname op kuipruitje (In witte letters in het Aprilia lettertype)
Carbon coverplaat boven cockpit (Lichter, als het er is)
Carbon ronde binnenplaat (Lichter, als het er is)
Race/snelsluiting tankdop (Lekker racy)
De stickers op de onderkuip vervangen door zwarte van de merken die ik op mijn RS heb
Praktisch:
Haakse ventielen (Geen uitleg nodig toch?)
Xenon (Beter licht, even kijken in hoeverre mogelijk ivm frog eye verlichting)
Tankpad Heb er 1 Misschien verder kijken
2e update
Ik heb 3 RS-en in de juiste kleurstelling gevonden, 2 had ik al eens genoteerd toen ze nog te koop stonden maar ik het geld nog niet had. Inmiddels "verlost" van een paar motoren gaat het gebeuren.
Eentje stond in Alkmaar, echter bij het zien van de foto's vond ik hem al niet meer interessant. Het uiterlijk is van belang voor me en deze miste her en der sticker, het voorspatbord had een rare rode overgang naar zwart en was 3750 met 12.500km. Oh ja, en een side by side systeem wat ik niet wil. En deze had ook nog de eerste zuigers erin die dus sowieso vervangen moesten worden.
Deze dus:
Ik heb afgelopen vrijdag al een RS250 bekeken. Deze had 5000km gelopen en was klaar gemaakt voor het racen echter nooit echt gebruikt. Oa met WP stuurdemper en veel nieuw reservespul. Prijs +- € 3250,-
Zag er redelijk uit. De km-stand geloof ik, echter voor een motor met slechts 5000km vind ik hem wel net teveel gebruikerssporen hebben. En is eigenlijk niet mooi genoeg voor wat ik wil.
Deze dus:
Aanstaande zaterdag zal ik naar een 2e gaan kijken (die van de foto in de START post) deze heeft 8200km gelopen en moet ook € 3250,- kosten. Hij ziet er op alle foto's echt goed uit en als ik ga kijken heb ik ook mijn motorAHW gelijk bij me zodat ik hem eventueel gelijk mee kan nemen.
Deze dus:
3e update
Eind November:
En de motor is binnen! Het is de 2e die ik bekeken heb geworden, hij heeft duidelijk een paar puntjes maar niets onoverkomelijks.
Hij staat alleen nogal rijk en ik wil zien dat ik iig deze krassen weg krijg:
Nu gaat er eerst het motorische gedeelte aangepakt worden.
Andere koppen
Compleet uitlaatsysteem
Verbeterde powervalves
Nieuwe zuigers
Het blok sowieso helemaal na (laten) kijken
En Ignitech ontsteking
4e update
Begin Maart:
Het is Sinterklaas in huize Aprilia!!!!
Doosje (ook voor 4 anderen aan delen)
Komt vanaf Tyga en via TTW:
Alles samen:
Mijn deeltjes:
Braking voorschijven
Braking achterschijf
Tyga carbon hugger
Tyga carbon voorspatbord
Samco/Roosemotorsport rode koelvloeistof slangen
Red Cougar PowerValves
5e UPDATE
Póóóóóóóóórn!!!!!!!
Vandaag een lange dag gehad 7.15 vertrokken en om 21.00 weer thuis... maar ooh-ooh-ooh wat een porno
www.ohlins-rooske.nl heeft mij vandaag ff wat leuk spul verkocht/gemonteerd.
1x een Öhlins achtershock van "ene" Thomas Lüthi met een piggyback reservoir de kop waar dit reservoir aanzit is speciaal gefreesd. Normaal niet te koop dus! One of a kind op een weg fiets! Deze shock heeft in- en uitgaande demping en hoogte verstelling.
1x een setje Öhlins voorveren 8kg hardheid en de ingaande demping is wat vergroot. Verder zijn ook de bussen die de veren op zijn plek houden wat ingekort om de langere veren kwijt te raken.
1x een voorpoot klem voor mijn nog aan te komen Öhlins stuurdemper
Voor de voorveren moest er wel een bus een beetje (2cm) ingekort worden.
En bij de achterschokbreker zit het reservoir er normaal gesproken via een slang dwars achter. Bij deze zit hij er vast aan en Rooske was bang dat de accubak hier voor in de weg zou zitten maar dit viel 100% mee! De 2 steunen die het standaard reservoir vast houden weg gehaald met de dremel en nog een klein stukje van het plastic waar normaal het elastiek aan zit dat de accu op zijn plek houd en klaar was ie!
