ik koop geen motor zonder uitlaten, en anders zet ik er een paar vervangings dempers onder.
standaarduitlaten vallen niet onder de categorie accesoire's namelijk
Keuze heb ik gelukkig nog steeds..Soms heb je geen keuzeMaar goed om te lezen
Gips?? Heb ik ff wat gemist of over het hoofd gelezen?
Als je het ene(delphi) kunstje kan, lukt het andere (.net/java) toch ook wel
Hoe ging je eerste deelneming aan het verkeer sinds 2 september?
Je moet inderdaad de mazzel hebben dat je een bedrijf vindt dat zin heeft in investeren in een briljante programmeurKlopt, programmeren blijft programmeren. Maar ervaring heb je dan niet.
Toevallig deze week nog telefoon gehad van een wervingsbureau die een ervaren .net programmeur zochten. Tja, ik heb er wel eens mee gestoeid, maar ervaren ben ik zeker niet. Ze gingen dan ook nog maar even verder zoeken...
[me].net staat wel hoog op het lijstje van 'dingen die ik nog eigen moet maken'[/me]
Klopt, en in de tussentijd ga ik mij gewoon een paar gangbare talen eigen te maken.
Je moet inderdaad de mazzel hebben dat je een bedrijf vindt dat zin heeft in investeren in een briljante programmeur
Heb ik idd nog nodig, dankjewel!
Had er ook al eentje in DL gevonden voor 15 euro, maar die wou 19 euro aan verzendkosten vangen....
Juist .net/java/c++ wordt in house nog wel gevraagd..Er zijn toch maar weinig bedrijven die zelf ontwikkelen of ze moeten groot zijn ??
vind het toch wel jammer een ingehuurde club is toch afstandelijke en langere lijnen
Juist .net/java/c++ wordt in house nog wel gevraagd..
Zo laat alweerGoedemiddag!