Ja goed, nog wat kleine zaken maar niets onoverkomelijks.
Ik moet nu alleen nog ff een 5mm langere bout aan de onderkant in het linksysteem/schokbreker zetten.
Mijn spanningsregelaar verlengen (en in het kontje plaatsen wss).
De schroefdraden van de remklauwen en aan de onderkant van de voorpoten vernieuwen. (Prutswerk van de vorige eigenaar/verkoper)
Fotoooooo's!
[pictures=motorstek,1360]
6e update
Deze maand een complete kuipset met verlichting en alles wat voor het circuit niet nodig is nieuw gekocht. Is na aankoop er allemaal gelijk afgehaald ivm circuit rijden en dus overbodig. Nu verkoop ik mijn "oude" delen weer en heb vrij goedkoop een nieuwe motor!
Verder gisteren even een carbon "luchtinlaat" opgehaald bij een Duitse vriend van me. Heeft geen nut dit ding behalve lichter en staat leuker. Is een redelijk zeldzaam ding, de verkoper heeft ze zelf laten maken en heeft er een aantal besteld om de kosten wat te drukken.
De kans is wel erg groot dat ik hem nog eens opnieuw laat lakker omdat ik die niet goed genoeg vind.
7e update
De motor is afgelopen dinsdag (21 juli) onder het mes gegaan bij Pieter Schmidt in Geldermalsen waar het volgende gedaan word:
Ben benieuwd wanneer ik hem terug krijg!
8e update
Eind september...
Hij is weer thuis! Ik ben nu druk bezig de rest van de nog liggende onderdelen erop te zetten en dan is hij voor nu ff klaar aangezien ik hem nu weer moet inrijden en zal dan komend jaar wss de Ignitech ontsteking krijgen. Dit moet ik alleen nog even bekijken omdat me aangeraden werd niet veel meer te tunen met deze uitlaten ivm de diameter...
Wat nu gedaan is:
•Een "complete" blok revisie (Nieuwe zuigers met 1 veer, drijfstangen, keerringen, pakkingen en lagers)
•Nieuwe door PS gefreesde koppen met aangepaste binnenkamer
•De Cougar Red powervalves zitten erin
•De flens van mijn Jim Lomas bochten is aangepast op de Giannelli dempers en gemonteerd
•De nieuwe kettingset zit erop
•De Roose Motorsport koelvloeistof leidingen zitten erop
•En natuurlijk even goed afgesteld!
- Koppen zit 0.03mm verschil in, dus bij de juiste cilinder houden.
- Squish hoogte is 0.7mm.
- Kopinhoud 12.0cc met bougiegat.
En een paar foto's!
9e update
Vandaag 22 november heb ik voor het eerst sinds de proefrit bijna een jaar gereden een ritje gemaakt op mijn 250...
Héérlijk!
Hij loopt erg mooi, voelt al behoorlijk potent aan en heb zelfs het voorwiel bij het wegtrekken al los gehad puur op het vermogen. Er moeten wel hoognodig andere banden op want de supercorsa achter verloor zowel op droog als op nat zijn grip al Hier gaan BT090 of BT003rs banden op komen. Remt ook erg goed, alleen achter voor geen meter. Kan komen omdat het pedaal op een bout van de kuip komt. Dit is allemaal wat krapper geworden door de uitlaten.
Ik heb er vandaag dus een 125km mee gereden en hoop hem nog ff lekker los te kunnen rijden zodat ik hem ook nog ff echt kan testen
28 november is het kraamfeestje @ casa Roy "R" dus wie wil....
Sofar:
Rijwielgedeelte:
Nieuwe BT003RS Gemonteerd
Lichte wielen, RSV-R voorwiel met Pegaso achterwiel miss Komt misschien ooit
Wave schijven voor en achter Gemonteerd
Stalen remleidingen met blanke cover en rode banjobouten Gemonteerd
Öhlins stuurdemper Gemonteerd
Öhlins veren upgrade voor Gemonteerd
Öhlins achtershock Porno achtershock, was ooit bedoeld voor de brommer van "ene" Thomas Lüthi. Gemonteerd
Motorisch:
Upgrade powervalves Gemonteerd
Revisie Gemonteerd
PS koppen Gemonteerd
Uitlaatsysteem Gemonteerd
Ignitech ontsteking Komt nog
Cosmetisch:
"Nieuwe" nette tank '99 model Komt nog
"Nieuwe" nette achterbrug Komt nog
Banden letters wit Misschien, zie ik nog wel
Carbon voorspatbord Gemonteerd
Carbon hugger Gemonteerd
Carbon kuipdeel midden onder Gemonteerd
Complete kuipen carbon met complete paintjob Maybe ooit
CNC gefreesde remppomp en koppelingszijde Gemonteerd
Preload adjusters van ABM 22mm Gemonteerd
Knipperlichten voor in de kuip verzonken, achter wat moois Voor wat op het oog achter nog niet gevonden
Tankpad Gemonteerd
Koelvloeistof leidingen Gemonteerd
Voetsteunen, 60mm HOH montage/schetsplaat L HOH 70mm/schetsplaat R + rempomp HOH 40mm, Gilles? Nog niet gevonden
Hiel plaatjes Nog niet gevonden
Kettingset 520, 110schakels, 14t/42t, JT voor tandwiel binnen, Wieres achtertandwiel, RK (XW-ring) ketting Gemonteerd
Nickname op kuipruitje in Aprilia lettertype Gemonteerd
Carbon coverplaat boven cockpit Gemonteerd/nog betere laten maken
Carbon ronde binnenplaat Nog laten maken
Carbon luchtinlaat Gemonteerd/nog betere laten maken
Race/snelsluiting tankdop, 45mm hoh en 10cm diameter Nog niet gevonden
De stickers op de onderkuip vervangen door zwarte van de merken die ik op mijn RS heb Nog niet gevonden, merken Öhlins/Ignitech/Giannelli/PSTuning/Braking
Extra puntgaaf kontje zoeken en op beide een handtekening in het wit te laten zetten door mr. Harada himself Nog bezig contact te zoeken
Praktisch:
Haakse ventielen zwart Gemonteerd
10e update
Nou zoals dan inmiddels bekend is sta ik met mijn RS125 en RS250 in het blad MOTOR. Lag begin februari 2010 in de winkels... hier zijn alle foto's die tijdens het interview zijn gemaakt en nu mijn nieuwe verjaardags kalender sieren
Bij deze de scans van "Mijn motor en ik", ik probeer nog betere scans te regelen.
Linkerpagina:
Rechterpagina:
Klik hier voor de foto's
11e update
En ook in de KicXstart is mijn RS te bewonderen geweest! Bij deze de pagina's van KicXstart nr 4, 21e jaargang, 21 april-2 juni 2011:
(Even klikken misschien)
12e update
Coming to computers near you on the ...........
START
Ja hallo allemaal...
Zoals sommige wel weten ben ik mijn motorloopbaan begonnen op de Aprilia RS125 uit 1999. Deze heb ik nu 8 jaar later nog steeds en staat zelfs mooi in mijn woonkamer in geheel originele staat (oke, MF sticker uitgezonderd).
Ik wil nu ook zijn grotere broertje gaan kopen, de Aprilia RS250 uit bouwjaar (model) 1999 en die helemaal gaan volhangen met poser/patser/upgrades/ed.
Ik ben nu bezig met oa deze 250:
Ik heb hieronder al een lijstje gemaakt met zaken die ik graag wil gaan doen maar suggesties en adressen ed zijn erg welkom. Het moet wél enigzins te betalen zijn en het uiterlijk zal niet teveel veranderen (hij moet wel op de 125 blijven lijken) maar verder zijn de opties legio!
1e update
En even een idee lijntje:
Rijwielgedeelte:
Nieuwe BT 090 (Erg prettige banden voor de weg en toch sportief gebruik op een lichte sportmotor)
Lichte wielen (Als er al wat passends voor te vinden is, is het toch een erg dure optie, RSV voorwiel in met een pagaso strada achterwiel info Smokey)
Wave schijven voor en achter (Laag onafgeveerd gewicht, Braking heeft ze zeker)
Voorvork upgrade (Betere vering/demping, vind hem standaard teveel voor mannetjes van 55kg afgeveerd)
Stuurdemper (Duidelijk, heb op mijn vorige al een paar keer een slaand stuurgehad)
Stalen remleidingen met rode cover (Beter remgevoel en staat leuk)
Achtershock (Zelfde reden als voorvering)
Motorisch:
Upgrade powervalves (Schijnt een zwak punt te zijn en meerdere upgrades voor te bestaan.)
Revisie (Blok openen en kijken in hoeverre er wat nodig is)
Uitlaatsysteem Jim Lomas binnen!
Ignitech ontsteking (Weet niet of de persoon genoemd wil worden, maar er is 10pk in het middengebied mee te behalen dus interessant voor op de weg)
Cosmetisch:
Banden letters wit (Twijfelgeval, weet nog niet of dat wel mooi gaat staan)
Carbon voorspatbord (Lager gewicht en looks)
Carbon hugger (Lager gewicht en looks)
Hendels rood hendel/zwarte verstellers, Titax of Pazzo (Gewoon voor de mooi)
Preload adjusters (Staat cool)
Knipperlichten wit (Twijfel geval, weet niet of witte glaasjes wel mooi gaat staan)
Knipperlichten anders, ev in spiegel (Even kijken naar de mogelijkheden)
(Deksel) rempotje(s) (Standaard zwarte deksels bladeren ook snel af)
Tankpad (Bescherming tank en vele leuke/coole voor te vinden)
Koelvloeistof leidingen (Toch alweer 9 jaar oud en kleuren staan wel mooi)
Voetsteunen, 60mm HOH montage/schetsplaat L HOH 70mm/schetsplaat R + rempomp HOH 40mm, Gilles? (Ook weer gewoon voor de mooi)
Hiel plaatjes (Eens kijken of er iets te vinden is om er wat moois uit te freezen oid)
Kettingset 520, 110schakels, 14t/42t (Met een kleurtje)
Nickname op kuipruitje (In witte letters in het Aprilia lettertype)
Carbon coverplaat boven cockpit (Lichter, als het er is)
Carbon ronde binnenplaat (Lichter, als het er is)
Race/snelsluiting tankdop (Lekker racy)
De stickers op de onderkuip vervangen door zwarte van de merken die ik op mijn RS heb
Praktisch:
Haakse ventielen (Geen uitleg nodig toch?)
Xenon (Beter licht, even kijken in hoeverre mogelijk ivm frog eye verlichting)
Tankpad Heb er 1
2e update
Ik heb 3 RS-en in de juiste kleurstelling gevonden, 2 had ik al eens genoteerd toen ze nog te koop stonden maar ik het geld nog niet had. Inmiddels "verlost" van een paar motoren gaat het gebeuren.
Eentje stond in Alkmaar, echter bij het zien van de foto's vond ik hem al niet meer interessant. Het uiterlijk is van belang voor me en deze miste her en der sticker, het voorspatbord had een rare rode overgang naar zwart en was 3750 met 12.500km. Oh ja, en een side by side systeem wat ik niet wil. En deze had ook nog de eerste zuigers erin die dus sowieso vervangen moesten worden.
Deze dus:
Ik heb afgelopen vrijdag al een RS250 bekeken. Deze had 5000km gelopen en was klaar gemaakt voor het racen echter nooit echt gebruikt. Oa met WP stuurdemper en veel nieuw reservespul. Prijs +- € 3250,-
Zag er redelijk uit. De km-stand geloof ik, echter voor een motor met slechts 5000km vind ik hem wel net teveel gebruikerssporen hebben. En is eigenlijk niet mooi genoeg voor wat ik wil.
Deze dus:
Aanstaande zaterdag zal ik naar een 2e gaan kijken (die van de foto in de START post) deze heeft 8200km gelopen en moet ook € 3250,- kosten. Hij ziet er op alle foto's echt goed uit en als ik ga kijken heb ik ook mijn motorAHW gelijk bij me zodat ik hem eventueel gelijk mee kan nemen.
Deze dus:
3e update
Eind November:
En de motor is binnen! Het is de 2e die ik bekeken heb geworden, hij heeft duidelijk een paar puntjes maar niets onoverkomelijks.
Hij staat alleen nogal rijk en ik wil zien dat ik iig deze krassen weg krijg:
Nu gaat er eerst het motorische gedeelte aangepakt worden.
Andere koppen
Compleet uitlaatsysteem
Verbeterde powervalves
Nieuwe zuigers
Het blok sowieso helemaal na (laten) kijken
En Ignitech ontsteking
4e update
Begin Maart:
Het is Sinterklaas in huize Aprilia!!!!
Doosje (ook voor 4 anderen aan delen)
Komt vanaf Tyga en via TTW:
Alles samen:
Mijn deeltjes:
Braking voorschijven
Braking achterschijf
Tyga carbon hugger
Tyga carbon voorspatbord
Samco/Roosemotorsport rode koelvloeistof slangen
Red Cougar PowerValves
5e UPDATE
Vandaag een lange dag gehad 7.15 vertrokken en om 21.00 weer thuis... maar ooh-ooh-ooh wat een porno
www.ohlins-rooske.nl heeft mij vandaag ff wat leuk spul verkocht/gemonteerd.
1x een Öhlins achtershock van "ene" Thomas Lüthi met een piggyback reservoir de kop waar dit reservoir aanzit is speciaal gefreesd. Normaal niet te koop dus! One of a kind op een weg fiets!
1x een setje Öhlins voorveren 8kg hardheid en de ingaande demping is wat vergroot. Verder zijn ook de bussen die de veren op zijn plek houden wat ingekort om de langere veren kwijt te raken.
1x een voorpoot klem voor mijn nog aan te komen Öhlins stuurdemper
Voor de voorveren moest er wel een bus een beetje (2cm) ingekort worden.
En bij de achterschokbreker zit het reservoir er normaal gesproken via een slang dwars achter. Bij deze zit hij er vast aan en Rooske was bang dat de accubak hier voor in de weg zou zitten maar dit viel 100% mee! De 2 steunen die het standaard reservoir vast houden weg gehaald met de dremel en nog een klein stukje van het plastic waar normaal het elastiek aan zit dat de accu op zijn plek houd en klaar was ie!
Ja goed, nog wat kleine zaken maar niets onoverkomelijks.
Ik moet nu alleen nog ff een 5mm langere bout aan de onderkant in het linksysteem/schokbreker zetten.
Mijn spanningsregelaar verlengen (en in het kontje plaatsen wss).
De schroefdraden van de remklauwen en aan de onderkant van de voorpoten vernieuwen. (Prutswerk van de vorige eigenaar/verkoper)
Fotoooooo's!
[pictures=motorstek,1360]
6e update
Deze maand een complete kuipset met verlichting en alles wat voor het circuit niet nodig is nieuw gekocht. Is na aankoop er allemaal gelijk afgehaald ivm circuit rijden en dus overbodig. Nu verkoop ik mijn "oude" delen weer en heb vrij goedkoop een nieuwe motor!
Verder gisteren even een carbon "luchtinlaat" opgehaald bij een Duitse vriend van me. Heeft geen nut dit ding behalve lichter en staat leuker. Is een redelijk zeldzaam ding, de verkoper heeft ze zelf laten maken en heeft er een aantal besteld om de kosten wat te drukken.
De kans is wel erg groot dat ik hem nog eens opnieuw laat lakker omdat ik die niet goed genoeg vind.
7e update
De motor is afgelopen dinsdag (21 juli) onder het mes gegaan bij Pieter Schmidt in Geldermalsen waar het volgende gedaan word:
- Een "complete" blok revisie (Nieuwe zuigers met 1 veer, drijfstangen, keerringen, pakkingen en lagers)
- Nieuwe door PS gefreesde koppen met aangepaste binnenkamer
- De Cougar Red powervalves gaan erin
- De flens van mijn Jim Lomas bochten word aangepast op de Giannelli dempers
- De nieuwe kettingset word erop gezet
- De Roose Motorsport koelvloeistof leidingen komen erop
- En natuurlijk even lekker afstellen!
Ben benieuwd wanneer ik hem terug krijg!
8e update
Eind september...
Hij is weer thuis! Ik ben nu druk bezig de rest van de nog liggende onderdelen erop te zetten en dan is hij voor nu ff klaar aangezien ik hem nu weer moet inrijden en zal dan komend jaar wss de Ignitech ontsteking krijgen. Dit moet ik alleen nog even bekijken omdat me aangeraden werd niet veel meer te tunen met deze uitlaten ivm de diameter...
Wat nu gedaan is:
•Een "complete" blok revisie (Nieuwe zuigers met 1 veer, drijfstangen, keerringen, pakkingen en lagers)
•Nieuwe door PS gefreesde koppen met aangepaste binnenkamer
•De Cougar Red powervalves zitten erin
•De flens van mijn Jim Lomas bochten is aangepast op de Giannelli dempers en gemonteerd
•De nieuwe kettingset zit erop
•De Roose Motorsport koelvloeistof leidingen zitten erop
•En natuurlijk even goed afgesteld!
- Koppen zit 0.03mm verschil in, dus bij de juiste cilinder houden.
- Squish hoogte is 0.7mm.
- Kopinhoud 12.0cc met bougiegat.
En een paar foto's!
9e update
Vandaag 22 november heb ik voor het eerst sinds de proefrit bijna een jaar gereden een ritje gemaakt op mijn 250...
Hij loopt erg mooi, voelt al behoorlijk potent aan
Ik heb er vandaag dus een 125km mee gereden en hoop hem nog ff lekker los te kunnen rijden zodat ik hem ook nog ff echt kan testen
28 november is het kraamfeestje @ casa Roy "R" dus wie wil....
Sofar:
Rijwielgedeelte:
Nieuwe BT003RS Gemonteerd
Lichte wielen, RSV-R voorwiel met Pegaso achterwiel miss Komt misschien ooit
Wave schijven voor en achter Gemonteerd
Stalen remleidingen met blanke cover en rode banjobouten Gemonteerd
Öhlins stuurdemper Gemonteerd
Öhlins veren upgrade voor Gemonteerd
Öhlins achtershock Porno achtershock, was ooit bedoeld voor de brommer van "ene" Thomas Lüthi. Gemonteerd
Motorisch:
Upgrade powervalves Gemonteerd
Revisie Gemonteerd
PS koppen Gemonteerd
Uitlaatsysteem Gemonteerd
Ignitech ontsteking Komt nog
Cosmetisch:
"Nieuwe" nette tank '99 model Komt nog
"Nieuwe" nette achterbrug Komt nog
Banden letters wit Misschien, zie ik nog wel
Carbon voorspatbord Gemonteerd
Carbon hugger Gemonteerd
Carbon kuipdeel midden onder Gemonteerd
Complete kuipen carbon met complete paintjob Maybe ooit
CNC gefreesde remppomp en koppelingszijde Gemonteerd
Preload adjusters van ABM 22mm Gemonteerd
Knipperlichten voor in de kuip verzonken, achter wat moois Voor wat op het oog achter nog niet gevonden
Tankpad Gemonteerd
Koelvloeistof leidingen Gemonteerd
Voetsteunen, 60mm HOH montage/schetsplaat L HOH 70mm/schetsplaat R + rempomp HOH 40mm, Gilles? Nog niet gevonden
Hiel plaatjes Nog niet gevonden
Kettingset 520, 110schakels, 14t/42t, JT voor tandwiel binnen, Wieres achtertandwiel, RK (XW-ring) ketting Gemonteerd
Nickname op kuipruitje in Aprilia lettertype Gemonteerd
Carbon coverplaat boven cockpit Gemonteerd/nog betere laten maken
Carbon ronde binnenplaat Nog laten maken
Carbon luchtinlaat Gemonteerd/nog betere laten maken
Race/snelsluiting tankdop, 45mm hoh en 10cm diameter Nog niet gevonden
De stickers op de onderkuip vervangen door zwarte van de merken die ik op mijn RS heb Nog niet gevonden, merken Öhlins/Ignitech/Giannelli/PSTuning/Braking
Extra puntgaaf kontje zoeken en op beide een handtekening in het wit te laten zetten door mr. Harada himself Nog bezig contact te zoeken
Praktisch:
Haakse ventielen zwart Gemonteerd
10e update
Nou zoals dan inmiddels bekend is sta ik met mijn RS125 en RS250 in het blad MOTOR. Lag begin februari 2010 in de winkels... hier zijn alle foto's die tijdens het interview zijn gemaakt en nu mijn nieuwe verjaardags kalender sieren
Bij deze de scans van "Mijn motor en ik", ik probeer nog betere scans te regelen.
Linkerpagina:
Rechterpagina:
Klik hier voor de foto's
11e update
En ook in de KicXstart is mijn RS te bewonderen geweest! Bij deze de pagina's van KicXstart nr 4, 21e jaargang, 21 april-2 juni 2011:
(Even klikken misschien)
12e update
Coming to computers near you on the ...........
Laatst bewerkt: